Nej det var faktiskt den röda 325 e30'n (underbar bil) som tog hem första priset, andra pris gick till den lila e30'n och tredje pris gick till den vita hamann X6'an.
Tack för idag, många bekanta ansikten och bilar stötte man på. Vädergudarna var verkligen med oss. Grattis till 1-3 pris i peoples choice! Rätt bil vann!!
Tack för idag, många bekanta ansikten och bilar stötte man på. Vädergudarna var verkligen med oss. Grattis till 1-3 pris i peoples choice! Rätt bil vann!!
Vill verkligen tacka alla som röstade på min bil idag. Helt otroligt roligt att man vann första pris, det hade jag inte räknat med. Ett stort tack även till er som arangerade träffen:)
Till nästa år kan ni väl försöka få till några aktiviteter, jag tyckte faktiskt det va lite halvdrygt att bara strosa omkring och kolla i 4h. Tummen upp för i övrigt mycket bra arrangerad bilträff!
Till nästa år kan ni väl försöka få till några aktiviteter, jag tyckte faktiskt det va lite halvdrygt att bara strosa omkring och kolla i 4h. Tummen upp för i övrigt mycket bra arrangerad bilträff!
Håller med dig, 2 timmar gick bra men 4 va lite väl länge.
Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Håller med dig, 2 timmar gick bra men 4 va lite väl länge.
2h skulle vara väl för lite, eller? xD 2h hade gått och jag hade inte äns sätt hälften av bilarna. Så 4h timamr var perfekt tyckte jag. Men själva ´´People's choice´´ borde vara 1 timme längre iaf.. Hann inte se allas bilar, och tiden var redan slut. Men det var kanske bara jag som var så seg!
+ Skulle vara intressant att veta minst första 20 ´´TOP20´´ av ´´People's choice´´
Tusen tack till alla för en super lyckad dag! Speciellt till alla sponsorer, funktionärer och till alla de som arrangerade denna underbara träff! Ett stort grattis till den grymt fina 325 E30 som vann peoples choise!
tack för sjukt bra träff så många underbara bilar, grattis till den grymt snygga E30 som vann första platsen. jag har tagit över 200 bilen men ska försöka lägga ut nåt inatt eller imon. ses nästa år längtar redan.
Måste bara säga att de var skoj se dig fota bilar på vägen, du kör nrecabat, fotar med en arm, kör med andra, tummen upp samtidigt som du fota och nacken vrids hejvilt haha.... lyfter min hatt för din passion att fota och ser fram emot bilderna
tack för sjukt bra träff så många underbara bilar, grattis till den grymt snygga E30 som vann första platsen. jag har tagit över 200 bilen men ska försöka lägga ut nåt inatt eller imon. ses nästa år längtar redan.
Måste bara säga att de var skoj se dig fota bilar på vägen, du kör nrecabat, fotar med en arm, kör med andra, tummen upp samtidigt som du fota och nacken vrids hejvilt haha.... lyfter min hatt för din passion att fota och ser fram emot bilderna
hahahahah jag gjorde mitt bästa det va fan inte lätt hahaha