Fint.. vart en insändare i E-kuriren .. och av alla läckerbitar så hamna min med lite fint får man väl va glad över... Kommentarerna är underhållande får ja tillägga
Fint.. vart en insändare i E-kuriren .. och av alla läckerbitar så hamna min med lite fint får man väl va glad över... Kommentarerna är underhållande får ja tillägga
kommentarerna kommer från folk som är hemma och inte vågar gå ut, dom sitter där och gömmer sig bakom sin dator..men så är det, avundsjukan är en folksjukdom tyvärr.
Jättetrevlig träff med kanonväder. Jag lyckades naturligtvis bli sjuk i veckan men tog mig samman och släpade mig dit en aning sent. Men det var värt det! Bland alla fina bilar la jag min röst på den röda E30:n. En värdig vinnare. /carpan
Jättetrevlig träff med kanonväder. Jag lyckades naturligtvis bli sjuk i veckan men tog mig samman och släpade mig dit en aning sent. Men det var värt det! Bland alla fina bilar la jag min röst på den röda E30:n. En värdig vinnare. /carpan
Haha ja den röda e30:n hade man inte så mycket chans emot Hoppas du blev frisk efter träffen=)
Haha ja den röda e30:n hade man inte så mycket chans emot Hoppas du blev frisk efter träffen=)
Ja den var ruggigt fin den bilen. Jo jag känner mig lite bättre nu, kanske var solen och de fina bilarna som piggade upp lite extra
Jag hör också till dem som tycker upplägget var bra. Tycker inte det blev segt med 4 h. Iofs kom jag ju nästan en timme sent Men meningen med träffen måste ju va att kolla in alla bilar och det tar en stund om man ska hinna titta på 300 st. Om man vill spela kubb eller brännboll kan man ju åka någon annanstans. Fanns ju kaninhoppning man kunde ställa upp i precis bredvid bilarna
Stort Tack till Arne/Mfive, Freddeponken och alla funktionärer för en fantastiskt välordnad och supertrevlig träff. Det var verkligen en toppendag, jag längtar redan efter nästa. BMW´s of Sweden dekalen sitter snyggt i bakrutan på bilen.
Tack Mfive och alla funktionärer för en riktigt trevlig BMW träff! Fint väder o massa fina bilar:) På bilden så ska Emil Edman (www.GreenPart.se) sälja fälgar till polisen!
Hej Arne och funktinärerna! Tack igen för en jättebra träff! Jag deltog tyvärr inte i kortegen eftersom mitt vänsterben helst undviker krypkörning... Tiden gick fort, massor av trevliga människor och bra väder. Jag tycker inte att 4 h till prisutdelningen var för länge, tiden gick jäkligt fort Slutligen, Grattis tillPeoples Choce-vinnarna! Rätt bil vann!!! /Fredrik