Eftersnack: BMW´s of Sweden #3 - Lördagen 10 september

-Malin-
11 september 2011 · 11 Inlägg

Nu finns det lite fler bilder i mitt album smile https://www1.garaget.org/gallery/images/167/166728/166728-3fd0177b87f13406eb68ae1afad30ef5_tn.jpg

johssi
12 september 2011 · 91 Inlägg

kul att så många tog så fina bilder! tack tack!

Mfive
12 september 2011 · 1 393 Inlägg

Heeej BMW-vänner! big_smile


Igår var en underbar dag i BMW´s tecken, tack vare er ALLA!

Jag vill förutom er också tacka mina funktionärer:

* Fredrik
* Johan
* Rafio
* Michael
* Markus
* Mats
* Rani och hans bror


Icke att förglömma, de utställande och sponsrande företagen samt personalen i Vilsta.

En eloge till alla långväga gäster. Riktigt kul med sådana entusiaster!
Grattis till de tre vinnarna i Peoples Choice, samt till killen med E36:an, som vann vårt för dagen spontana funktionärspris.

Träffstunden i Vilsta var huvuddelen på dagen. Kortegen var en bonus, där det tyvärr blev några felkörningar trots att alla fick kartor. Men det blev bra tillslut ändå.
Om det blir fler korteger, har vi lösning även på detta "problem". smile

_____________________________________________________________________________________

Jag säger nu tack till er ALLA igen, dels för att vi slog rekord och var ca. 300 BMW på plats. cool
Men framför allt för att vi samlat in strax över 6 000 kr till Barncancerfonden.
TACK!
Vissa skänkte också mer än andra och några fick vi tyvärr inte betalt av.
Jag ska ringa Barncancerfonden i morgon och återkommer när pengarna är dem tillhanda.

Nu väntar en härlig och förhoppingsvis solig höst, så passa på att njuta med din BMW! Det ska i alla fall jag göra.
Vi tar åt oss av de synpunkter ni lämnat, så lär vi nog ses nästa år... coolwink

Nu ska jag njuta av de bilder och filmer som läggs upp efter hand. Idag måndag ska det komma ett reportage i Eskilstuna-Kuriren och längre fram kommer AUTOMOBILS reportage.

_____________________________________________________________________________________

Till sist går det att beställa BMW´s of Sweden-dekaler även efter träffen till er som inte fick köpa pga. att de tog slut.
Dekalerna är ca. 20 cm långa och finns i färgerna:

* svart
* vit
* silver


Pris: 30 kr för en, eller 50 kr för två + 6 kr för frimärke.

Skicka ett mail till bmwsofsweden@live.se med ditt namn, adress, hur många du vill köpa, samt färg. Du får då ett kontonummer där du sätter in pengarna. Sedan skickas dekalen/dekalerna till dig.

Jag "tejpade" upp en i varje färg på ett A4, så ni ser hur de ser ut. Breda som en gaffel: tongue

http://i1213.photobucket.com/albums/cc478/Mfive/bild42.jpg

Senast redigerat av Mfive (12 september 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden
DeKey Glidare
12 september 2011 · 133 Inlägg

hallå!
Stort tack till alla som har arrangerat detta och självklart alla som deltagit.

jag tycker faktiskt att tiden gick rätt fort och hade en liten paus på 5 minuter *lyssnade på KUNGEN I BAREN på radio* sedan var det fullt upp.

Jag tycker att jag njöt som bäst denna gång och det kan bero på att jag inte hade något att sticka ut med och bränna gummi med, men jag hade min glada och sociala personlighet som kanske ett par stycken kan styrka!

Förlåt JENMERRY ifall du tyckte att det var jobbigt att jag stod och pekade på ditt rese**hj*l.

Jag kunde tyvär inte hänga med på kortegen då jag hade fler planer för dagen plus att jag hade kört Taxi till klockan 06:00 och sovit 3 tim.
Stort grattis till vinnarna och helt klart rätt bil till första pris. många fina bilar och väldigt fina bilder.

längtar redan till nästa år för att se er och självklart era gudomliga bilar.

Mvh/ John

BMW M3 Cab "BLACK ANGEL" (2002)
M635Forever
12 september 2011 · 101 Inlägg

Kul att så många fotograferade, många fina bilder.
Själv hade jag så bråttom hemmifrån efter en ovanligt lång ofrivillig sovmorgon, så kameran glömdes i all hast. sad

BMW M635Csi "Pamela" (1984)
HeSe
12 september 2011 · 4 Inlägg

Och här är mina bilder från dagen, bättre sent än aldrig wink http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved

(första inlägget!)

Senast redigerat av HeSe (12 september 2011)

Volkswagen Passat 1.8T "Wolfsburg Edition" (1997)
johssi
12 september 2011 · 91 Inlägg

tror man hade en dålig plats, inte en enda fotograf har tagit kort på min bil sad

LeifsE28
12 september 2011 · 89 Inlägg

Jag var med i kortegen...en eloge till alla BMW förare som på ett fint sätt såg till att andra billister kunde komma vänster/höger uti korsningar och övriga trafikanter kunde komma över vid övergångs ställen.Tack till övriga trafikanter som hade överseende och tålamod när vi kom i kortegen...hoppas ni fick en stunds ögonfröjd. Tack till arrangörerna och funktionärer som bidrog till att göra BMW´s Of Sweden till en fin träff.

BMW 528iA E28 "Komfortkostymen" (1984)
BMW M528i E28 "Sportkostymen" (1985)
Freddeponken
12 september 2011 · 663 Inlägg

LeifsE28 skrev:
Jag var med i kortegen...en eloge till alla BMW förare som på ett fint sätt såg till att andra billister kunde komma vänster/höger uti korsningar och övriga trafikanter kunde komma över vid övergångs ställen.Tack till övriga trafikanter som hade överseende och tålamod när vi kom i kortegen...hoppas ni fick en stunds ögonfröjd. Tack till arrangörerna och funktionärer som bidrog till att göra BMW´s Of Sweden till en fin träff.

Och tack ni själva som är så trevliga, artiga, hjälpsamma och fina människor som kommer till våra träffar=)

Freddeponken
12 september 2011 · 663 Inlägg

johssi skrev:
tror man hade en dålig plats, inte en enda fotograf har tagit kort på min bil sad

Får hoppas att det kommer bilder annars får vi be om ursäkt för den dåliga placeringen! loltongue

johssi
12 september 2011 · 91 Inlägg

Freddeponken skrev:

johssi skrev:
tror man hade en dålig plats, inte en enda fotograf har tagit kort på min bil sad

Får hoppas att det kommer bilder annars får vi be om ursäkt för den dåliga placeringen! loltongue

hehe nej men det är lugnt:) skulle varit kul och se om någon  fick nå fint kort på kärran bara=)

bmw-328i
12 september 2011 · 66 Inlägg

trevligt han med träffen bokat tid i garage för avställning nästa vecka ska byggas om lite ja ska fixa lite under vinterförvaring

BMW Cab "Gumman" (1996)
BMW 318i "Silver pilen" (2001)
BMW 325i m-sport "325 cabben" (1994)
Jackoo
12 september 2011 · 141 Inlägg

Mfive skrev:
Grattis till de tre vinnarna i Peoples Choice, samt till killen med E36:an, som vann vårt för dagen spontana funktionärspris.

Stort tack till detta spontana pris! Blev riktigt nervös när alla funktionärer började bokstavligt talat syna bilen och diskutera utan att säga något.
Ser fram emot 2012!

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
QUAD
12 september 2011 · 61 Inlägg

Ett klipp från Eskilstuna Kuriren :

http://www.pbase.com/quad/image/138000103/original.jpg

BMW M2 (2017)
Jenmarry
12 september 2011 · 154 Inlägg

Haha, tur att det inte var punka på HF. big_smile

QUAD skrev:
Ett klipp från Eskilstuna Kuriren :

http://www.pbase.com/quad/image/138000103/original.jpg

Magnus61 Pärlan 8
12 september 2011 · 10 Inlägg

Tack Arne med crew wink En heldag med dotter Lizette, på fm flygmuseum i Nyköping, på vägen hem motorcross tävling utanför Malmköping, avslutades med pricken över "i" alla Era vackra Bimmers!
Väl mött nästa år och ha en bra vinter cool

PS Min svarta Z4 parkerad bredvid den vackra M-Roadster´n DS


// Magnus61





https://www1.garaget.org/gallery/images/165/164452/164452-1a74ef021d5c3a56985799a72d026d95.jpg

Meili
12 september 2011 · 26 Inlägg
Dotzie
12 september 2011 · 496 Inlägg

-Malin- skrev:
Nu finns det lite fler bilder i mitt album smile http://www1.garaget.org/gallery/images/167/166728/166728-3fd0177b87f13406eb68ae1afad30ef5_tn.jpg

Jättefina foton....fan nästan som vykort ju smile...sälj dem till Mfive..dyrt smile...roligt med andra motiv också än bara coola Bimmers

My car Brings Me Women
BMW 325 Touring "Projekt" (2002)
-Malin-
12 september 2011 · 11 Inlägg

Dotzie skrev:

-Malin- skrev:
Nu finns det lite fler bilder i mitt album smile http://www1.garaget.org/gallery/images/167/166728/166728-3fd0177b87f13406eb68ae1afad30ef5_tn.jpg

Jättefina foton....fan nästan som vykort ju smile...sälj dem till Mfive..dyrt smile...roligt med andra motiv också än bara coola Bimmers

Tror inte du förstår hur glad jag blir när jag läser det du just skrev wink jag är amatör men med en grym passion för fotografering. Tack!

DownforceGarage
12 september 2011 · 62 Inlägg

Tack för en bra träff, tyvärr kom vi lite sent men. Inga bilder på en lila E36 M3
turbo som stod nere i hörnet eller den silverfärgade 120D som stod bredvid? smile

Nissan 200sx S13 "Type X" (1989)
Nissan 200sx S14a "Silvia 1JZ" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang