3329
Sök

Eftersnack: BMW´s of Sweden #3 - Lördagen 10 september

516 Inlägg
15 september 2011
:
Jenmarry skrev:
Nu finns det flera bilder på min blogg! www.inkmodel.se
Ni har väl inte lednat än? :B

Snyggt som vanligt smile

My car Brings Me Women

516 Inlägg
15 september 2011
iPankBMW skrev:
Freddeponken skrev:
titta jag hittade en film=) http://www.garaget.org/video/110415

Skön smile
Jag såg det var nån som filmade i stan vid rondellen osv, skulle vilja se det o wink

Well done smile

My car Brings Me Women

Fotograf
1 000 Inlägg
15 september 2011
Flera bilder från träffen kommer, har inte hunnit att redigera bilderna pga varit i IAA "international car show",
Frankfurt

Men här kommer Teaser nr 2

http://farm7.static.flickr.com/6070/6150957502_856c4f7991_b.jpg

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

154 Inlägg
15 september 2011
Tack smile
Dotzie skrev:
:
Jenmarry skrev:

Snyggt som vanligt smile

154 Inlägg
15 september 2011
Jag fick veta idag att "min bil mek" inte hinner göra hjulinställning tills dess sad Får se om jag dyker upp ändå smile
M635Forever skrev:
Viper89 skrev:
Jenmarry skrev:

Jaså, en liten träff den 19onde vid Brostugan? Hade jag ingen aning om, vem tog det initiativet? smile Lär kika förbi med 530in efter jobbet innan jag åker hem till Uppsala

Det tycker jag du ska göra!

BMW Club Schwedens sista träff vid Brostugan för i år, alla är välkomna mellan 18 till ca 21.

135 Inlägg
15 september 2011
Jennie:Jag tycker helt klart att du ska komma, den klarar att du kör oinställt några mil.
Jag hade hoppats på att åka Alpina dit men vädret verkar bli sissådär så det får bli Brostugepremiär för e34:an istället. Så länge vädret är ok kan Brostugeyräffarna vara hur bra som helst. Att traska omkring med en kaffemugg i ena näven och kolla och prata BMW till solen går ned, kan det bli mycket bättre? smile
Välkomna BMWister!
/Fredrik

1 393 Inlägg
15 september 2011
Hade gärna dykt upp men jobbar till 20:15 i Eskilstuna då. hmm

Inväntar förresten diplomet från Barncancerfonden. Mer info och bild kommer så fort jag fått det (antagligen i morgon).
Senast redigerat av Mfive (15 september 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

154 Inlägg
16 september 2011
Jo men jag har redan kört länge på reservhjulet och vibrationerna har bara blivit värre och värre. Typ 20 mil nu och det känns inte så bra att det skakar så illa. Körde kanske sönder någe mer i framvagnen. Vi får se, jag kanske kommer på en MC i stället smile
Vet fortfarande inte vägen dit, haha! cool
635CSi skrev:
Jennie:Jag tycker helt klart att du ska komma, den klarar att du kör oinställt några mil.
Jag hade hoppats på att åka Alpina dit men vädret verkar bli sissådär så det får bli Brostugepremiär för e34:an istället. Så länge vädret är ok kan Brostugeyräffarna vara hur bra som helst. Att traska omkring med en kaffemugg i ena näven och kolla och prata BMW till solen går ned, kan det bli mycket bättre? smile
Välkomna BMWister!
/Fredrik
Senast redigerat av Jenmarry (16 september 2011)

663 Inlägg
16 september 2011
Jenmarry skrev:
Jo men jag har redan kört länge på reservhjulet och vibrationerna har bara blivit värre och värre. Typ 20 mil nu och det känns inte så bra att det skakar så illa. Körde kanske sönder någe mer i framvagnen. Vi får se, jag kanske kommer på en MC i stället smile
Vet fortfarande inte vägen dit, haha! cool
635CSi skrev:
Välkomna BMWister!
/Fredrik

drottningholm kanske du hittar till?

101 Inlägg
16 september 2011
Jenmarry skrev:
Jag fick veta idag att "min bil mek" inte hinner göra hjulinställning tills dess sad Får se om jag dyker upp ändå smile
M635Forever skrev:
Viper89 skrev:

Jaså, en liten träff den 19onde vid Brostugan? Hade jag ingen aning om, vem tog det initiativet? smile Lär kika förbi med 530in efter jobbet innan jag åker hem till Uppsala

Det tycker jag du ska göra!

BMW Club Schwedens sista träff vid Brostugan för i år, alla är välkomna mellan 18 till ca 21.

Klart du ska! smile

101 Inlägg
16 september 2011
Vart ifrån kommer du?

Brostugan ligger vid brofästet på drottningholmsidan, om du kommer från Brommaplan svänger man av första vänster efter bron.

154 Inlägg
16 september 2011
Kommer från södertälje, hittar jätte bra i sthlm men kan inte namn på gator så bra. Men jag ska nog hitta. Hörde något om nån färja från slagsta.
M635Forever skrev:
Vart ifrån kommer du?

Brostugan ligger vid brofästet på drottningholmsidan, om du kommer från Brommaplan svänger man av första vänster efter bron.

154 Inlägg
16 september 2011
Va trevligt big_smile Tack, tack, tack big_smile
Freddeponken skrev:
Jenmarry skrev:

Det var ena jefla bra bilder du knäpper=)

101 Inlägg
16 september 2011
Jo Färjan i Slagsta går mycket fortare att ta, jag kommer att ta färjan då köerna vid brommaplan är rent ut sagt hemska runt 18.

154 Inlägg
16 september 2011
Okej, då får det bli så smile Perfekt!
M635Forever skrev:
Jo Färjan i Slagsta går mycket fortare att ta, jag kommer att ta färjan då köerna vid brommaplan är rent ut sagt hemska runt 18.

Glidare
133 Inlägg
16 september 2011
Jenmarry skrev:
Kommer från södertälje, hittar jätte bra i sthlm men kan inte namn på gator så bra. Men jag ska nog hitta. Hörde något om nån färja från slagsta.
M635Forever skrev:
Vart ifrån kommer du?

färjan går bra men kom ihåg att det är jätte många fartkameror och 50 sträcka.
lite jobbigt under den tiden jag körde TAXI.

147 Inlägg
16 september 2011
Jenmarry skrev:

Läckert som fan! Jag nyper bilden på min z4 om jag får? Det var så fint redigerat! smile

101 Inlägg
16 september 2011
FantasticZ4 skrev:
Jenmarry skrev:

Läckert som fan! Jag nyper bilden på min z4 om jag får? Det var så fint redigerat! smile

Mycket intresant z du hade där, vad är det för tillverkare på paketet!?
Gillar inte annars extraplast på z:orna men din var riktigt snygg.

147 Inlägg
16 september 2011
M635Forever skrev:
Mycket intresant z du hade där, vad är det för tillverkare på paketet!?
Gillar inte annars extraplast på z:orna men din var riktigt snygg.

Jätte tack för kommentaren smile.. Ja jag kan hålla med dig om att det är lätt att få en Z att se överstylad och plastig. Detta kit är custom made från CustomMania i Karlstad. Där vi försökt att hålla oss till z-seriens banbil karossmässigt, med en liten twist på ren styling. Funktions mässigt så är min ingen banbil pga. hjulhusen är för låga. Det var nog det drastiska vi ändrade i kittet. Inte så snyggt att köra på gata med stora hjulhus ;-)

Sök