Chevy -55 förvandlas till "Amercian Graffiti" chevy.
ROSTLAGAS & TOTALRENOVERAS & BYGGS OM FÖR ATT LIKNA EN KÄND FILMBIL, Nämligen Bob Falfas grymma 55a från filmen American Graffiti (Sista natten med gänget) det blir ingen "clone" utan mer en hyllning... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
På Tisdagen ägnades 1½ timma på kvällen åt att pyssla med torpedväggen jag har liggande på jobbet. sen igår vände jag på taket hemma i garaget & började rensa insidan & rikta några småbulor.
Senast redigerat av farbrorbozze (21 februari 2013)
6 583 Inlägg
22 februari 2013
Trådstartare
Putteliten skrev:
farbrorbozze skrev:
ontoft skrev:
Batteribyte alltså:)
ja det behöver man , kan inte jobba varenda dag inte.
Kan ju hända att det blir för mycket annars så man tröttnar. Å de e ju inte så kul då....
ja jag jobbar bara när jag känner för det, sen har jag gjort vissa dagar/kvällar som "chevakvällar" på jobbet, varje tisdag när jag jobbar dagtid stannar jag ca2timmar efter arbetstid, & var 3e helg jobbar jag 7-16 på jobbet & då stannar jag 16.00--> så länge jag orkar både lördag&söndag, har alltid prylar liggande på jobbet att kunna pyssla med när lusten faller på, samtidigt aom jag gör nån timma hemma i garaget varje vecka
ja det behöver man , kan inte jobba varenda dag inte.
Kan ju hända att det blir för mycket annars så man tröttnar. Å de e ju inte så kul då....
ja jag jobbar bara när jag känner för det, sen har jag gjort vissa dagar/kvällar som "chevakvällar" på jobbet, varje tisdag när jag jobbar dagtid stannar jag ca2timmar efter arbetstid, & var 3e helg jobbar jag 7-16 på jobbet & då stannar jag 16.00--> så länge jag orkar både lördag&söndag, har alltid prylar liggande på jobbet att kunna pyssla med när lusten faller på, samtidigt aom jag gör nån timma hemma i garaget varje vecka
Antar att det är samma med chevarenovering för dig, som för photoshop-pillande för mig.. Det blir bara bra om man verkligen har lust med det. När det blir ett "måste", sjunker kvalitén...
6 583 Inlägg
23 februari 2013
Trådstartare
Brinka skrev:
farbrorbozze skrev:
Putteliten skrev:
Antar att det är samma med chevarenovering för dig, som för photoshop-pillande för mig.. Det blir bara bra om man verkligen har lust med det. När det blir ett "måste", sjunker kvalitén...
Det ska INTE vara ett måste det ska vara nåt kul , jag varierar mig ju med stora bitar & småprylar med för att inte tappa sugen
Det är så gött o inspirerande att läsa om det du gör samt att se bilderna också...du är verkligen målmedveten - du vet vad du vill och du gör det bra! Det gör att du kommer att njuta av ett riktigt schysst åk när den blir klar.
6 583 Inlägg
27 februari 2013
Trådstartare
33Coupe skrev:
Det är så gött o inspirerande att läsa om det du gör samt att se bilderna också...du är verkligen målmedveten - du vet vad du vill och du gör det bra! Det gör att du kommer att njuta av ett riktigt schysst åk när den blir klar.
6 583 Inlägg
27 februari 2013
Trådstartare
33Coupe skrev:
farbrorbozze skrev:
33Coupe skrev:
tackar, det kommer du med göra när du är klar
Jag hoppas det....
klart du kommer, ser ju ut att bli toppskick på allt. men gissar du kör hårt på träning & super seven nu ?