Chevy -55 förvandlas till "Amercian Graffiti" chevy.
ROSTLAGAS & TOTALRENOVERAS & BYGGS OM FÖR ATT LIKNA EN KÄND FILMBIL, Nämligen Bob Falfas grymma 55a från filmen American Graffiti (Sista natten med gänget) det blir ingen "clone" utan mer en hyllning... Visa mer
Tja!! Jag städar o försöker dra in gryn samtidigt Och jag undrar om det finns intresse av flång nya innerskärmar o flång nya hörner till fronten Nån som e sugen?
Tja!! Jag städar o försöker dra in gryn samtidigt Och jag undrar om det finns intresse av flång nya innerskärmar o flång nya hörner till fronten Nån som e sugen?
Är de dom plåtarna ja uppdatera i min tråd nyss är jag intresserad;-)
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 581 Inlägg
22 februari 2014
Trådstartare
Jackson_ skrev:
bara börja på punkta ihop bilen nu
Jaoe, börjar väl bli dax & ta tag i den biten, ska bara få till det sista på Monarscoot moppens kåpa så jag kan lämna det på lackering, sen köpte jag ju en till moppe i Torsdags som åxå måste fixas
6 581 Inlägg
14 mars 2014
Trådstartare
Lååång tid & inget händer, legat deckad i influensa & ligger efter med allt här hemma just nu pga det. men idag hämtades iaf en till frisk torpedvägg. Den är redan lämnad på blästring & grundmålning. kan ta nån vecka innan jag får den.
skönt att de händer lite här igen då ingen idé å stressa, bästa för kroppen är att låta sjukdomen gå ur
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
6 581 Inlägg
16 mars 2014
Trådstartare
JohnWayne skrev:
BlueScreeen skrev:
skönt att de händer lite här igen då ingen idé å stressa, bästa för kroppen är att låta sjukdomen gå ur
Instämmer
jajjemensan , känner mig hyfsat pigg igen nu , men trött av att jobba helg, få se när4 jag får torpeden från blästringen då kanske det blir ett rejält ryck igen med bilen
Instämmer
jajjemensan , känner mig hyfsat pigg igen nu , men trött av att jobba helg, få se när4 jag får torpeden från blästringen då kanske det blir ett rejält ryck igen med bilen
De låter bra de ! När ja är klar med min andra bil och skärmen börjar på landa hemöver då blire och försöka göra ett rejält ryck med min också ;-)
6 581 Inlägg
17 mars 2014
Trådstartare
Jackson_ skrev:
farbrorbozze skrev:
JohnWayne skrev:
Instämmer
De låter bra de ! När ja är klar med min andra bil och skärmen börjar på landa hemöver då blire och försöka göra ett rejält ryck med min också ;-)