3467
Sök

Projekt Golf 3 !!

Eget stuk

238 188 Visningar
Projektet avslutat 24 april 2013
591 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
-stoffe- skrev:
Se med täck brickorna tänker jag låna big_smile

Do that! smile

591 Inlägg
20 januari 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/169/168776/168776-940d12f13ccb32148d3399a49985a2a5.jpg
Såhär kan de se ut när folk inte vet skillnad på sitt o andras!!!! Värre såg det ut innan. Men jag var ju tvungen o trycka upp låset eftersom jag inte kunde få in nyckeln annars.
https://www1.garaget.org/gallery/images/169/168776/168776-48b379874e0a44a21fd502567f0208d6.jpg
Blir till o rikta sad
https://www1.garaget.org/gallery/images/169/168776/168776-546f9e9b769c4049c5e377cfde4c6128.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/169/168776/168776-2be51918cc6a15b9e9888322aef665a1.jpg

// Lothigiius
Senast redigerat av Lothigiius (20 januari 2012)

VW frälst
242 Inlägg
21 januari 2012
fan vad tråkigt! jävla as som inte kan ge fan i saker som inte är deras. var det ngt som blev stulet/förstört?

VW, om volket själv får wälja!

German Engineering
9 083 Inlägg
21 januari 2012
Usch, sånt är tråkigt sad Hoppas att det ordnar sig.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

591 Inlägg
21 januari 2012
Trådstartare
Gbgarn skrev:
fan vad tråkigt! jävla as som inte kan ge fan i saker som inte är deras. var det ngt som blev stulet/förstört?

Ja man blir så jävla förbannad!! Nej dem kom aldrig in i bilen. Antagligen blev dem störda! Morsan hörde att det va någon som tutade flera gånger. Så antagligen kom tidningen på natten och så fick dem sticka. Men det är väl bara en tidsfråga innan den är borta sad

591 Inlägg
21 januari 2012
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
Usch, sånt är tråkigt sad Hoppas att det ordnar sig.

Ja det är ju de! Hade bara trafikförsäkring innan så fixade halv nu så man får ut någonting om den skulle va borta en dag. Även om det inte är mycket...

591 Inlägg
27 januari 2012
Trådstartare
Eurobandit skrev:
Hur går det? Har du lyckats fixa låset än?

Det står rätt still faktiskt! sad Nej jag har inte kunnat fixa låset ännu eftersom min brorsa har varit utomlands. Men nu när han är hemma igen så hoppas jag på att vi ska kunna rikta till de. Det är ju lite jobbigt nu under vintertid när det kommer in snö i hålet som blivit och sen fryser det på under natten...sen på morgonen är det lite jobbigt! Det hjälper inte med låsolja heller eftersom låset inte riktigt sitter som det borde göra. Dessutom ser det riktigt fult ut med ett hål där. Men det är sånt som händer när idioter inte kan hålla fingrarna i styr!!! :S

2 656 Inlägg
27 januari 2012
Lothigiius skrev:
Eurobandit skrev:

Det står rätt still faktiskt! :( Nej jag har inte kunnat fixa låset ännu eftersom min brorsa har varit utomlands. Men nu när han är hemma igen så hoppas jag på att vi ska kunna rikta till de. Det är ju lite jobbigt nu under vintertid när det kommer in snö i hålet som blivit och sen fryser det på under natten...sen på morgonen är det lite jobbigt! Det hjälper inte med låsolja heller eftersom låset inte riktigt sitter som det borde göra. Dessutom ser det riktigt fult ut med ett hål där. Men det är sånt som händer när idioter inte kan hålla fingrarna i styr!!! :S

fan va tråkigt :(

591 Inlägg
27 januari 2012
Trådstartare
ekelund88 skrev:
Lothigiius skrev:
Eurobandit skrev:

Det står rätt still faktiskt! sad Nej jag har inte kunnat fixa låset ännu eftersom min brorsa har varit utomlands. Men nu när han är hemma igen så hoppas jag på att vi ska kunna rikta till de. Det är ju lite jobbigt nu under vintertid när det kommer in snö i hålet som blivit och sen fryser det på under natten...sen på morgonen är det lite jobbigt! Det hjälper inte med låsolja heller eftersom låset inte riktigt sitter som det borde göra. Dessutom ser det riktigt fult ut med ett hål där. Men det är sånt som händer när idioter inte kan hålla fingrarna i styr!!! :S

fan va tråkigt sad

Aa sad

German Engineering
9 083 Inlägg
4 februari 2012
Har det löst sig med låset?

591 Inlägg
4 februari 2012
Trådstartare
CarpeDiem skrev:

Hehe nä inte ännu! Brorsan har fullt upp med sin golf som han lackar om! Så min bil kommer inte i första hand nu. Jag kan ju inte rikta själv heller, så jag får helt enkelt vänta på min tur smile

German Engineering
9 083 Inlägg
4 februari 2012
Lothigiius skrev:
CarpeDiem skrev:

Hehe nä inte ännu! Brorsan har fullt upp med sin golf som han lackar om! Så min bil kommer inte i första hand nu. Jag kan ju inte rikta själv heller, så jag får helt enkelt vänta på min tur smile

Ok, men det ordnar sig med låset smile

591 Inlägg
4 februari 2012
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
Lothigiius skrev:
CarpeDiem skrev:

Ok, men det ordnar sig med låset smile

Jadå det gör de säkert!

161 Inlägg
13 februari 2012
Trevlig Golfbyggar tråd smile Sämre med att du fått bryt på bilen,skulle man komma på någon skulle ja nog åka dit för miksshandel tongue

1 433 Inlägg
13 februari 2012
per-ling skrev:
Trevlig Golfbyggar tråd smile Sämre med att du fått bryt på bilen,skulle man komma på någon skulle ja nog åka dit för miksshandel tongue

Skulle förstöra den !!!

591 Inlägg
13 februari 2012
Trådstartare
SylvesterStallone skrev:
per-ling skrev:

Skulle förstöra den !!!

Skulle förstöra DEN??? Är de du som ligger bakom detta eller?

591 Inlägg
13 februari 2012
Trådstartare
per-ling skrev:

Tack! smile Haha ja det är väl bara en av alla saker man skulle åkt dit för i så fall. Det ska då inte vara någon mild misshandel...på den/dem bara så in i h*****e!

161 Inlägg
13 februari 2012
hehehe wink  Vad har du mera för planer för Golfen då?

591 Inlägg
13 februari 2012
Trådstartare
per-ling skrev:
hehehe wink  Vad har du mera för planer för Golfen då?

Det som ska göras härnäst är o rikta vid låset o sen lacka om dörren. Sen ska de lagas lite rost, fälgarna ska jag fixa banorna o kanterna på, joey modda strålkastarna (ska få tag i gti strålkastare) o sen ska den bara ner i backen. Coilsen ligger tryggt bredvid sängen smile

161 Inlägg
14 februari 2012
Ah okej! smile Vad vill du ha för stuk på den? Clean,tyskstuk....

Sök