Såhär kan de se ut när folk inte vet skillnad på sitt o andras!!!! Värre såg det ut innan. Men jag var ju tvungen o trycka upp låset eftersom jag inte kunde få in nyckeln annars. Blir till o rikta
fan vad tråkigt! jävla as som inte kan ge fan i saker som inte är deras. var det ngt som blev stulet/förstört?
Ja man blir så jävla förbannad!! Nej dem kom aldrig in i bilen. Antagligen blev dem störda! Morsan hörde att det va någon som tutade flera gånger. Så antagligen kom tidningen på natten och så fick dem sticka. Men det är väl bara en tidsfråga innan den är borta
Ja det är ju de! Hade bara trafikförsäkring innan så fixade halv nu så man får ut någonting om den skulle va borta en dag. Även om det inte är mycket...
Det står rätt still faktiskt! Nej jag har inte kunnat fixa låset ännu eftersom min brorsa har varit utomlands. Men nu när han är hemma igen så hoppas jag på att vi ska kunna rikta till de. Det är ju lite jobbigt nu under vintertid när det kommer in snö i hålet som blivit och sen fryser det på under natten...sen på morgonen är det lite jobbigt! Det hjälper inte med låsolja heller eftersom låset inte riktigt sitter som det borde göra. Dessutom ser det riktigt fult ut med ett hål där. Men det är sånt som händer när idioter inte kan hålla fingrarna i styr!!! :S
Det står rätt still faktiskt! :( Nej jag har inte kunnat fixa låset ännu eftersom min brorsa har varit utomlands. Men nu när han är hemma igen så hoppas jag på att vi ska kunna rikta till de. Det är ju lite jobbigt nu under vintertid när det kommer in snö i hålet som blivit och sen fryser det på under natten...sen på morgonen är det lite jobbigt! Det hjälper inte med låsolja heller eftersom låset inte riktigt sitter som det borde göra. Dessutom ser det riktigt fult ut med ett hål där. Men det är sånt som händer när idioter inte kan hålla fingrarna i styr!!! :S
Det står rätt still faktiskt! Nej jag har inte kunnat fixa låset ännu eftersom min brorsa har varit utomlands. Men nu när han är hemma igen så hoppas jag på att vi ska kunna rikta till de. Det är ju lite jobbigt nu under vintertid när det kommer in snö i hålet som blivit och sen fryser det på under natten...sen på morgonen är det lite jobbigt! Det hjälper inte med låsolja heller eftersom låset inte riktigt sitter som det borde göra. Dessutom ser det riktigt fult ut med ett hål där. Men det är sånt som händer när idioter inte kan hålla fingrarna i styr!!! :S
Hehe nä inte ännu! Brorsan har fullt upp med sin golf som han lackar om! Så min bil kommer inte i första hand nu. Jag kan ju inte rikta själv heller, så jag får helt enkelt vänta på min tur
Hehe nä inte ännu! Brorsan har fullt upp med sin golf som han lackar om! Så min bil kommer inte i första hand nu. Jag kan ju inte rikta själv heller, så jag får helt enkelt vänta på min tur
Ok, men det ordnar sig med låset
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Trevlig Golfbyggar tråd Sämre med att du fått bryt på bilen,skulle man komma på någon skulle ja nog åka dit för miksshandel
Tack! Haha ja det är väl bara en av alla saker man skulle åkt dit för i så fall. Det ska då inte vara någon mild misshandel...på den/dem bara så in i h*****e!
Det som ska göras härnäst är o rikta vid låset o sen lacka om dörren. Sen ska de lagas lite rost, fälgarna ska jag fixa banorna o kanterna på, joey modda strålkastarna (ska få tag i gti strålkastare) o sen ska den bara ner i backen. Coilsen ligger tryggt bredvid sängen