Du nämnde det i Växjö Inte för att vara den men Stefanie kan inte köra din bil annars hade det varit tvär fett
Haha vilken diss, fast jag håller nog med om det... Intressant att se vad nästa bil blir
Kom på att det kan nog låta lite taskigt men inte med mening isf....den är sjukt låg och krävs kunskap att köra den
Kunskap...njae!! Man lär sig hur man ska köra samtidigt som man kör. Annars får man väl skaffa luft som coola Jakob...
det hon menar med kunskap är att jag som kör lika lågt dagligen som en airride sjunker ner till botten , innebär att olje tråget bärarmsfästena tar stryk mot marken när bilen ligger 1-2 cm från marken.. då är det kunskapen som gör att kunna köra riktigt för att undvika vägbulor, gropar, etc.. det är inte bara tuta o köra så därav anpassa och välja rätt sida utan att tråget skall slå i.. + att drivaxlar drivknutar tar stryk och då får man anpassa för det med hur man kör.. det är inget illa menat hon menade.. det är inte som o köra en vanlig sänkt bil som är sänkt 60/40 direkt.
Haha vilken diss, fast jag håller nog med om det... Intressant att se vad nästa bil blir
Kom på att det kan nog låta lite taskigt men inte med mening isf....den är sjukt låg och krävs kunskap att köra den
Kunskap...njae!! Man lär sig hur man ska köra samtidigt som man kör. Annars får man väl skaffa luft som coola Jakob...
det hon menar med kunskap är att jag som kör lika lågt dagligen som en airride sjunker ner till botten , innebär att olje tråget bärarmsfästena tar stryk mot marken när bilen ligger 1-2 cm från marken.. då är det kunskapen som gör att kunna köra riktigt för att undvika vägbulor, gropar, etc.. det är inte bara tuta o köra så därav anpassa och välja rätt sida utan att tråget skall slå i.. + att drivaxlar drivknutar tar stryk och då får man anpassa för det med hur man kör.. det är inget illa menat hon menade.. det är inte som o köra en vanlig sänkt bil som är sänkt 60/40 direkt.
Jag vet, jag vet
så det är kunskapen och logik i det hela
Mm man lär sig hur man ska köra samtidigt som man kör..som när man tog körkort
Alla kan väl fan köra lågt.... Det är bara att vrida på nyckel å köra... Sedan om den e sänkt med fjädrar eller chassi eller luft... Det e väl samma skit typ? Eller har jag fel.
Alla kan väl fan köra lågt.... Det är bara att vrida på nyckel å köra... Sedan om den e sänkt med fjädrar eller chassi eller luft... Det e väl samma skit typ? Eller har jag fel.
Freddan Det var längesedan Jag förstår hur du tänker men en snorlåg bil går ju inte köra på riktigt samma sätt som en orginalare vilket iofs faller sig rätt naturligt, som mingan skrev och som jag vet att även du upplevt att man tar sig inte fram på alla ställen och får tänka lite mer på vars man kör och vad som kommer frammåt, shit nu är jag trött känner jag. Får skriva lite bättre i morgon
Du har rätt mycket fel Vart kom luft ifrån? Att köra med luft är ju löjligt i jämförelse med static. "Oj en vägbula *pssh" så över *pssh* lågt igen"
Och att köra coils jämfört med någon töntig 60/40 "sänkning" går ju inte jämföra på något sätt heller...
Fan va nice med vänner som backar upp en ... det är som o snacka med en vägg.. försöker förklara men ingen fattar vad jag menar med det.., sådant blir man trött av
Phht...skaffa en egen tråd istället för o skita ner i min!!! Klicka på "sluta prenumerera på denna tråd" om det inte passar er att jag kör med vilken höjd jag vill. THAT´S THE LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Phht...skaffa en egen tråd istället för o skita ner i min!!! Klicka på "sluta prenumerera på denna tråd" om det inte passar er att jag kör med vilken höjd jag vill. THAT´S THE LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skita ner ? jag försöker förklara det är allt men som vanligt får man skit här inne för att man försöker förklara.. kan man inte vara trevlig och svara snällt tillbaka? man mår bättre då, fast jag vet inte nu om detta påhopp var till mig nu dock.