5328
Sök

Projekt Golf 3 !!

Eget stuk

238 133 Visningar
Projektet avslutat 24 april 2013
1 433 Inlägg
15 maj 2012
Mm jag spräckte min Frontspoiler dirrect när jag flyttade ned till Malmö ... Fan TankTraps överallt!

591 Inlägg
15 maj 2012
Trådstartare
lynn skrev:
_Holmgren_ skrev:
mingan77 skrev:

min är isf till salu  big_smile efter Juni

Du nämnde det i Växjö smile Inte för att vara den men Stefanie kan inte köra din bil hmm annars hade det varit tvär fett big_smile

Haha vilken diss, fast jag håller nog med om det... Intressant att se vad nästa bil blir smile

Kom på att det kan nog låta lite taskigt men inte med mening isf....den är sjukt låg och krävs kunskap att köra den wink

Kunskap...njae!! Man lär sig hur man ska köra samtidigt som man kör. Annars får man väl skaffa luft som coola Jakob...

Low is a Lifestyle
89 Inlägg
15 maj 2012
Lothigiius skrev:
_Holmgren_ skrev:
mingan77 skrev:

min är isf till salu  big_smile efter Juni

Du nämnde det i Växjö smile Inte för att vara den men Stefanie kan inte köra din bil hmm annars hade det varit tvär fett big_smile

Varför skulle jag inte kunna??

för att du tycker att din bil som är jätte hög är låg...

Low is a Lifestyle

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
15 maj 2012
Lothigiius skrev:
lynn skrev:
_Holmgren_ skrev:

Haha vilken diss, fast jag håller nog med om det... Intressant att se vad nästa bil blir smile

Kom på att det kan nog låta lite taskigt men inte med mening isf....den är sjukt låg och krävs kunskap att köra den wink

Kunskap...njae!! Man lär sig hur man ska köra samtidigt som man kör. Annars får man väl skaffa luft som coola Jakob...

det  hon menar med kunskap är att jag som kör lika lågt dagligen som en  airride sjunker ner till botten , innebär att olje tråget bärarmsfästena tar stryk mot marken när bilen ligger 1-2 cm från marken.. då är det kunskapen som gör att kunna köra riktigt för att undvika vägbulor, gropar, etc..  det är inte bara tuta o köra  så därav anpassa och välja rätt sida utan att tråget skall slå i.. + att drivaxlar drivknutar tar stryk och då får man anpassa för det med hur man kör.. det är inget illa menat hon menade.. det är inte som o köra en vanlig sänkt bil som är sänkt 60/40 direkt.

591 Inlägg
15 maj 2012
Trådstartare
_Holmgren_ skrev:
Lothigiius skrev:
_Holmgren_ skrev:

Varför skulle jag inte kunna??

för att du tycker att din bil som är jätte hög är låg...

Men jag har inte sagt att jag inte kan köra låga bilar för de???

591 Inlägg
15 maj 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Lothigiius skrev:
lynn skrev:

det  hon menar med kunskap är att jag som kör lika lågt dagligen som en  airride sjunker ner till botten , innebär att olje tråget bärarmsfästena tar stryk mot marken när bilen ligger 1-2 cm från marken.. då är det kunskapen som gör att kunna köra riktigt för att undvika vägbulor, gropar, etc..  det är inte bara tuta o köra  så därav anpassa och välja rätt sida utan att tråget skall slå i.. + att drivaxlar drivknutar tar stryk och då får man anpassa för det med hur man kör.. det är inget illa menat hon menade.. det är inte som o köra en vanlig sänkt bil som är sänkt 60/40 direkt.

Jag vet, jag vet smile

2 322 Inlägg
15 maj 2012
Lothigiius skrev:
mingan77 skrev:
Lothigiius skrev:

Jag vet, jag vet smile

så det är kunskapen och logik i det hela big_smile

591 Inlägg
15 maj 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Lothigiius skrev:
mingan77 skrev:

Jag vet, jag vet smile

Mm man lär sig hur man ska köra samtidigt som man kör..som när man tog körkort big_smile

2 322 Inlägg
15 maj 2012
Lothigiius skrev:
mingan77 skrev:
Lothigiius skrev:
Jag vet, jag vet smile

Mm man lär sig hur man ska köra samtidigt som man kör..som när man tog körkort big_smile

fast inte på det sättet  som vi som kör  galet lågt
Senast redigerat av mingan77 (15 maj 2012)

591 Inlägg
15 maj 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Lothigiius skrev:
mingan77 skrev:

Jorrå!

56 Inlägg
15 maj 2012
Alla kan väl fan köra lågt.... Det är bara att vrida på nyckel å köra... Sedan om den e sänkt med fjädrar eller chassi eller luft... Det e väl samma skit typ? Eller har jag fel. hmm

2 322 Inlägg
15 maj 2012
!"#¤%&/( slut diskuterat.. ni fattar ju ändå inte vad jag menar ju.. tack o hej

Low is a Lifestyle
89 Inlägg
15 maj 2012
z4power skrev:
Alla kan väl fan köra lågt.... Det är bara att vrida på nyckel å köra... Sedan om den e sänkt med fjädrar eller chassi eller luft... Det e väl samma skit typ? Eller har jag fel. hmm

Freddan big_smile Det var längesedan sad
Jag förstår hur du tänker men en snorlåg bil går ju inte köra på riktigt samma sätt som en orginalare vilket iofs faller sig rätt naturligt, som mingan skrev och som jag vet att även du upplevt att man tar sig inte fram på alla ställen och får tänka lite mer på vars man kör och vad som kommer frammåt, shit nu är jag trött känner jag. Får skriva lite bättre i morgon big_smile

Low is a Lifestyle

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
15 maj 2012
Lothigiius skrev:
mingan77 skrev:
Lothigiius skrev:

Jorrå!

Haha det märks att du inte kör riktigt lågt smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

Low is a Lifestyle
89 Inlägg
15 maj 2012
rickylicious skrev:
Lothigiius skrev:
mingan77 skrev:

Jorrå!

Haha det märks att du inte kör riktigt lågt smile

hahahaha +1

Low is a Lifestyle

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
15 maj 2012
z4power skrev:

Du har rätt mycket fel smile Vart kom luft ifrån? Att köra med luft är ju löjligt i jämförelse med static. "Oj en vägbula *pssh" så över *pssh* lågt igen"

Och att köra coils jämfört med någon töntig 60/40 "sänkning" går ju inte jämföra på något sätt heller...

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

2 322 Inlägg
15 maj 2012
Fan va nice med vänner som backar upp en ... det är som o snacka med en vägg.. försöker förklara men  ingen fattar vad jag menar med det..,  sådant blir man trött av

591 Inlägg
15 maj 2012
Trådstartare
Phht...skaffa en egen tråd istället för o skita ner i min!!! Klicka på "sluta prenumerera på denna tråd" om det inte passar er att jag kör med vilken höjd jag vill. THAT´S THE LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

207 Inlägg
15 maj 2012
Lothigiius skrev:
Phht...skaffa en egen tråd istället för o skita ner i min!!! Klicka på "sluta prenumerera på denna tråd" om det inte passar er att jag kör med vilken höjd jag vill. THAT´S THE LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+1 !!!!!!

2 322 Inlägg
15 maj 2012
Lothigiius skrev:

skita ner ? jag försöker förklara det är allt men som vanligt får man skit här inne för att man  försöker förklara.. kan man inte vara trevlig och svara snällt tillbaka? man mår bättre då, fast jag vet inte  nu om detta påhopp var till mig nu dock.

Sök