Stulen RS4a från Gustavsberg 111007

Elin46
11 oktober 2011 · 84 Inlägg

it_mutt skrev:
Problemet är, och jag hoppas verkligen inte Elin tar det som att jag strör salt i såren, att "vem som" kan få tag i grejerna som behövs. En immo-dödare är inte vidare dyr eller svår att få tag i =/

Men, jag håller fortfarande ögonen öppna här nere, och hoppas SJÄLVKLART att den kommer tillbaka

ne jag vet, och jag vet att du inte vill strö salt i mina sår, känns som att det ändå inte kan bli värre. Hoppas bara att den hittas i vilket skick det än är....

GurkaN021
11 oktober 2011 · 80 Inlägg

Elin jag kan hålla koll i Västerås men har en fråga. Har du sett nå konstiga eller misstänkta personer utanför där du bor några dagar innan eller samma dag? Eller kanske några veckor innan din bli vart stulen? Eller har du märkt av att nån har kanske skuggat dig till din hemadress? Eller nåt liknande det kan kanske hjälpa polisen eller tullen nåt.

Hur gick det med mailet till Efterlyst förresten?

Elin46
11 oktober 2011 · 84 Inlägg

GurkaN021 skrev:
Elin jag kan hålla koll i Västerås men har en fråga. Har du sett nå konstiga eller misstänkta personer utanför där du bor några dagar innan eller samma dag? Eller kanske några veckor innan din bli vart stulen? Eller har du märkt av att nån har kanske skuggat dig till din hemadress? Eller nåt liknande det kan kanske hjälpa polisen eller tullen nåt.

Hur gick det med mailet till Efterlyst förresten?

Jag har inte märkt så mycket. vet att en bmw gammal typ 3-serie kollat in den på jobbet. Men det är svårt att veta såhär i efterhand. Men ingen har förföljt mej som jag vet. TV3 har jag inte fått svar från än. Min svärfar är fotograf i TV-branchen så jag ska kolla om han kanske har några tips. Det jag vet var att min bil behövde tankas omgående så jag har pratat med närmaste bensinmackar.

ejon_850
11 oktober 2011 · 878 Inlägg

Vill du Elin få med pärlan i efterlyst. Skall FLERTAL personer maila dit om samma bil att dom vill ha upp den där, 1 person räcker ingenstans.. Har själv mailat åt dig och uppgett att dom ska ta upp denna bil.

Ja i mina ögon snor man inte såpass nybil och säljer i delar i Sverige i allfall... Det funkar inte, hade funkat om det vart gammal bil där folk behöver reserv-delar men nu är det inte så sad

MVH
Jonas

All The best
MVH
Jonas .L
MikaelS
12 oktober 2011 · 157 Inlägg

Yttligare en RS4 stulen! Helt klart någon liga bakom dessa stölder!

Info: https://www.flashback.org/t1683227

CarpeDiem German Engineering
12 oktober 2011 · 9 081 Inlägg

sadsadsad

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Elin46
12 oktober 2011 · 84 Inlägg

CarpeDiem skrev:
sadsadsad

men det är väl samma som dom efterlyser här på garaget? Eller? Den är ju röd med dom fälgarna. Då visste jag det redan sad

CarpeDiem German Engineering
12 oktober 2011 · 9 081 Inlägg

Elin46 skrev:

CarpeDiem skrev:
sadsadsad

men det är väl samma som dom efterlyser här på garaget? Eller? Den är ju röd med dom fälgarna. Då visste jag det redan sad

Jo, kom på det efter en stund. Men fortfarande tråkigt sad

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
MikaelS
12 oktober 2011 · 157 Inlägg

sorry.. missade även jag den tråden

GurkaN021
12 oktober 2011 · 80 Inlägg

Elin kanske finns hopp ändå en kille fick tillbaka sin bil smile
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 01&p=1

PETROLHEAD
12 oktober 2011 · 309 Inlägg

Den röda RS4:an va med på efterlyst iaf såg de alldelesnyss.

Brodis
12 oktober 2011 · 16 Inlägg

Nu var en av dom senaste stulna bilarna uppe i Efterlyst. Hoppas att det genererar i tips som får fast förövarna!

te_wik Forummoderator
12 oktober 2011 · 12 813 Inlägg

Inte helt omöjligt att även din bil nämndes i efterlyst. Tobaksrån på ICA och Konsum pratades det om, vart kommer jag inte ihåg. Men dom hade använt sig av en "nyare silverfärgad audi".

Förövrigt tycker jag att Efterlyst's beskrivning av den röda RS4an var allt annat än bra.
Typ: Tonade rutor från B-stolpen och utbytt motor som låter extremt mycket vid gaspådrag.."




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
focuz
12 oktober 2011 · 95 Inlägg

Pratade med en från kustbevakningen idag, tydligen så körs många stulna bilar över bron och sedan genom Tyskland för att nå baltikum...
Men håller tummarna!

Audi A3 1.8TS Quattro "Dahlbäck Racing" (1999)
Audi S4 2.2t "MaxxECU" (1992)
Volkswagen Phaeton W12 "Stor passaten" (2003)
davel
14 oktober 2011 · 347 Inlägg

Den bil som var med i efterlyst har blivit hittad läste jag på FlashBack.
Dom "anhöriga" har fått reda på detta så att jag inte ger någon falskt hopp här...

Porsche 928 S4 "The Shark" (1990)
liquisole
14 oktober 2011 · 1 237 Inlägg

var det din som någon hade hittat på en flygplats?

ejon_850
14 oktober 2011 · 878 Inlägg

Det är den som var med på Efterlyst som är hittad, inte Elins sad

MVH

All The best
MVH
Jonas .L
CarpeDiem German Engineering
14 oktober 2011 · 9 081 Inlägg

Håller tummarna att Elins RS4:a hittas också.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
careau
14 oktober 2011 · 1 624 Inlägg

liquisole skrev:
var det din som någon hade hittat på en flygplats?

Hittat på en flygplats?!

Gantor
14 oktober 2011 · 3 Inlägg

careau skrev:

liquisole skrev:
var det din som någon hade hittat på en flygplats?

Hittat på en flygplats?!

"Hej, denna audi står på landvetter flygplats långtids parkering. om den är kant stött på båda fälgarna på höger sida plus har en mindre lack skada på höger spegel. jag jobbar på flygplatsen och en sån bild går man inte miste om. är själv bil intresserad." (taget från Flashback)
https://www.flashback.org/t1683227p8

Enligt denna person så har Elins Rs4 setts på landvetter flygplats.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang