2624
Sök

Stulen RS4a från Gustavsberg 111007

84 Inlägg
11 oktober 2011
Trådstartare
it_mutt skrev:
Problemet är, och jag hoppas verkligen inte Elin tar det som att jag strör salt i såren, att "vem som" kan få tag i grejerna som behövs. En immo-dödare är inte vidare dyr eller svår att få tag i =/

Men, jag håller fortfarande ögonen öppna här nere, och hoppas SJÄLVKLART att den kommer tillbaka

ne jag vet, och jag vet att du inte vill strö salt i mina sår, känns som att det ändå inte kan bli värre. Hoppas bara att den hittas i vilket skick det än är....

80 Inlägg
11 oktober 2011
Elin jag kan hålla koll i Västerås men har en fråga. Har du sett nå konstiga eller misstänkta personer utanför där du bor några dagar innan eller samma dag? Eller kanske några veckor innan din bli vart stulen? Eller har du märkt av att nån har kanske skuggat dig till din hemadress? Eller nåt liknande det kan kanske hjälpa polisen eller tullen nåt.

Hur gick det med mailet till Efterlyst förresten?

84 Inlägg
11 oktober 2011
Trådstartare
GurkaN021 skrev:
Elin jag kan hålla koll i Västerås men har en fråga. Har du sett nå konstiga eller misstänkta personer utanför där du bor några dagar innan eller samma dag? Eller kanske några veckor innan din bli vart stulen? Eller har du märkt av att nån har kanske skuggat dig till din hemadress? Eller nåt liknande det kan kanske hjälpa polisen eller tullen nåt.

Hur gick det med mailet till Efterlyst förresten?

Jag har inte märkt så mycket. vet att en bmw gammal typ 3-serie kollat in den på jobbet. Men det är svårt att veta såhär i efterhand. Men ingen har förföljt mej som jag vet. TV3 har jag inte fått svar från än. Min svärfar är fotograf i TV-branchen så jag ska kolla om han kanske har några tips. Det jag vet var att min bil behövde tankas omgående så jag har pratat med närmaste bensinmackar.

878 Inlägg
11 oktober 2011
Vill du Elin få med pärlan i efterlyst. Skall FLERTAL personer maila dit om samma bil att dom vill ha upp den där, 1 person räcker ingenstans.. Har själv mailat åt dig och uppgett att dom ska ta upp denna bil.

Ja i mina ögon snor man inte såpass nybil och säljer i delar i Sverige i allfall... Det funkar inte, hade funkat om det vart gammal bil där folk behöver reserv-delar men nu är det inte så sad

MVH
Jonas

All The best
MVH
Jonas .L

157 Inlägg
12 oktober 2011
Yttligare en RS4 stulen! Helt klart någon liga bakom dessa stölder!

Info: https://www.flashback.org/t1683227

German Engineering
9 083 Inlägg
12 oktober 2011
sadsadsad

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

84 Inlägg
12 oktober 2011
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
sadsadsad

men det är väl samma som dom efterlyser här på garaget? Eller? Den är ju röd med dom fälgarna. Då visste jag det redan sad

German Engineering
9 083 Inlägg
12 oktober 2011
Elin46 skrev:
CarpeDiem skrev:
sadsadsad

men det är väl samma som dom efterlyser här på garaget? Eller? Den är ju röd med dom fälgarna. Då visste jag det redan sad

Jo, kom på det efter en stund. Men fortfarande tråkigt sad

157 Inlägg
12 oktober 2011
sorry.. missade även jag den tråden

80 Inlägg
12 oktober 2011
Elin kanske finns hopp ändå en kille fick tillbaka sin bil smile
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 01&p=1

309 Inlägg
12 oktober 2011
Den röda RS4:an va med på efterlyst iaf såg de alldelesnyss.

16 Inlägg
12 oktober 2011
Nu var en av dom senaste stulna bilarna uppe i Efterlyst. Hoppas att det genererar i tips som får fast förövarna!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 oktober 2011
Inte helt omöjligt att även din bil nämndes i efterlyst. Tobaksrån på ICA och Konsum pratades det om, vart kommer jag inte ihåg. Men dom hade använt sig av en "nyare silverfärgad audi".

Förövrigt tycker jag att Efterlyst's beskrivning av den röda RS4an var allt annat än bra.
Typ: Tonade rutor från B-stolpen och utbytt motor som låter extremt mycket vid gaspådrag.."

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

95 Inlägg
12 oktober 2011
Pratade med en från kustbevakningen idag, tydligen så körs många stulna bilar över bron och sedan genom Tyskland för att nå baltikum...
Men håller tummarna!

347 Inlägg
14 oktober 2011
Den bil som var med i efterlyst har blivit hittad läste jag på FlashBack.
Dom "anhöriga" har fått reda på detta så att jag inte ger någon falskt hopp här...

1 237 Inlägg
14 oktober 2011
var det din som någon hade hittat på en flygplats?

878 Inlägg
14 oktober 2011
Det är den som var med på Efterlyst som är hittad, inte Elins sad

MVH

All The best
MVH
Jonas .L

German Engineering
9 083 Inlägg
14 oktober 2011
Håller tummarna att Elins RS4:a hittas också.

1 624 Inlägg
14 oktober 2011
liquisole skrev:

Hittat på en flygplats?!

3 Inlägg
14 oktober 2011
careau skrev:
liquisole skrev:

Hittat på en flygplats?!

"Hej, denna audi står på landvetter flygplats långtids parkering. om den är kant stött på båda fälgarna på höger sida plus har en mindre lack skada på höger spegel. jag jobbar på flygplatsen och en sån bild går man inte miste om. är själv bil intresserad." (taget från Flashback)
https://www.flashback.org/t1683227p8

Enligt denna person så har Elins Rs4 setts på landvetter flygplats.

Sök