Hur många här tvekar inte på att hänga av snuten vid ev blått/rött?

Niklas_87
8 oktober 2011 · 7 Inlägg

Nyfiken mest, hur många tycker att man lika gärna kan dra ifrån snuten likaväl som att stanna när det är dags för blå/röd signalering när man är ute och härjar med busbilen?
I stil med Ghostrider/Getaway.. Jag vet att det förekommer i vardagen utanför dessa filmer men hur vanligt det är vet jag inte.
Vad kan straffet bli om man skulle råka få fel på bilen och måste stanna och dom haffar en? Blir väl värre än mord va?

Moral och sådan dynga kan vi lämna bredvid oss... för om man har en snabb bil så kan man väl lika gärna passa på att reta de blåvita? wink

MrDegis Ingen fast bostadsort
8 oktober 2011 · 54 Inlägg

Då du verkar skita i ditt egna liv så innebär ditt eventuella agerande i alla fall att ANDRAS liv sätts på spel. Om du får fel på bilen och polisen lyckas ta dig lär ditt körkort ryka för all framtid, höga böter osv.. Är väl inte så svårt att lista ut..

jes
8 oktober 2011 · 582 Inlägg

moralen var det svårt att lämmna åt sidan......

hej
fluppidupp ...
8 oktober 2011 · 757 Inlägg

beror väll på förutsättningarna tongue haha

Dunken
8 oktober 2011 ·

Beror väl lite på stad också, typ säffle eller gnesta är väl ingen höjdare.

Men lite större stad så kan man ju ha lite tur o klara sej, men som sagt ingen hit om man blir tagen.

Slaylix tratt
8 oktober 2011 · 353 Inlägg

Varför skulle man vilja köra ifrån polisen?

Hamilton
8 oktober 2011 · 8 864 Inlägg

Niklas_87 skrev:
Nyfiken mest, hur många tycker att man lika gärna kan dra ifrån snuten likaväl som att stanna när det är dags för blå/röd signalering när man är ute och härjar med busbilen?
I stil med Ghostrider/Getaway.. Jag vet att det förekommer i vardagen utanför dessa filmer men hur vanligt det är vet jag inte.
Vad kan straffet bli om man skulle råka få fel på bilen och måste stanna och dom haffar en? Blir väl värre än mord va?

Moral och sådan dynga kan vi lämna bredvid oss... för om man har en snabb bil så kan man väl lika gärna passa på att reta de blåvita? wink

Ta sånt här trams i bloggen i stället.
Låser tråden

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang