Angående: Intressekoll för Drift meets under vintern?

thelaughingmadman
20 november 2011 · 711 Inlägg

Driftaren-E36 skrev:
detta evenemang gäller inte ekerö! skriv gärna inte något hära om du inte kommer.

Vad handlar tråden om då?
Topic (som du skriver) säger ju:

Driftaren-E36 skrev:
Tja!
Tänkte kolla hur många som skulle vara intresserad av att köra en Drifting meets under härliga vintern? Samt om någon som vet en bra plats/ställe för drifting, samt hur ni då skulle vilja ha den.

Mvh.

---

Det blir ju träffar överallt, men oftast på sjöar och större parkeringsplatser, både norr och söder om stan. Ska man verkligen begränsa denna tråd till bara ett ställe? Varför inte byta titel på tråden då så att man håller sig borta från tråden om den nu avhandlar ett område man inte ämnar köra på/i?

EDIT: Stavfel.

Senast redigerat av thelaughingmadman (20 november 2011)

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
Robb192 Tokig 08a
20 november 2011 · 1 019 Inlägg

vet att förra vintern va jula parkeringen/biltema parkeringen på värmdö populära tongue

Suzuki Swace "Suyota Sworolla" (2023)
san-Andreas
20 november 2011 · 156 Inlägg

eller hur, in your face Driftaren-e36.

tjing
Mazda RX7 FD3S "rex7an" (1992)
Nissan 200sx s13 "200an" (1991)
Driftaren-E36 TBC (Team Bmw Cruzer)
20 november 2011 · 115 Inlägg

hahaha! i början av oktober så var det ett förslag senare om ni läser under dem 8 sidorna så blev platsen i norra stockholm så sluta komma upp med ekerö! för detta gäller endast i kista. your face san andreas

san-Andreas skrev:
eller hur, in your face Driftaren-e36.

TBC - Team BMW Cruzin.
Robb192 Tokig 08a
20 november 2011 · 1 019 Inlägg

verkar som detta har spårat ur till nått helt annat, mötas upp på parkeringar mm kan man göra, men sladdar gör man överallt så fort tillfället ges när det e lite halt ute wink

Suzuki Swace "Suyota Sworolla" (2023)
san-Andreas
20 november 2011 · 156 Inlägg

haha kul kvällshumor
U mad driftaren?

tjing
Mazda RX7 FD3S "rex7an" (1992)
Nissan 200sx s13 "200an" (1991)
Svolte
20 november 2011 · 88 Inlägg

san-Andreas skrev:
haha kul kvällshumor
U mad driftaren?

Undrar detsamma...

Sen förstår inte jag heller varför man skall låsa sig till en bestämd plats för "Drift meets", jag trodde hela grejen var att folk från olika håll och platser kan mötas på olika ställen under vintern (och att tråden skulle bli en slags samlingspunkt för förslag på eventuella platser och övriga planer som kan tänkas komma upp).

Alexarn
20 november 2011 · 73 Inlägg

Svolte skrev:

san-Andreas skrev:
haha kul kvällshumor
U mad driftaren?

Undrar detsamma...

Sen förstår inte jag heller varför man skall låsa sig till en bestämd plats för "Drift meets", jag trodde hela grejen var att folk från olika håll och platser kan mötas på olika ställen under vintern (och att tråden skulle bli en slags samlingspunkt för förslag på eventuella platser och övriga planer som kan tänkas komma upp).

Skulle vara kul med en "stor" träff i vinter men lite svårt att hitta någon bra plats där 50st sladdande Volvos kan vara samtidigt men att t.ex. bara snacka lite skit å visa upp sina vinterhärkar funkar ju alltid!
Sen äre ju samtidigt kul me lite olika "drift meets" under vinterns gång men trådskaparen får väll bestämma vad just den här tråden ska vara om..smile

Mvh

Volvo 945 Turbo "Sparrisen" (1995)
Robb192 Tokig 08a
20 november 2011 · 1 019 Inlägg

Alexarn skrev:

Svolte skrev:

san-Andreas skrev:
haha kul kvällshumor
U mad driftaren?

Undrar detsamma...

Sen förstår inte jag heller varför man skall låsa sig till en bestämd plats för "Drift meets", jag trodde hela grejen var att folk från olika håll och platser kan mötas på olika ställen under vintern (och att tråden skulle bli en slags samlingspunkt för förslag på eventuella platser och övriga planer som kan tänkas komma upp).

Skulle vara kul med en "stor" träff i vinter men lite svårt att hitta någon bra plats där 50st sladdande Volvos kan vara samtidigt men att t.ex. bara snacka lite skit å visa upp sina vinterhärkar funkar ju alltid!
Sen äre ju samtidigt kul me lite olika "drift meets" under vinterns gång men trådskaparen får väll bestämma vad just den här tråden ska vara om..smile

Mvh

de dära lät som en bra plan du!

Suzuki Swace "Suyota Sworolla" (2023)
Driftaren-E36 TBC (Team Bmw Cruzer)
21 november 2011 · 115 Inlägg

De måste ju heller inte vara i en bestämd plats varje träff.. kan byta till en annan då och då

robb192 skrev:

Alexarn skrev:

Svolte skrev:

Undrar detsamma...

Sen förstår inte jag heller varför man skall låsa sig till en bestämd plats för "Drift meets", jag trodde hela grejen var att folk från olika håll och platser kan mötas på olika ställen under vintern (och att tråden skulle bli en slags samlingspunkt för förslag på eventuella platser och övriga planer som kan tänkas komma upp).

Skulle vara kul med en "stor" träff i vinter men lite svårt att hitta någon bra plats där 50st sladdande Volvos kan vara samtidigt men att t.ex. bara snacka lite skit å visa upp sina vinterhärkar funkar ju alltid!
Sen äre ju samtidigt kul me lite olika "drift meets" under vinterns gång men trådskaparen får väll bestämma vad just den här tråden ska vara om..smile

Mvh

de dära lät som en bra plan du!

TBC - Team BMW Cruzin.
Jexpert
21 november 2011 · 169 Inlägg

Kan nog inte komma o drifta men kan komma o sladda, http://sv.wikipedia.org/wiki/Drifting .

"Drifting är en bilsport där förarna framför sina bilar och gör kontrollerade sladdar i sidled på en ASFALTERAD bana eller slinga" wink

big_smilebig_smile låter som en kul idé! upp med ett datum nu!

Black Shadow Racing @ FaceBook
---------------------
BMW E91 325 "TouringV2" (2008)
thelaughingmadman
21 november 2011 · 711 Inlägg

Driftaren-E36 skrev:
De måste ju heller inte vara i en bestämd plats varje träff.. kan byta till en annan då och då

Och då finns det skäl att skälla på användare som säger att denne kommer sladda på plats X (när tråden tydligen, utan att informera om det, avhandlar plats Y)?

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
daniel_audi92
21 november 2011 · 186 Inlägg

Angående Ekerö träffarna så kommer det komma upp en tråd om det när det blir aktuellt, alltså om någon månad, lite tidigt och lägga upp något innan det har blivit minusgrader ute smile Denna tråd handlar alltså inte om isträffen på Ekerö.

Senast redigerat av daniel_audi92 (22 november 2011)

mussse
22 november 2011 · 11 Inlägg

Självklart är jag på!

Kommer nog med ett gäng polare som också gillar att sladda smile

Eddy Galen, inte dum.
23 november 2011 · 1 324 Inlägg

Om tråden inte ska handla om just intressekoll så borde det i vilket annat sammanhang skapas en ny tråd.

Hur som helst så åker jag dit jag kan/ där det är bäst smile

stuntman Bilinspektör
26 januari 2012 · 47 Inlägg

Bump? smile

Bilinspektör
Eddy Galen, inte dum.
27 januari 2012 · 1 324 Inlägg

stuntman skrev:
Bump? smile

Finns en Kungens kurva tråd om du är sugen på att åka med andra smile

Jexpert
27 januari 2012 · 169 Inlägg

Ville bara säga till alla att tänka en extra gång innan ni sladdar på allmäna vägar så att ni inte skadar andra! smile Med tanke på vad som hände i norrtälje....
http://norrteljetidning.se/nyheter/1.15 … -norrtalje

Black Shadow Racing @ FaceBook
---------------------
BMW E91 325 "TouringV2" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang