Transformationen av min Camaro

Fixar om min Camaro 75'a till en replika av BumbleBee ifrån Transformers.. :)
  • 105 Följare
  • 63 861 Visningar
  • Uppdaterades senast 7 november 2014
C_Karlzzon Full Gas Spar Tid!!! ;)
17 december 2013 · 43 Inlägg

Kul å se smile. Keep it going wink

Neow
17 januari 2014 · 80 Inlägg

Bilen står sen ett bra tag nere i ett garage i halmstad! Eftersom garage i Stockholm är överdrivet dyrt, dessutom studerar jag nu smile


Men det hindrar inte att bilen får kärlek!

Det som är tänkt nu och drygt 2-3 månader framåt är att rostlaga, på med headers, nytt insug, ny matta, få honom igenom besiktning vilket betyder att han måste få på ett helt avgasrör (han har bara ett halvt nu men ljudet är underbart xD) och byta bromsrör.. Men det LÄR vi hinna innan sommarn är här big_smile Bilder kommer så fort det börjas! smile

Chevrolet Camaro "Bumblebee" (1975)
Chevrolet 1500 Silverado "Grodan" (1990)
C_Karlzzon Full Gas Spar Tid!!! ;)
17 januari 2014 · 43 Inlägg

Okej. När mig ju. Hehe.

Jaha, där ser man. Spännande. Ska följas, hoppas de går igång snart smile

hemmafixarn
17 januari 2014 · 368 Inlägg

du fick inte tag i garage i stockholm så du skaffa i halmstad 60mil ifrån ? får man fråga hur det gick till tongue ?

bra mål inför sommarn med, akta så det inte spårar ut som det gjort mig roll

Neow
19 januari 2014 · 80 Inlägg

hemmafixarn skrev:
du fick inte tag i garage i stockholm så du skaffa i halmstad 60mil ifrån ? får man fråga hur det gick till tongue ?

bra mål inför sommarn med, akta så det inte spårar ut som det gjort mig roll

Kontakter! ;D Delar garage med en polare som håller på med sin bil samtidigt så han ska även hålla på med min lite smile
Hahah Nä spåra ur får det verkligen inte göra då har jag inget att åka i, i sommar big_smile

Chevrolet Camaro "Bumblebee" (1975)
Chevrolet 1500 Silverado "Grodan" (1990)
dormdasse
19 januari 2014 · 382 Inlägg

Blir ju fränt det där neo ;D

Neow
1 maj 2014 · 80 Inlägg

Hej alla!! big_smile


Efter jättemycket strul med mitt ex (haha kunde man ju ana) så har inget på min humla blivit gjort där nere - det enda positiva var väl att han fick stå inne och slippa snö. Men nu letas det efter en trailer för fulla muggar så vi kan ta hem honom redan imorn. Jag kommer få hjälp här uppe av min bästa killpolare istället, som inte kommer svika!


Så ursäkta att inget hänt men har ju inte direkt kunnat styra något, är väldigt besviken men så fort han kommer hem så kommer det bli förändring..

Lärdom - Lita aldrig på ex! big_smile Just sayin haha..

Chevrolet 1500 Silverado "Grodan" (1990)
Chevrolet Camaro "Bumblebee" (1975)
nixon89 klabbarpan
2 maj 2014 · 3 041 Inlägg

De var som faen smile vart i halmstad stog den om man får fråga? smile

Volvo 940 T5 "Tss racing" (1991)
Volvo V70 "Blöjexpressen" (2006)
GurraG INGET ANNAT!!
6 maj 2014 · 1 725 Inlägg

Jävla skit att man missade det med halmstad då, skönt att den är hemma nu iallafall.. smile

Neow
7 november 2014 · 80 Inlägg

Sorry guys , tråden har legat i dvala för att jag fokuserat på jobba och nu har jag äntligen tagit körkort! hahaa big_smile antar det kommer som en chock för en del.. Har fixat garage till bilen men kan inte börja fixa med han förens min polares pickis är inställd för vintern tyvärr hmm Hoppas ni orkar hålla ut smile

Senast redigerat av Neow (7 november 2014)

Chevrolet Camaro "Bumblebee" (1975)
Chevrolet 1500 Silverado "Grodan" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang