6342
Sök

Och hur jävla kul är det här? (lite) Återfunnen stulen 240.

456 Inlägg
21 oktober 2011
Trådstartare
Fick bilen stulen en fredag kväll. Lördag middag fick jag samtalet att den var hittad(av polisen), men att den stod och hängde och att jag nog skulle skynda mig dit.......

https://www1.garaget.org/gallery/images/35/34249/34249-fea311ec54f42aa4bf492702e9152c28_tn.jpg

Va är det för ena jävla inavlade typer som inte stjäl varken MIM fälgarna eller den riktiga stolen som satt i utan bara tyckte det skulle va kul att köra den i sjön??
Blir så trött på människor ibland....

Skulle varit så kul att tittat ut just när dom stal den så man kunnat dra med sig basebollträet och förtjänat 6-12 månader........

growing old is mandatory growing up is optional

695 Inlägg
21 oktober 2011
Oves_Bror skrev:
Fick bilen stulen en fredag kväll. Lördag middag fick jag samtalet att den var hittad(av polisen), men att den stod och hängde och att jag nog skulle skynda mig dit.......

http://www1.garaget.org/gallery/images/35/34249/34249-fea311ec54f42aa4bf492702e9152c28_tn.jpg

Va är det för ena jävla inavlade typer som inte stjäl varken MIM fälgarna eller den riktiga stolen som satt i utan bara tyckte det skulle va kul att köra den i sjön??
Blir så trött på människor ibland....

Skulle varit så kul att tittat ut just när dom stal den så man kunnat dra med sig basebollträet och förtjänat 6-12 månader........

Ja fy fan, man kan få hjärnblödning för mindre....

Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance

12 086 Inlägg
21 oktober 2011
steifan skrev:
Sjukt! Har de som stulit den bulat plåten också eller?

Nja.. kolla hans profil smile

456 Inlägg
21 oktober 2011
Trådstartare
Nej. Bilen har funkat som isbil/busbil och innan jag köpte den (nästan gratis) så har den gått som pilsnerbil
så hela bilen är full med bulor och ojämn plåt.
Så det enda som var värt nåt på den var fälgarna och rallystolen.

456 Inlägg
21 oktober 2011
Trådstartare
JapMax skrev:
steifan skrev:
Sjukt! Har de som stulit den bulat plåten också eller?

Nja.. kolla hans profil smile

Frågade Polisen när dom ringde om det var nåt kvar av den och hon tvekade ett tag och sa: ööö ja det beror nog lite på hur den såg ut när den blev stulen.......
Så hon trodde nog att tjuvarna totalskrotat en fin bruksbil....

8 928 Inlägg
21 oktober 2011
Låser och hänvisar till bloggen

Mvh
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök