4863
Sök

Volvo 745 snikbygge/busbil

1 277 Inlägg
23 december 2011
Trådstartare
Mohawwk skrev:
cykelpump skrev:
Mohawwk skrev:

http://www.netonnet.se/art/bil-och-bat/ … 6751.4698/ ?
Det är ju inte rikta WRMS tongue men om man vill ha bara bruksljud så passar det asbra smile dom vill ju typ bara ha 8mm2 kabel så om du lägger i en 25mm2 kabel så kan du driva några steg tongue kusin köpte det och driver 2st 6,5" och 1st 12" och det pumpar på fint i en liten Peugeot 206 eller 306 GTI smile

på netonnet står wrms:en också tongue låter fof som fantasisiffror enligt mej för de priset tongue

men de kan ju va nåt då, får köpa ett par tre st då tongue

De jag menar tongue kalle anka RMS wink mitt MDS T4a ger ut 50WRMS och det är avsäkrat med typ 4x20ah säkringar, det där, 2st 15ah tongue

hmm då e ju frågan hur många steg ja kommer behöva tongue minst 4

BagarN
1 179 Inlägg
23 december 2011
cykelpump skrev:
Mohawwk skrev:
cykelpump skrev:

på netonnet står wrms:en också tongue låter fof som fantasisiffror enligt mej för de priset tongue

men de kan ju va nåt då, får köpa ett par tre st då tongue

De jag menar tongue kalle anka RMS wink mitt MDS T4a ger ut 50WRMS och det är avsäkrat med typ 4x20ah säkringar, det där, 2st 15ah tongue

Allt beror ju på hur många högtalare smile

1 277 Inlägg
24 december 2011
Trådstartare
Mohawwk skrev:
cykelpump skrev:
Mohawwk skrev:

ja de e ju 8 6.5 å 8 6x9

BagarN
1 179 Inlägg
24 december 2011
cykelpump skrev:
Mohawwk skrev:
cykelpump skrev:

ja de e ju 8 6.5 å 8 6x9

Om du vill att alla ska ha en egen kanal så blir det 4 steg, vissa som inte vill lägga så mycket pengar dubbelkopplar på sina steg (det var så i pappas jobbarbil, 2 kanalsteg men det var kopplat till 4 högtalare......)

1 277 Inlägg
24 december 2011
Trådstartare
Mohawwk skrev:
cykelpump skrev:
Mohawwk skrev:

ja de e ju 8 6.5 å 8 6x9

Om du vill att alla ska ha en egen kanal så blir det 4 steg, vissa som inte vill lägga så mycket pengar dubbelkopplar på sina steg (det var så i pappas jobbarbil, 2 kanalsteg men det var kopplat till 4 högtalare......)

jo men får se va dom orkar driva, blir ju alternativt de isf

God jul förresten

ohshit
1 285 Inlägg
24 december 2011
dubbelkoppling är tha shizzniz wink

men detta blir bra olöööf smile

God Jul!

The löwer class.

1 277 Inlägg
24 december 2011
Trådstartare
Cgee skrev:
dubbelkoppling är tha shizzniz wink

men detta blir bra olöööf smile

God Jul!

bra å bra, det får funka! wink

Go jul cg

Wärmland
943 Inlägg
25 december 2011
Bättre och köpa detta steget då isf smile
https://www.blekingebilradio.se/product … ory_id=182

God fortsättning big_smile

Ööööööööööööh.....

1 277 Inlägg
25 december 2011
Trådstartare
christAfer skrev:
Bättre och köpa detta steget då isf smile
https://www.blekingebilradio.se/product … ory_id=182

God fortsättning big_smile

hmm, tyvärr lite för lite kanaler sen ser det likt ut det som netonnet har för samma pris utan sänkning lol

desamma!

Low is a lifestyle
364 Inlägg
25 december 2011
Angående steget så skulle jag ha inte ha köpt denversteget, ren dynga enligt mig :p bättre att få tag på ett riktigt på mellandagsrean till ett vettigt pris istället smile

1 277 Inlägg
25 december 2011
Trådstartare
Eliiaasson skrev:
Angående steget så skulle jag ha inte ha köpt denversteget, ren dynga enligt mig :p bättre att få tag på ett riktigt på mellandagsrean till ett vettigt pris istället smile

att de e dynga e ja mkt väl medveten om tongue och ja hade tänkt spana in mellandagsrean ja smile

BagarN
1 179 Inlägg
25 december 2011
Eliiaasson skrev:

De flesta vet att det är dynga men vill man bara ha ett fyllekörningsljud så funkar det galant tongue

Low is a lifestyle
364 Inlägg
25 december 2011
Mohawwk skrev:
Eliiaasson skrev:

De flesta vet att det är dynga men vill man bara ha ett fyllekörningsljud så funkar det galant tongue

Jo, det är ju upp till var och en. Kolla på autohifi , dom hade nått BILLIGT 4-kanals kenwood-steg! Värt att ta en kik smile

BagarN
1 179 Inlägg
25 december 2011
Eliiaasson skrev:
Mohawwk skrev:
Eliiaasson skrev:

Jo, det är ju upp till var och en. Kolla på autohifi , dom hade nått BILLIGT 4-kanals kenwood-steg! Värt att ta en kik smile

Jo smile själv ska man ha nått då ska de låta bra och låta högt wink

1 277 Inlägg
27 december 2011
Trådstartare
ja detta projekt tar en paus nu. har inget jättesug utav att greja nu då flickvännen bestämde sig att göra slut tongue lite paff blev man men det ä la ba te å rycke upp sig så småningom, men när trådhelvetet väl kommer igång igen så kommer det att hända grejer smile

vi hörs!

Wärmland
943 Inlägg
27 december 2011
cykelpump skrev:
ja detta projekt tar en paus nu. har inget jättesug utav att greja nu då flickvännen bestämde sig att göra slut tongue lite paff blev man men det ä la ba te å rycke upp sig så småningom, men när trådhelvetet väl kommer igång igen så kommer det att hända grejer smile

vi hörs!

Oj, tråkigt att höra... men men, that's life I guess tongue

Ööööööööööööh.....

1 277 Inlägg
27 december 2011
Trådstartare
christAfer skrev:
cykelpump skrev:

vi hörs!

Oj, tråkigt att höra... men men, that's life I guess tongue

jo de e trist, jupp inget å gräme sej i smile

1 277 Inlägg
29 januari 2012
Trådstartare
Köpte mej ena Alpine stereo, fint med lite bra grejer också, Tackar David för det fina priset... smile

35 Inlägg
30 januari 2012
cykelpump skrev:
Köpte mej ena Alpine stereo, fint med lite bra grejer också, Tackar David för det fina priset... :)

Ingen orsak :)

1 277 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
Hattman skrev:
cykelpump skrev:
Köpte mej ena Alpine stereo, fint med lite bra grejer också, Tackar David för det fina priset... smile

Ingen orsak smile

Dock dröjer de innan det hamnar i bil, så de får aggera hemmabio för ögonblicket... smile

Sök