http://www.netonnet.se/art/bil-och-bat/ … 6751.4698/ ? Det är ju inte rikta WRMS men om man vill ha bara bruksljud så passar det asbra dom vill ju typ bara ha 8mm2 kabel så om du lägger i en 25mm2 kabel så kan du driva några steg kusin köpte det och driver 2st 6,5" och 1st 12" och det pumpar på fint i en liten Peugeot 206 eller 306 GTI
på netonnet står wrms:en också låter fof som fantasisiffror enligt mej för de priset
men de kan ju va nåt då, får köpa ett par tre st då
De jag menar kalle anka RMS mitt MDS T4a ger ut 50WRMS och det är avsäkrat med typ 4x20ah säkringar, det där, 2st 15ah
hmm då e ju frågan hur många steg ja kommer behöva minst 4
hmm då e ju frågan hur många steg ja kommer behöva minst 4
Allt beror ju på hur många högtalare
ja de e ju 8 6.5 å 8 6x9
Om du vill att alla ska ha en egen kanal så blir det 4 steg, vissa som inte vill lägga så mycket pengar dubbelkopplar på sina steg (det var så i pappas jobbarbil, 2 kanalsteg men det var kopplat till 4 högtalare......)
Om du vill att alla ska ha en egen kanal så blir det 4 steg, vissa som inte vill lägga så mycket pengar dubbelkopplar på sina steg (det var så i pappas jobbarbil, 2 kanalsteg men det var kopplat till 4 högtalare......)
jo men får se va dom orkar driva, blir ju alternativt de isf
Angående steget så skulle jag ha inte ha köpt denversteget, ren dynga enligt mig :p bättre att få tag på ett riktigt på mellandagsrean till ett vettigt pris istället
Angående steget så skulle jag ha inte ha köpt denversteget, ren dynga enligt mig :p bättre att få tag på ett riktigt på mellandagsrean till ett vettigt pris istället
att de e dynga e ja mkt väl medveten om och ja hade tänkt spana in mellandagsrean ja
De flesta vet att det är dynga men vill man bara ha ett fyllekörningsljud så funkar det galant
De flesta vet att det är dynga men vill man bara ha ett fyllekörningsljud så funkar det galant
Jo, det är ju upp till var och en. Kolla på autohifi , dom hade nått BILLIGT 4-kanals kenwood-steg! Värt att ta en kik
Jo, det är ju upp till var och en. Kolla på autohifi , dom hade nått BILLIGT 4-kanals kenwood-steg! Värt att ta en kik
Jo själv ska man ha nått då ska de låta bra och låta högt
ja detta projekt tar en paus nu. har inget jättesug utav att greja nu då flickvännen bestämde sig att göra slut lite paff blev man men det ä la ba te å rycke upp sig så småningom, men när trådhelvetet väl kommer igång igen så kommer det att hända grejer
ja detta projekt tar en paus nu. har inget jättesug utav att greja nu då flickvännen bestämde sig att göra slut lite paff blev man men det ä la ba te å rycke upp sig så småningom, men när trådhelvetet väl kommer igång igen så kommer det att hända grejer
vi hörs!
Oj, tråkigt att höra... men men, that's life I guess
vi hörs!
Oj, tråkigt att höra... men men, that's life I guess