2261
Sök

Jag letar världen över efter en lufttrycksregulator för låga tryck

12 086 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
Jag behöver alltså en lufttrycksregulator som är avsedd att reglera från 0-1~2 bar (0-30 psi)
Har letat i två kvällar över hela internet utan att hitta något vettigt, jag vet ju att det finns.

Hitta någon variant på elfa men den kostade 2000kr, inte intressant.

Regulatorer som reglerar upp till 10bar är INTE intressant då de är för oprecisa i det registret jag vill ha.

huh?
10 427 Inlägg
12 086 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
Fan va grym du va då tongue

Tack Stefan!
Senast redigerat av JapMax (22 november 2011)

12 086 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
Jag känner mig dum i huvet, sökte lite till.. fick nys om regulatorer för propan, sökte propane regulator på ebay och fick 100 träffar smile

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
23 november 2011
Även regulatorer för gasol lär funka.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

12 086 Inlägg
23 november 2011
Trådstartare
Efter att letat lite mer insåg jag att de flesta regulatorer för gas är lämpliga.

Då kom jag helt plötsligt på att jag hade en gasklocka från en svets övers i garaget smile
Snart har jag alla delarna till min spilloljebrännare, ska bli kul att få ihop den snart!

huh?
10 427 Inlägg
24 november 2011
JapMax skrev:
Efter att letat lite mer insåg jag att de flesta regulatorer för gas är lämpliga.

Då kom jag helt plötsligt på att jag hade en gasklocka från en svets övers i garaget smile
Snart har jag alla delarna till min spilloljebrännare, ska bli kul att få ihop den snart!

Du har väl en riskokare till övers i garaget också som du borde göra något med wink

12 086 Inlägg
24 november 2011
Trådstartare
Påminn mig inte, jag har gömt den väl så jag kanske glömmer den någon dag smile
Synd att det inte vart något med den, pojkdrömmen krossad tongue

(men den finns som sagt kvar)

Sök