Tjenare, nu är de så att jag var påväg hem till stan en natt och helt plötsligt börjar bilen bluddra, och efter ett tag när man tillslut var nere i typ 30 så sluta det och den gick bra i kanske en kvart till, sen samma sak igen men denna gång dog den tillslut
Visste att de inte var dieseltorsk, väl tillbaka i stan så blåste vi tanken ren på skit, blåste ledningarna, bytte slangar + slangklammer, satte på förfilter, bytte filter i hopp om att den bara hade kätta igen, vi lufta den och den starta
For ut och provkörde, hann kanske köra 3km sen påväg till garaget igen så dog den just när jag svängde in genom portarna, vi kollade så allt satt, hitta 2 klammer som den kunde tjuvat luft ifrån, skruvade åt och luftade igen, körde samma vända igen och exakt samma säk händer, då vart jag less och sen dess har den stått.
Nu när snön kommit blir man ju lite sugen på att ha igång den igen, så tänkte höra vad ni tror är fel? den får soppa osv, men känns som den kanske tjuvar luft eller nått? men vars f*n ska den kunna göra de nu......
Tacksam för svar

MVH Kimpe