2855
Sök

Extraktorgrenrör till volvo 740 glt 16v ..???

214 Inlägg
2 december 2011
Trådstartare
tja jag har kollat runt lite efter ett extraktorgrenrör till min 740 glt 16v hmm , någon som vet vart man kan få tag på dessa med bra prislapp ?? eller någon som har ett till salu ? big_smile

Inofficiell Alkoholkontrollant.
451 Inlägg
2 december 2011

Det handlar inte om hur fort man kör, utan attityden när man glider.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
2 december 2011
jolle-volvo skrev:
tja jag har kollat runt lite efter ett extraktorgrenrör till min 740 glt 16v hmm , någon som vet vart man kan få tag på dessa med bra prislapp ?? eller någon som har ett till salu ? big_smile

inte för att det har det minsta med tråden att göra men, BRA VAL! sången ur 16valve med extraktor är himmelsk!

MVH

214 Inlägg
3 december 2011
Trådstartare
FreddeLi skrev:
jolle-volvo skrev:

inte för att det har det minsta med tråden att göra men, BRA VAL! sången ur 16valve med extraktor är himmelsk!

MVH

tackar fick punga ut 5000 för gltn så jag är klart nöjd big_smile

Du kommer inte känna någon större skillnad effektmässigt tyvärr

Men det ser så mycket snyggare ut och min bränsleförbrukning sjönk faktiskt också smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

214 Inlägg
4 december 2011
Trådstartare
RightFront skrev:
Du kommer inte känna någon större skillnad effektmässigt tyvärr

Men det ser så mycket snyggare ut och min bränsleförbrukning sjönk faktiskt också smile

det är endast för utseendets skull ser lite renare ut än ett svart/rostigt originalrör smile

Sök