3613
Sök

Lada Samara 1,5 1992 trasig

3 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/172/171872/171872-88c04922e823eb67d41c324fd94fdeb3.jpg

Hej Garaget!

Nu är det som så att min fräna Lada gått sönder, helt utan förvarning.
Igår körde jag med ''min pärla'' på en ödslig skogsväg någonstans i Nackatrakten (vill inte nämna exakt position på grund av outningsrisk), helt plötsligt brakade det till som bara attan när jag höll en hastighet på cirka 97 km/h och bilen bara dök ner som ett JAS 39 gripen plan rakt ner i marken.

Olyckligt nog slog vänster frontpanel till i en järnrefug vilket resulterade till en våldsam krasch och två brutna nyckelben. I alla fall har hela jävla bilen blivit så gott som neutraliserad och varken jag eller ''pärlarn'' lär kunna transporteras på fyra hjul något mer.

Jag undrar bara om någon snäll individ har en realistisk uppfattning om vad en ny Lada kostar? Kom gärna med flera förslag!

Danke Schön! big_smile
Senast redigerat av Limpzon (5 december 2011)

188 Inlägg
5 december 2011
Detta har absolut inget att göra i denna kategorin, men eftersom du tog bilden från blocket kan du väll ha kollat där. vad jag uppfattar så begärs det allt mellan 5-10 000 för en Lada Samara.

Och tycker denna tråd kan tas bort då jag tycker detta är ett försök till att få fler folk till din annons på en fullt fungerande bil på blocket..
Senast redigerat av Andreas34 (5 december 2011)

3 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
Andreas34 skrev:
Detta har absolut inget att göra i denna kategorin, men eftersom du tog bilden från blocket kan du väll ha kollat där. vad jag uppfattar så begärs det allt mellan 5-10 000 för en Lada Samara.

Och tycker denna tråd kan tas bort då jag tycker detta är ett försök till att få fler folk till din annons på en fullt fungerande bil på blocket..

Vad pratar du om egentligen? Jag har varken tagit bilden från någon annons på blocket eller försökt promota bilen på något sätt. Jag har bara beskrivit händelseförloppet och frågat er vad ni har att rekommendera på Lada fronten. Sluta upp att anklaga någon oskyldig,skadad man!

Sök