Ja nu har jag vart och provkört med en LMM från en 328 som stog på självplocket, den var ungefär likadan bilen men den sjunkte bara till 500varv och sen upp till 800varv när jag kopplade, men en gång sjunk den till 300varv men inte så ofta som med den andra LMM:en.
Jag släppte på batterikabeln i 3-4minuter så att insprutningen skulle nollställas kanske inte räckte med 3-4minuter?
Iallafall så körde jag en liten bit och den dog bara en gång i början under min lilla provtur så jag tänkte att den kanske kommer börja gå bättre ju mer ja kör allt eftersom att insprutningen ställer in sig och eftersom den inte dog någon mer gång under den närmare milen så tänkte jag att jag köper väll den för 250kr då.
Men de hände som med den andra LMM knappt ingenting när man ryckte ur kontakten och själva bilen beteede ju sig i stort sett likadant så kanske var ett helt onödigt köp, menmen kan väll sälja den på tradera kanske.
Den dog även en gång till när jag koppla på vägen hem från skroten men den är pyttelite annorlunda kanske när jag kopplar men i stort sett likadan.
Så jag tror nog att jag kan utesluta LMM eftersom den var i stortsett likadan med den här.
Jag tror fortfarande på någon vakumläcka asså, får nog ta en titt på slangarna igen och även prova plugga vevhusventilationshålet i insuget och se om de gör skillnad.
Att det inte händer så mycket när man rycker ur LMM tror jag har att göra med att det antagligen är någon vakumläcka som gör att den luft LMM mäter upp blir fel eftersom luften läcker ut någonstans i insuget vilket gör att bränsleblandningen blir fel, eller resonerar jag helt fel?
Sörman har du kommit någon vart?