Och nu så sade man igen för mycket innan man kört tillräckligt, tro fan när jag åker till praktiken i morses att när jag åkt 10min eller något kommit upp i motorvärme och ska svänga i en korsning tro fan att den dör när jag motorbromsar och kopplar börjar med att den nästan dör varpå jag kopplar från växelbyte 5-4 och motorn sjunker till 300varv men orkar upp till 800varv sen när jag kopplar för att växla ner igen så dör den såklart.
Så jävla trött på det här nu så jag orkar fan knappt hålla på med skiten längre, men jag ska se vad jag kan göra.
Som sagt det låter verkligen som att den drar tjuvluft någonstans under insuget och jag är ganska säker på att det är vevhusventialtions ventilen som kan läcka och skapa dessa symptom. Får väll köpa en sådan från schmiedmann och se om de är felet.
Jag säger bara fyfan för oseriösa säljare som kan sälja en bil med de här felet, skulle tvingat tillbaks pengar eftersom han skrev säljes i befintligt skick, de får ju inte förekomma några fel som man inte informerats om då.
Fan får väll se om jag kan lyckas lösa helvetet.
Den är ju som sagt trögstartad och "hostar" när man ska starta den, kan dom vara sånna med en vakumläcka?