den har ju super duper extra läpp på ju.P blir lite over kill
Nej den läppen är ju bara något överdrivet tillval ju. Sitter en mindre orginal på dom vingarna, sen behöver man inte skjuta upp den läppen till toppen.
den har ju super duper extra läpp på ju.P blir lite over kill
Nej den läppen är ju bara något överdrivet tillval ju. Sitter en mindre orginal på dom vingarna, sen behöver man inte skjuta upp den läppen till toppen.
sant de:) får se om de blir till nästa år då:) nu vill ja bara lägg pengarna så man kan köra bana:)
ja de är jobbigt:/ har kollat lite och de är spruckna slangar till soppan men de läcker bara vid slangklämmerna så blir att byta de:) vatten slangarna är bra men tror bra de läcker vid kopplingarna men ska kolla närmare när karossen är klar.) jobbig med elfel,, inte de roligaste är de någon dålig givare eller är de kabelrost på någon kontakt?
Darkus skrev:
Jobbigt. Har slangarna torkat?
Pröva min igår jag och då helt plötsligt pluppa massö med elfel upp.
Tirkedal skrev:
Kul när man startar bilen och den läcker vatten och sprutar bensin......
Ska kolla få se vad det kan va som spökar. Funkade ju när jag ställde undan den.
Tirkedal skrev:
ja de är jobbigt:/ har kollat lite och de är spruckna slangar till soppan men de läcker bara vid slangklämmerna så blir att byta de:) vatten slangarna är bra men tror bra de läcker vid kopplingarna men ska kolla närmare när karossen är klar.) jobbig med elfel,, inte de roligaste är de någon dålig givare eller är de kabelrost på någon kontakt?
Darkus skrev:
Tirkedal skrev:
Kul när man startar bilen och den läcker vatten och sprutar bensin......
Ska kolla få se vad det kan va som spökar. Funkade ju när jag ställde undan den.
Tirkedal skrev:
Darkus skrev: