hade samma problem när jag skull prova en bmw fälg ifram,navet e lite för tjooockt,bara o slänga upp dom i svarven! fälgar e tok snygga ! lite nascar stuk får du bygga
hade samma problem när jag skull prova en bmw fälg ifram,navet e lite för tjooockt,bara o slänga upp dom i svarven! fälgar e tok snygga ! lite nascar stuk får du bygga
då får jag väll göra det ^^ tackar Nascar truck ^^
Tog och beställde hem Summit Racing katalog för några dagar sen Har hittat lite saker man skulle vilja ha, blir nog att beställa lite saker i slutet av sommarn. Bl.a stötfångare fram, roll-pan, vita blinkers fram ^^
Håller på att gör upp en lista på saker jag skulle vilja ha till bilen, den börjar bli ganska lång. Men tror jag kommer få ihop pengar till det iaf
Lite av sakerna som jag har planerat köpa: Fällbara sportstolar Ny stötfångare fram (styling front) Roll-pan Vita blinkers fram Lite mer saker till ljudet Larm Och om pengarna räcker så blir det ny lack/foliering
Just nu måste bromsrör/slang fixas högerbak och avgassystemet byggas klart Sen måste jag även fixa underdelen av flaket så man kan sätta fast det igen då det fanns en del rost
Men som sagt, målet är Elmia 2013
Det roliga börjar efter jag fått ihop bilen, börja dra kablar till ljudet, plasta och lite sånt (det är roligt gemnfört med att handslipa en ram)
Glömde även säga att packning till avgasröret är beställt nu, så jag kan bli klar med det Sen blir det att åka till Hansen Racing med bromsröret, så gör dem ett nytt med rätt gängor på nipplarna och det