Det kommer nog bli trevligt när det väl sitter på plats Vet bara inte när det blir av, åkte dit för fortkörning här om dagen. 3200 i böter, hehe, mindre kul.
Det var det folierade taket de du!
Hehe, nedå. Speglarna blir ju förhoppningsvis nu i veckan. Annars nästa vecka. Taket dröjer nog ändå någon månad. Först pga böterna, sen varsling igen
Det kommer nog bli trevligt när det väl sitter på plats Vet bara inte när det blir av, åkte dit för fortkörning här om dagen. 3200 i böter, hehe, mindre kul.
Det var det folierade taket de du!
Hehe, nedå. Speglarna blir ju förhoppningsvis nu i veckan. Annars nästa vecka. Taket dröjer nog ändå någon månad. Först pga böterna, sen varsling igen
Surt med all skit på samma gång! Är ju inte riktigt vår hos er än va?
Surt med all skit på samma gång! Är ju inte riktigt vår hos er än va?
Hehe, som alltid. Sist blev jag varslad dagen före jag fyllde år. Våren är här jo. Men frågan är väl hur länge det är så.. hoppas innerligt det är snöfritt den 1 april, för då sitter sommardäcken på!
Eftersom jag inte var hos en riktig däck verkstad så fick vi problem med att fylla i luft i bakfälgarna. Så jag får åka till en sådan verkstad på måndag. Vi kunde inte ens chocka de med startgas Och vad jag vet så brukar även däckverkstäder vara lite griniga på att fylla i luft till stretch däck. Men får höra med dom iaf.. Sista bilen visar ialla fall däck och bakfälg
Mja, synd att vi inte fick i luft bak bara, så jag kunde få mäta med spacers på bilen. Men får ta det en annan dag helt enkelt
vaddå inte fick luft i ?
Han jag var hos hade inte riktigt rätt grejer. Däcket blev så smalt jämt emot fälgen, så all luft vi försökte få i åkte ur lika fort igen. Han har en verkstad. Och kränger på vanliga däck oså emellan åt. Men jag behöver någon mer "proffsig hjälp"
när du får ihop det och de skulle ta tjuvluft så köper du däcklagning på burk så håller det. många som gör så när det gäller stretch, bl.a jag själv kör så med, ett tips bara, dock kör jag extrem stretch
när du får ihop det och de skulle ta tjuvluft så köper du däcklagning på burk så håller det. många som gör så när det gäller stretch, bl.a jag själv kör så med, ett tips bara, dock kör jag extrem stretch
Tack för tipset, lär väl gå åt. Men du har väl 10" bak, eller är det 10,5" och på 215 däck? Tror det kommer bli rätt bra med mina 205 på 9"
Får se hur det blir, om jag ska foliera den överhuvudtaget. Kan ju bli riktigt nice och stilren utan Natten mellan den 31a mars och 1a april så slängs däcken på bilen samt coilsen
Tack för tipset, lär väl gå åt. Men du har väl 10" bak, eller är det 10,5" och på 215 däck? Tror det kommer bli rätt bra med mina 205 på 9"