Hehe, så kan det vara.. Om du inte är riktigt snäll så kanske jag avslöjar din hemlighet för folk ,) hahah
Har iaf pratat med en kille i Borås som kan bredda aluminium. Och har fått priser på det oså. Vet dock inte riktigt om det är värt det. Kan ju sänka den mer om fälgarna inte sticker ut nå.. Men vi får se. Har kikat på och hittat lite luftfjädring kit.. Men mja...
Får man fråga hur mycket en breddning skulle kosta?
Allt beror på tydligen.. Men skulle få ge 2000kr + moms / fälg Och 800 + moms / fälg för polering
Men sen kunde det uppstå porer i svetsskarven som man skulle få räkna med.. Just därför är jag lite osäker
Väldigt mycket pengar för något dom inte kan garantera att det håller.... Du har inte fått tag på någon annan firma som kan göra det åt dig?
Får man fråga hur mycket en breddning skulle kosta?
Allt beror på tydligen.. Men skulle få ge 2000kr + moms / fälg Och 800 + moms / fälg för polering
Men sen kunde det uppstå porer i svetsskarven som man skulle få räkna med.. Just därför är jag lite osäker
Väldigt mycket pengar för något dom inte kan garantera att det håller.... Du har inte fått tag på någon annan firma som kan göra det åt dig?
Nej precis. Njae, jag trodde dom i karlstad fortfarande höll på så jag ringde dit. Men han hade sålt allt till han i Borås. Finns inte många i sverige som sysslar med sådant. Vilket försvårar det hela.. Ska kolla upp det lite närmare idag
Beställde nyss "smoke tint vinyl" film till bakljusen från Ebay. Är ju film som är anpassat för fram och baklusen till skillnad från vanlig solfilm. Två st 12"x48" ark. Skit billigt!
haha ja men jag känner han å han bara drömmer vänta så får du se haha, fast å andra sidan så har han ju kredit på bilen så han har nog kvar bilen ett bra tag tills den är bet hehe men som sagt vi får se!
haha ja men jag känner han å han bara drömmer vänta så får du se haha, fast å andra sidan så har han ju kredit på bilen så han har nog kvar bilen ett bra tag tills den är bet hehe men som sagt vi får se!
han lär säkert få ett ryck och börja bygga bara för du sa så nu
haha han drömmer så sjukt mycke, nyss skulle han ha rs4 lr rs6 osv osv skulle aldrig hjälpa han haha en drömmare utan dess like just fan nyss va det hus utomlands oxå haha
Färg bestämt till fälgarna, och dom kommer lackas inom kort. Har nu även snackat med en kille om foliering på tak och backspeglar. Om taket blir att se skumt ut tas det bort. Avslöjar dock ingen färg än
Har hittat bakljus jag varit på jakt efter ett tag. Itsället för att tona bakljusen. Visserligen ett dyrare alternativ, hehe. Men tycker dom är rätt snygga. Dock står jag nog fast vid dom rök färgade mer än helsvarta..
Har hittat bakljus jag varit på jakt efter ett tag. Itsället för att tona bakljusen. Visserligen ett dyrare alternativ, hehe. Men tycker dom är rätt snygga. Dock står jag nog fast vid dom rök färgade mer än helsvarta..
Gillar mina väldigt mycket, så tror inte du kommer bli missnöjd. Dessutom kommer dom nog sitta bra på din bil
Vart köpte du detta? mina klarglas är lite sönder så ska köpa nya, men hittar bara nya klarglas.. =/
Ja jag får se, ska testa med filmen jag får hem från usa hur det blir.. Skärmblinkers finns på hova
Vad är det för klarglas du ska ha? Och till vad?
Jag har klarglas på mina blinkers nu.. Men skulle gärna vilja ha tonade så det smälter in mer i bilen..
Jag köpte mina ifrån Sverige, annars är Ebay en väldigt bra sida!
Jaha, du mena så Ja jag vet inte riktigt vart man kan få tag såna, eftersom jag inte varit ute efter det har jag inte heller kollat. Ebay köper jag rätt mkt från annars, och kollar efter grejer varje dag