Hmm, jag har ju planer på att skaffa en LSmotor till Paneltrucken, var köpte du din? Aftermarket kabelstam? Berätta gärna mer om motorn och hur du tänkt! Klart kul bygge att följa!
Fyfan så fett Grabbar! Måste vara en skaplig motivations höjare?
Ja det kan man ju säga Nu är det pengarna som styr framfartens hastighet
Cheva57pickup skrev:
Hmm, jag har ju planer på att skaffa en LSmotor till Paneltrucken, var köpte du din? Aftermarket kabelstam? Berätta gärna mer om motorn och hur du tänkt! Klart kul bygge att följa!
Köpte motorn från en snubbe här i Sverige. Hade väl blitt lite billigare att ta genom staterna men hade inte lust att sitta och leta samt vänta i typ 7 veckor för leverans etc. Kabelstam samt styrbox är tänkt att köpas från http://psiconversion.com/ , Har ingen lust att sitta och klippa bort onödiga saker själv.
WDB skrev:
Keep it going! Så jävla taggad. Hoppas att få sätta mig ner och påbörja ett liknande projekt längre fram.
Ja du har ju en jävla fet utgångsbil, bara att sätta kapen i den nu
Chevrolet S10 Bagged & Laying Frame
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|
SWEEET!!! Trodde det vart en julgran vid första anblick till höger!! Denna kommer att bli hel grym!! Väntar med spänning på slut resultatet. Fälgarna va jädrigt snygga!!
If it jam's? Force IT!! If it breaks, it needed replacement anyway!!
SWEEET!!! Trodde det vart en julgran vid första anblick till höger!! Denna kommer att bli hel grym!! Väntar med spänning på slut resultatet. Fälgarna va jädrigt snygga!!
haha, nä någon julgran får då inte plats där inne
Chevrolet S10 Bagged & Laying Frame
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|