5800
Sök

"köpråd" Golf 3

2 046 Inlägg
19 januari 2012
Trådstartare
SylvesterStallone skrev:
Kolla min projekt tråd jag har en TURBO VR6:a visar bit för bit hur jag gjorde den och det har inte kostat mig alls mycket IMO!

Nu har du fått mig på kroken, kollar dirren big_smile

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

218 Inlägg
19 januari 2012
allting är vad du själv vill, Visst VR6 är någolunda okej att bygga turbo i. Men det är ett jävla meck att ta ut innan bes, konstant akta sig för flygande bes, reg bes. Sen som evil audio säger. Det är likabra du inte ens täcknar en försäkring för den kommer inte gälla endå, och du kommer få större problem ändå om det smäller.

Visst, kommer vara skitkul och den kommer gå snabbt och bra men 1 misstag så kommer du vara sjukt skuldsatt till öronen.

Bara en liten påminelse tongue du märker direkt vad jag tycker om det.

Jag har inte alltid rätt. Men jag har aldrig fel.

7 385 Inlägg
19 januari 2012
Tommty skrev:
allting är vad du själv vill, Visst VR6 är någolunda okej att bygga turbo i. Men det är ett jävla meck att ta ut innan bes, konstant akta sig för flygande bes, reg bes. Sen som evil audio säger. Det är likabra du inte ens täcknar en försäkring för den kommer inte gälla endå, och du kommer få större problem ändå om det smäller.

Visst, kommer vara skitkul och den kommer gå snabbt och bra men 1 misstag så kommer du vara sjukt skuldsatt till öronen.

Bara en liten påminelse tongue du märker direkt vad jag tycker om det.

att skita i att tekna försäkring är ganska korkat då trafikförsäkringen ALLTID gäller ... även om du inte har körkort så gäller den.

Det går att få igenom den som ombyggt fordon, det disskuterades endel i Sylvesters tråd.

Men det går ju trimma utan att turbo konvertera ? runt 200 hjulhästar kostar inte all världen tycker inte jag iaf ... men ska du äver det så börjar det kosta flis. Men 200 whp och lättad bil så har man  jävligt skoj + att du får ståk*k utav motorljudet wink

de andra motorerna går också att trimma... men tror det krävs mer pengar för att komma upp i samma effekt. En bra golf att trimma är väl mk4 gti iom att den har turbo orginal, men vr6an är mysigare smile

Sök