1712
Sök

Mange1972´s Volvo XC70 "Ocean Race Refinement" The final touch 2015

The final touch 2015

RättviksTräffen
339 517 Visningar
Uppdaterades senast 6 januari 2016
Plåtis
948 Inlägg
Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
22 juli 2012
Det blev gôrsnyggt Mange! Nu ser jag dessutom vad "hålet" är. Var lite svårt att se på den lilla MMS-bilden. big_smile

RättviksTräffen
454 Inlägg
22 juli 2012
Trådstartare
Tackar så mycket alla, känns som man börjar bli nöjd nu smile

149 Inlägg
22 juli 2012
Brilliant! big_smile

Mvh Mattias Green
Nordiska X40 Klubben

RättviksTräffen
454 Inlägg
22 juli 2012
Trådstartare
Ortus skrev:
Brilliant! big_smile

Oh, tackar, tackar smile

303 Inlägg
28 oktober 2012
De blir ju riktigt jäkla bra en nackdel är ju att man blir så jävla sugen själv på att bygga big_smile

RättviksTräffen
454 Inlägg
16 november 2012
Trådstartare
Hej

Var längesedan det blev någon uppdatering här och det beror på att jag har haft problem med hälsan en längre tid.

Tanken är fortfarande att det skall bli ett nytt bygge under vintern, framförallt insidan som kommer få sig en rejäl uppdatering.

Kommer att ta tag i bygget så fort jag känner att jag har ork till detta. Vill passa på och tacka för alla härliga människor som har följt min tråd och kommenterat det som jag har gjort, uppskattas stort.

Mvh Mange

Plåtis
948 Inlägg
17 november 2012
Mange1972 skrev:
Hej

Var längesedan det blev någon uppdatering här och det beror på att jag har haft problem med hälsan en längre tid.

Tanken är fortfarande att det skall bli ett nytt bygge under vintern, framförallt insidan som kommer få sig en rejäl uppdatering.

Kommer att ta tag i bygget så fort jag känner att jag har ork till detta. Vill passa på och tacka för alla härliga människor som har följt min tråd och kommenterat det som jag har gjort, uppskattas stort.

Mvh Mange

Hej Mange...
Ta det i din takt..
Vi väntar, med spänning på massa bilder på en grym uppdatering av projektet.. big_smile
Mvh Rille

735 Inlägg
17 november 2012
Rille-K skrev:
Mange1972 skrev:
Hej

Mvh Mange

Hej Mange...
Ta det i din takt..
Vi väntar, med spänning på massa bilder på en grym uppdatering av projektet.. big_smile
Mvh Rille

Ja för tusan! Var rädd om dig!
Att leka med bilar är roligt men hälsan är så väldigt mycket viktigare så pilla när och i den takt du känner är lagom.

Mvh Magnus

1 531 Inlägg
17 november 2012
Ta det i din egen takt mannen. Ingen som tackar dig för att du skadar din hälsa för att få klart bilen. Vi kommer följa ditt projekt vare sig du uppdaterar till vecka eller om någon månad smile Prenumeration vettu wink

RättviksTräffen
454 Inlägg
18 november 2012
Trådstartare
Ok, då var bilen anmäld till Elmia 2013, har inga stora förhoppningar men man ska aldrig säga aldrig.

Plus att detta gör att jag får en liten kick att fortsätta med bygget vilket kan behövas just nu.
Senast redigerat av Mange1972 (18 november 2012)

Plåtis
948 Inlägg
19 november 2012
Mange1972 skrev:
Ok, då var bilen anmäld till Elmia 2013, har inga stora förhoppningar men man ska aldrig säga aldrig.

Plus att detta gör att jag får en liten kick att fortsätta med bygget vilket kan behövas just nu.

big_smile Håller alla tummar...

RättviksTräffen
454 Inlägg
19 november 2012
Trådstartare
Rille-K skrev:
Mange1972 skrev:

big_smile Håller alla tummar...

Tackar Rille, kan behövas.

2 763 Inlägg
19 november 2012
Vet hur det är, men ta dig den tid du behöver Mange, det blir bäst då!

Volvo - For Life

RättviksTräffen
454 Inlägg
27 november 2012
Trådstartare
Hej alla, riktigt roligt att höra alla omtänksamma kommentarer, detta gör verkligen att jag orkar jobba vidare, kommer snart att börja och gå loss på inredningen.

Har börjat samla ihop delar och kan nu avslöja att inredningen kommer att byta till en mycket mörkare skepnad, dörrsidor kommer att byggas om, A-stolpar modifieras, helt ny ljudinstallation i bagaget samt en hel del annat också.

2 763 Inlägg
27 november 2012
Mange1972 skrev:
Hej alla, riktigt roligt att höra alla omtänksamma kommentarer, detta gör verkligen att jag orkar jobba vidare, kommer snart att börja och gå loss på inredningen.

Har börjat samla ihop delar och kan nu avslöja att inredningen kommer att byta till en mycket mörkare skepnad, dörrsidor kommer att byggas om, A-stolpar modifieras, helt ny ljudinstallation i bagaget samt en hel del annat också.

Vi är nöjda om du mår bra Mange, om du gör något med bilen är det bara en bonus för oss!

Volvo - For Life

RättviksTräffen
454 Inlägg
27 november 2012
Trådstartare
Så här kommer setupen för bygget 2013 att se ut.

http://i203.photobucket.com/albums/aa273/Mange1972/Setup-1.png

3 181 Inlägg
27 november 2012
Kommer nog bli riktigt grymt..lät ju redan fint innan

735 Inlägg
27 november 2012
Det där ser rackarns bra ut Mange! Att få in dom där prylarna utan att behöva förvandla inredningen till oigenkänlighet lär gå ganska smidigt. Se nu bara till att ta det i lagom takt. Hälsan först!

Sök