13 januari 2012
Trådstartare
Tjenare.
För varje dag som går längtar jag mer och mer efter årets alla bilträffar, vilket innebär att planerna växer och växer. Föregående bilträffar har jag arrangerat på egen hand, men tänkte nu jag att med hjälp av en del personer kan vi få till ännu större och mer arrangerade träffar och aktiviteter.
Tanken är som Ni kanske förstår en liten organisation, vilken ansvarar för bilträffarna i Halmstad med omnejd. Känner Du att just Du kan bistå med hjälp vid träffarna och vill ingå i denna organisationen så skicka mig ett PM eller mail. I mailet vill jag att Du skriver en kortfattad text om varför du vill vara med samt var jag kan nå dig, telefon eller mail fungerar.
Det kommer inte röra sig om många personer som får ingå i gruppen med arrangörer, så detta kan vara ett bra tillfälle om man känner för att styra lite över träffarna..
Jag räknar med att ha satt ihop en grupp i månadsskiftet, och då kommer det på något vis anordnas någon form av möte där vi kommer att diskutera bland annat följande;
- Namn, det är ett krav. Tidigare träffar har jag bara kallat för något. Kommande träffar vill jag att man ska känna igen på ett namn, förslagsvis Halmstad Motormöten #1 osv. Detta kommer som sagt diskuteras vidare på.
- Var och hur träffarna ska hållas, anordnas, datum och tider samt eventuella aktiviteter.
- Vem eller vilka som ska ansvara för vad.
- Så kallad marknadsföring, var man ska göra reklam för träffarna.
Huvudkravet för träffarna är att det ska vara välorganiserade parkeringsträffar, inga avgifter för att delta etc. Inga krav på fordon, alla är välkomna.
Jag vill försöka få detta till något seriöst, märker jag att det inte finns fler intresserade kommer jag köra vidare på samma spår som innan.
/S_Henjer
I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..