Säkring till takluckan mercedes w211

emir_R
16 januari 2012 · 12 Inlägg

tjena
Har precis bytat batteri på bilen då märkte jag att ett par säkringar har pajat har hittat alla förutom till takluckan där e säkringar i bagageluckan under motorhuvet har letat över allt men har feta problem att hitta den, bilen är en mercedes E 500 w211

Mercedes E500 "AMG" (2005)
Engkan
17 januari 2012 · 83 Inlägg

Den säkringen sitter i säkringsboxen bakom kontakten man ändrar ljusinställningarna för strålkastarna med, precis till vänster om ratten. Om du öppnar förardörren och tar loss panelen på sidan kommer du åt där.

Mercedes CLS 63 AMG "Kleemann K4" (2012)
emir_R
17 januari 2012 · 12 Inlägg

Engkan skrev:
Den säkringen sitter i säkringsboxen bakom kontakten man ändrar ljusinställningarna för strålkastarna med, precis till vänster om ratten. Om du öppnar förardörren och tar loss panelen på sidan kommer du åt där.

Tjena jag lämnar in bilen imon på Mercedes orkar inte leta mer haha får se vad dem säger imon

Mercedes E500 "AMG" (2005)
Engkan
18 januari 2012 · 83 Inlägg

emir_R skrev:

Engkan skrev:
Den säkringen sitter i säkringsboxen bakom kontakten man ändrar ljusinställningarna för strålkastarna med, precis till vänster om ratten. Om du öppnar förardörren och tar loss panelen på sidan kommer du åt där.

Tjena jag lämnar in bilen imon på Mercedes orkar inte leta mer haha får se vad dem säger imon

Okej haha. Ja man kan bli galen på sånt här i längden.

Mercedes CLS 63 AMG "Kleemann K4" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang