4534
Sök

VW VR6, vad är relä #357927843A för något?

73 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
Har köpt en vr6a som min käre vän köpt som bor i kalix, han är för nuvarande påväg ner till stockholm med bilen till mig, han har stött på ett problem och det är gällande Relä #357927843A, jan någon vänlig själ säga vad detta är till? hade börjat lukta bränt o glödit lite! så han är stående längs vägen!

Tacksam för svar!
Senast redigerat av chrizz (18 januari 2012)

KHRacing
18 januari 2012
helt omöjligt att säga, kan finnas flera relä´r som heter olika men har liknande funktioner. måste ju stå på lucken till relä´rna vad det är till

Finraggare
2 381 Inlägg
18 januari 2012
Google säger abs

I love being a nobody - because nobody is perfect.

73 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
KHRacing skrev:
helt omöjligt att säga, kan finnas flera relä´r som heter olika men har liknande funktioner. måste ju stå på lucken till relä´rna vad det är till

Stog inget på luckan / fanns ingen lucka uppfattade inte riktigt. var i kupen runt fötterna om jag förstod det rätt!

73 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
kameramannen skrev:
Google säger abs

Tackar ska framföra det!

73 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
Kan väl stämma att det hade något att göra med ABS:en lampan hade blinkat till lite då och då. tacksam för fler svar om någon vill hävda att det är något annat!

Pim_Pim
18 januari 2012
Vadå funkar inte bilen nu då, eftersom han är stående vid vägen ? Lustigt isf om det är något relä till abs:en :S

73 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
Pim_Pim skrev:
Vadå funkar inte bilen nu då, eftersom han är stående vid vägen ? Lustigt isf om det är något relä till abs:en :S

Han stod tills jag fick reda på vad det gick till nu är de full fart igen smile

Finraggare
2 381 Inlägg
18 januari 2012
Tolkade som om att han blev lite skraj när det lukta bränt

I love being a nobody - because nobody is perfect.

73 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
kameramannen skrev:
Tolkade som om att han blev lite skraj när det lukta bränt

Exakt!

Sök