King Cab Trimning

_Hjalmar_
8 februari 2012 · 140 Inlägg

Någon som har något bra tips på en enkel trimning till Nissan King Cab. 2.5 Turbo Diesel -99. Är intreserad av chipning, men hittar inte nånstans chip till min årsmodell.

Andra enkla tips tas gärna emot. smile Och länkar till hemsidor är uppskattat.

Tvattekorg Likbärgare
8 februari 2012 · 375 Inlägg

_Hjalmar_ skrev:
Någon som har något bra tips på en enkel trimning till Nissan King Cab. 2.5 Turbo Diesel -99. Är intreserad av chipning, men hittar inte nånstans chip till min årsmodell.

Andra enkla tips tas gärna emot. smile Och länkar till hemsidor är uppskattat.

Evrymod och höjt laddtryck är en enkel manöver.

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.
_Hjalmar_
8 februari 2012 · 140 Inlägg

Tvattekorg skrev:

_Hjalmar_ skrev:
Någon som har något bra tips på en enkel trimning till Nissan King Cab. 2.5 Turbo Diesel -99. Är intreserad av chipning, men hittar inte nånstans chip till min årsmodell.

Andra enkla tips tas gärna emot. smile Och länkar till hemsidor är uppskattat.

Evrymod och höjt laddtryck är en enkel manöver.

okej, eftersom jag e amatör tar jag gärna emot tips hur man skall gå tillväga. smile

Mercedesturbodiesel Sothora <3
8 februari 2012 · 1 201 Inlägg

bästa trimningen är o ge fan it o byta bil smile inge hållbara motorer i dom där.. rasar redan med org effekt

Bildemonterare samt egen verkstad. !
Mercedes 320 cdi "Powersmoke garage" (2001)
_Hjalmar_
8 februari 2012 · 140 Inlägg

Mercedesturbodiesel skrev:
bästa trimningen är o ge fan it o byta bil smile inge hållbara motorer i dom där.. rasar redan med org effekt

hehe, nej tack. Har bytt tillräckligt med bilar för en tid frammåt nu. Motorn i den modellen håller riktigt bra. Men modellen som kom efter 02(tror jag de var) så har haft mycket problem. Därför jag inhandlade en äldre årsmodell med. smile

Lunden89
15 januari 2015 · 223 Inlägg

Tvattekorg skrev:

_Hjalmar_ skrev:
Någon som har något bra tips på en enkel trimning till Nissan King Cab. 2.5 Turbo Diesel -99. Är intreserad av chipning, men hittar inte nånstans chip till min årsmodell.

Andra enkla tips tas gärna emot. smile Och länkar till hemsidor är uppskattat.

Evrymod och höjt laddtryck är en enkel manöver.

bara en fråga verkar inte vara någon som vet uhr man evrymodar en king cab vet du ?

audi s4 450nm e mums
Volkswagen beach buggy "Dirty" (1970)
Dodge aspen special edition "gjutgärn racing" (1977)
myran Foto/Bilnörd
15 januari 2015 · 1 541 Inlägg

tror inte evry-mod funkar på en king-cab.. Och lager-problemen kom på ~02.

Om jag inte mins helt galet så går det höja soppa-trycket mekaniskt på en så pass gammal King-cab

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712
Lunden89
18 januari 2015 · 223 Inlägg

myran skrev:
tror inte evry-mod funkar på en king-cab.. Och lager-problemen kom på ~02.

Om jag inte mins helt galet så går det höja soppa-trycket mekaniskt på en så pass gammal King-cab

okej a jag  har en 03a dock så finns det inga beskrivningar på hur man gör det jag har vp44 pumpen som för sig kan ju vara mekanisk men letatr på min andra motor hittar inget mvh

audi s4 450nm e mums
Dodge aspen special edition "gjutgärn racing" (1977)
Volkswagen beach buggy "Dirty" (1970)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang