Inför: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2012 ELMIA

newk
7 april 2012 · 42 Inlägg

Alla står o köar på E4 på väg till A6 ser det ut som.

Triple_X
7 april 2012 · 287 Inlägg

Kallt men relativt torrt, men blir ingen crusing för min del..väntar på våren igen.. haha tongue

Senast redigerat av Triple_X (7 april 2012)

Volvo V70 R "Refined" (1998)
Marcus_89 Biltokig elektriker
7 april 2012 · 3 352 Inlägg

Verkar inte som man missa så mkt då tongue Funderade på att dra upp innan, men blev inte så

Supraner VIP Medlem
7 april 2012 · 251 Inlägg

Tack för en mycket trevlig, rolig och skön kväll alla som var där och gjorde den!! smile

SuddenRacing
7 april 2012 · 254 Inlägg

Så ni kom in på A6 ändå?
Och Herr blå som skulle vara såååå duktiga o stänga av den ikväll
Vi vann igen smile

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
grillchips
7 april 2012 · 462 Inlägg

Inte mycket till bus iallafall! Polisen är ju överallt hmm

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
SuddenRacing
8 april 2012 · 254 Inlägg

grillchips skrev:
Inte mycket till bus iallafall! Polisen är ju överallt hmm

Buuu hmm
Då blev det inte så mkt rök där då

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
BoostGuy
8 april 2012 · 953 Inlägg

polisen kryllade som myror på alla platser och burnade någon va dom där lika fort som man släpper på gasen. Deras taktik gick hem iallafall. inget bus och mer städat än vanligt. kändes lite tråkigt

Christensson Laaaang
8 april 2012 · 320 Inlägg

Fortsätter det såhär åker jag nog inte dit igen.. visst det är tråkigt med folk som ska svina å slänga glas å skit men jag är nog inte ensam om att tycka att sånna här kvällar utan däckrök och race är ingetting.. tycker det var riktigt segt.. Polisen kunde väl släppt tyglarna liiite någon stans iaf.. Alla träffar är ju lika dana nu, Vallåkra förra året var ju rena skämtet jämfört med 2010

ha de

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
BoostGuy
8 april 2012 · 953 Inlägg

Segt är de som fan. men tyvärr kommunen har tröttnat på att de se ut som fan överallt efter mässan samt att de kosta att städa upp. men kan hålla med dig

Christensson Laaaang
8 april 2012 · 320 Inlägg

Jo jag förstår kommunen med.. speciellt företagen där aktiviteterna händer.. men man borde kunna få någon industri yta eller något där ingen bryr sig vad som händer. Men finns ändå inget att göra åt de

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
BoostGuy
8 april 2012 · 953 Inlägg

tyvärr är dom giriga här sad  verka imte som att något är tillåtet längre=(

Extrazz En 5a är Livet.
8 april 2012 · 2 005 Inlägg

Tycker det var jäkligt mycket skräp och glas överallt. att folk inte kan slänga det i papperskorgar. eller iaf om någon hade kunnat ställa ut ett hundratals korgar här och där. hade väl hjälpt lite.

Det var inte många som lekte av sig. rätt dött.
Var väl ett 50tal som var uppe på Mässområdet och burnade lite. många var rätt kassa och en del var redigt duktigt må jag säga. Synd om de som slaktade sina motorer och växellådor dock tongue
240?  På slutet hade rätt så rött avgassystem efteråt xD

Det enda som var stängt var ju Citygross, Maxi och Halva Biltema om man så säger. och atollen som de jävlarna håller på att bygga på. Dock inget drag någonstans tråkigt nog.

Volvo 850 T-5R "T-Grön" (1996)
Jimmy_N Makaronborrare
8 april 2012 · 993 Inlägg

Då verkade jag inte missa något som inte åkte upp.

Hoppas på mer bus framöver

TT-Avant
8 april 2012 · 6 851 Inlägg

Själv tycker jag att det är bra att det är som i år. De har stängt alla "vanliga" parkeringsplatser, men låter iaf. A6 vara öppen för oss alla. Hade de velat, kunde de stängt av även den och vart skulle då alla tagit vägen?
Nu är det ju så att folk tidigare år redan har förstört allt det roliga, genom att genom att burna runt bland parkerade bilar, kastat glas på nästan alla vägar i hela staden och sabbat alla chanser för oss som redan bor i Jönköping.

På detta sättet som de gjort i år, har dem iaf. fått folk att vara på ett och samma ställe och svina ner. Gatorna i stan är bra mycke bättre att köra på en många tidigare år. Nu va det kanske liite väl hårt att göra så mycke flygande besiktningar m.m ist. för att göra nytta där den verkligen behövdes.
Jag såg tex. inte en snut på motorvägen efter Elmia stängning...där de verkligen skulle behövdes. sånt kan man dock bli ganska irriterad över.

Men som sagt, varför det blev som det blev med alla poliser i år, kan vi enbart tacka alla som tidigare år mer eller mindre förstört för alla som är skötsamma, tack.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
BoB__
8 april 2012 · 231 Inlägg

Mässan va rätt bra tyckte jag. Lite dåligt med röklukt på A6 efteråt så vi drog te biltema-rusta och där var det lite bättre men Harry Haffa va ju i krokarna så att så mycket rök blev det tyvärr inte där heller men helt klart bättre än A6.
Tack för en trevlig kväll iaf alla som var där.

Senast redigerat av BoB__ (8 april 2012)

"Har du inte hyfs nog att ljuga?"
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Ford Focus ST "Pendlarn" (2007)
Toyota Celica Supra "Mkii" (1986)
BoB__
8 april 2012 · 231 Inlägg

TT-Avant skrev:
Själv tycker jag att det är bra att det är som i år. De har stängt alla "vanliga" parkeringsplatser, men låter iaf. A6 vara öppen för oss alla. Hade de velat, kunde de stängt av även den och vart skulle då alla tagit vägen?
Nu är det ju så att folk tidigare år redan har förstört allt det roliga, genom att genom att burna runt bland parkerade bilar, kastat glas på nästan alla vägar i hela staden och sabbat alla chanser för oss som redan bor i Jönköping.

På detta sättet som de gjort i år, har dem iaf. fått folk att vara på ett och samma ställe och svina ner. Gatorna i stan är bra mycke bättre att köra på en många tidigare år. Nu va det kanske liite väl hårt att göra så mycke flygande besiktningar m.m ist. för att göra nytta där den verkligen behövdes.
Jag såg tex. inte en snut på motorvägen efter Elmia stängning...där de verkligen skulle behövdes. sånt kan man dock bli ganska irriterad över.

Men som sagt, varför det blev som det blev med alla poliser i år, kan vi enbart tacka alla som tidigare år mer eller mindre förstört för alla som är skötsamma, tack.

Vi vart omkörda av 2 Civilare och en buss på vägen hem så nog fanns dom på motorvägen.

"Har du inte hyfs nog att ljuga?"
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Toyota Celica Supra "Mkii" (1986)
Ford Focus ST "Pendlarn" (2007)
Cadillac_The_King
8 april 2012 ·

jag tycker att polisen gjorde bra ifrån sig i år tycker att ni kan sluta klaga va glada för att ni har nånstans och vara i stället vem bryr sig om massa rök på en parkering inte jag i jallafall även att man är raggare  vi som satt i våran bil slängde inte ut en enda liten burk utan gav dom till sop gubbarna som gick runt på preem macken på a6 eller så la vi burkarna i bilen när dom inte fanns  är ju inte röken man vill se är ju damerna och alla fina jänks smile

TT-Avant
8 april 2012 · 6 851 Inlägg

Chevrolet_v8 skrev:
jag tycker att polisen gjorde bra ifrån sig i år tycker att ni kan sluta klaga va glada för att ni har nånstans och vara i stället vem bryr sig om massa rök på en parkering inte jag i jallafall även att man är raggare  vi som satt i våran bil slängde inte ut en enda liten burk utan gav dom till sop gubbarna som gick runt på preem macken på a6 eller så la vi burkarna i bilen när dom inte fanns  är ju inte röken man vill se är ju damerna och alla fina jänks smile

antar du menar Shell..

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Cadillac_The_King
8 april 2012 ·

TT-Avant skrev:

Chevrolet_v8 skrev:
jag tycker att polisen gjorde bra ifrån sig i år tycker att ni kan sluta klaga va glada för att ni har nånstans och vara i stället vem bryr sig om massa rök på en parkering inte jag i jallafall även att man är raggare  vi som satt i våran bil slängde inte ut en enda liten burk utan gav dom till sop gubbarna som gick runt på preem macken på a6 eller så la vi burkarna i bilen när dom inte fanns  är ju inte röken man vill se är ju damerna och alla fina jänks smile

antar du menar Shell..

ja blandar ihop dom ibland haha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang