Katt på bilen!

psittacus
8 september 2006 · 533 Inlägg

Såg att en katt varit på min bil i natt oxå. Dags att ta tag i det ordentligt då kidsen hemma gnäller över katt-skit i sandlådan dessutom!

Stor vits att skaffa ett husdjur som inte är hemma!!?? Är som att vinna en miljon på lotto och aldrig använda pengarna.. fast tvärtom om..typ..! hrm..

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se
BMW 316i (1997)
BoraV6
8 september 2006 · 677 Inlägg

Girlie Girl skrev:

davidfock skrev:
Vaxa som faan på huven.. en gång hoppar den upp sen försöker den aldrig igen.. slår sig halft fördärvad när den slår hakan i huven.. smile

Ganska bra när katten märker att den halkar och fäller ut klorna.
Har hänt på min bil och det är inte snyggt med rivmärken

Precis samma för mig. 3 jätterepor över bakskärmen. Som tur var så gick det att polera bort. Men det var knappt och det tog tid.
Tog inte länge innan dom var på bilen igen!

Men nu är jag av med mitt kattproblem efter att ha haft mycket högljuda disskutioner med grannen.

Vad gälle dessa medel som finns så funkar dom, men räcker inte många dagar ute i det fria så det kommer kosta dig massor.

Enda sättet som funkar som inte gör att du måste skada katten är att tala med ägaren! Det är faktiskt olagligt. Dock så bryr sig inte polisen!

Kan iof hända att det funkar att köpa den där elprylen från Jula!

ludde__mannen draminbil.nu
8 september 2006 · 1 382 Inlägg

Det är tyvärr olagligt att ta bort katten.. iallafall om du har en bil nyare än 89 (?), Har du en 88 som var extra utrustad med det är det däremot lagligt..

För det var väl katalysatorn du menade?
tonguetonguetonguetongue

PLPerformance
8 september 2006 · 213 Inlägg

Ta bara vattenslangen å sitt å vänta, det fungerar garanterat...

MarcusL #2573
8 september 2006 · 1 489 Inlägg

240Mannen skrev:
Ta bara vattenslangen å sitt å vänta, det fungerar garanterat...

Ja, tills katten blir rädd och fäller ut klorna. Då är det inte kul längre...

• Även den starka måste ta i när han skiter
onej84
8 september 2006 · 1 854 Inlägg

psittacus skrev:
Såg att en katt varit på min bil i natt oxå. Dags att ta tag i det ordentligt då kidsen hemma gnäller över katt-skit i sandlådan dessutom!

Stor vits att skaffa ett husdjur som inte är hemma!!?? Är som att vinna en miljon på lotto och aldrig använda pengarna.. fast tvärtom om..typ..! hrm..

Så sant så sant

FugitivE BMW Power
8 september 2006 · 2 362 Inlägg

ludde__mannen skrev:
Det är tyvärr olagligt att ta bort katten.. iallafall om du har en bil nyare än 89 (?), Har du en 88 som var extra utrustad med det är det däremot lagligt..

För det var väl katalysatorn du menade?
tonguetonguetonguetongue

haha nja inte i detta sammanhang wink

BMW, bogsering med wire :/
astrakalle VVS-Montör
8 september 2006 · 231 Inlägg

davidfock skrev:
Vaxa som faan på huven.. en gång hoppar den upp sen försöker den aldrig igen.. slår sig halft fördärvad när den slår hakan i huven.. smile

mmmm....sen glider de ner för huven och försöker ta sig upp igen.....vilket kan ses som en 4_hjulsfräs! Rottiz funkar bra eller hund

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
astrakalle VVS-Montör
8 september 2006 · 231 Inlägg

Girlie Girl skrev:

davidfock skrev:
Vaxa som faan på huven.. en gång hoppar den upp sen försöker den aldrig igen.. slår sig halft fördärvad när den slår hakan i huven.. smile

Ganska bra när katten märker att den halkar och fäller ut klorna.
Har hänt på min bil och det är inte snyggt med rivmärken

har mä råkat ut för det! Därför skaffade jag garage....nu kan jag skatta mig lyckligt när jag ser katt fan på grannens bil.....men men ....tur jag slipper det!

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
loudness
8 september 2006 · 4 554 Inlägg

katter på bilen är nått av de värsta jag vet.. ser ja en kattafan som vart på min bil så lovar jag att ja gör allt för att skrämma skiten ur den med bilen så den inte ska dit igen.. jätte trevliga husdjur och dessutom bra men de handlar att uppfostra dom så dom inte gör de eller gör om de.. kan man lära katterna å skita ute kan dom nog lära sig att vara rädda för bilar

DasAuto
8 september 2006 · 2 751 Inlägg

ja sköt min me luftpistol den kom aldrig mera tebax! Fast den lever :-D

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
xisten sixten
8 september 2006 · 252 Inlägg

sen de där med luftpistol, de är inte så trevligt med märken efter skott från en sådan på bilen...

_guRRa_
8 september 2006 · 29 Inlägg

blås lite tryckluft på den:)
min katt hoppa upp på cabben och satte klorna i tyget(härligt:)
satte på kompressorn och tryckte dit han, kom aldrig tillbaka!

DasAuto
8 september 2006 · 2 751 Inlägg

xisten skrev:
sen de där med luftpistol, de är inte så trevligt med märken efter skott från en sådan på bilen...

man får väll sikta :-D

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Datahataren
8 september 2006 · 1 Inlägg

Montera dit en katt på avgassystemet om du inte redan har det ....har hört att det lockar till sig dom under bilen då....Lycka till

Redbull Moderator+
8 september 2006 · 1 081 Inlägg

n0b0dy_ skrev:
ja sköt min me luftpistol den kom aldrig mera tebax! Fast den lever :-D

Sådana som du bör absolut inte ha husdjur... Skjuta på katten? Hoppas du skojar.

Vem jag?
olssson Saab nörd
8 september 2006 · 224 Inlägg

n0b0dy_ skrev:
ja sköt min me luftpistol den kom aldrig mera tebax! Fast den lever :-D

Hade mer än gärna skjutit med mitt luftgevär på dig. Sånna som du ska ha feta böter...

Saab For Life!
Schlebbe
8 september 2006 · 80 Inlägg

Montera en lampa i närhten av bilen (gärna i carport om du har?) med rörelsedetektor på så att den tänds när katten närmar sig, har själv provat och det funkar kanon! Slipper massa kattspår på bilen tongue

mr_persiano *GULAN*
8 september 2006 · 647 Inlägg

Varför inte bara gå in till en djurafär och köpa kattavisningspray och spraya på/runt bilen???

Merclone Leg. Spådam
8 september 2006 · 816 Inlägg

Lady_vinter skrev:

davidfock skrev:
Vaxa som faan på huven.. en gång hoppar den upp sen försöker den aldrig igen.. slår sig halft fördärvad när den slår hakan i huven.. smile

fungerar!!!! vi har tästat på påjkvännens bil....smile

Sluta våldta svenska språket!

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang