Kristian_V skrev:
TouchOfRed skrev:
Kristian_V skrev:
Kan vara kul o köra det snacket i tråden med. Personligen är jag nyfiken på hur folk tänker.
För jag skulle
ALDRIG! skryta för farbror blå, att jag har nått annat än original.
En streamer i vindrutan med orden "freak" och "Xenon" och tre stora X-ljus i fronten, är att be om att bli stoppad/kontrollerad.
Jag personligen tycker det är bättre att vara så diskret som möjligt. Hur tänker andra?
Ligger nåt i det du säger.
Men så länge man inte har dekalen i nån färg som sticker ut onödigt mycket så är det ganska diskret ändå.
Och har svårt att tro att farbror blå skulle hinna överhuvudtaget läsa vad det står om man möter dom.

Tänkte mer på om man blir stoppad för en vanlig "blåsa, visa körkortet". Så ser farbror haffa dekalen och kollar din belysning lite extra noga...
X-ljus som går att stänga av med knapp i kupén klarar man kanske av med snack. Men har man konverterat hel eller halv ljuset? Är det väl onödigt att tipsa haffa? Eller?
Jag gillar idén med dekalen.
Jag gillar Xenon, extraljus, LED. Hela kittet, men...
Jag tyckte bara att någon borde nämna den eventuellt, lilla risken.
Som tidigare inlägg redan avslöjat, har några åkt på både böter och visa upp för SBP efter man tagit bort Xenon.
Har inte hört någon som fått plocka bort i helljuset, men halv kan vara lurigt.
Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.