Snart börjar Garage säsongen!

Freddan445
7 september 2006 · 30 Inlägg

Härligt längtar redan till garage säsongen.. Kul få reda på folk har tänkt sej i vinter och om vad ni tror om nästa års trend och så ?
Kolla in bilen http://www.garaget.org/Freddan445

dusty Living in the fastlane
7 september 2006 · 2 616 Inlägg

själv så har jag ju nyss köpt min bil och det som kommer hända i vinter är nytt avgas, ny vinge, kjolpaket (inte helt säkert), fälgar, mörkare toning, dumpventil, öppet luftfilter det är vad jag har planerat smile

Freddan445
7 september 2006 · 30 Inlägg

hehe ja då lite pilla med då

S-Larsson
7 september 2006 · 514 Inlägg

Om man hade haft ett garage ändå :s

old volkswagens never die they just get lower
Volkswagen Passat 3BG Highline Variant "Das Stance Wagon" (2002)
hpnotiq Bartender
8 september 2006 · 263 Inlägg

tänkte bara säga att ja har planer på att finnas med på elmia men d är bara en önskan..så nu blir det till å se om det blir som ja tänkt mej å om ja hinner med allt...så håll ögonen öppna så får vi se vart vi landar i sommar wink

Senast redigerat av davidson (8 september 2006)

//
Hpnotiq
Hejhoppet
8 september 2006 · 337 Inlägg

Själv ska man bygga kjolar och skärmbreddare till 200:an. Sätta dit fäljar och sänkningssats och till sist en omlackering...

Den största frågan är om ekonomin går ihop :S

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
DasAuto
18 september 2006 · 2 751 Inlägg

palla garage bilarna är till o köra med!!!

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Youngblood Billackerare
18 september 2006 · 737 Inlägg

Med corren så ska turbo konventeringen fullbordas. När bilen är körklar så tänker jag måla om hela bilen inför våren då bilen ska vara klar.. efter, då, 2½ års avställning.

GTI:n vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Det beror på hur mycket pengar jag kommer att kunna lägga på bilarna. Att få klar corren är dock prio 1 inför -07.

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Japs-Jens
18 september 2006 · 1 503 Inlägg

Blir ju till att göra klart stereobygget, skaffa nya fälgar,göra om inredningen och tona rutorna.

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Tzatziki
18 september 2006 · 452 Inlägg

Vinterbilen kommer hämtas imorrn, mazda 626 med lite pill inför ombesiktning.
Corradon kommer ställas av ..
Fälgar skall köpas in (tyskstukade), ny grill skall inhandlas, sänkning kommer utföras .. ljud ..

Bilen kommer stå ute hos polaren på landet med pallbockar .. kommer stå utomhus men så länge den inte får dödligt salt på sig så borde den överleva vintern ..

Hee-Maan
19 september 2006 · 3 113 Inlägg

jepp då går alla fina bilar till ide

Semper Fi
falloutboy
19 september 2006 · 1 723 Inlägg

Ja, snart är det dags att palla upp Transan. Bromsarna ska fixas, bromsljusen har börjat spricka i skarvarna så det måste pillas lite med, poleringen av motorrummet ska inledas. Inget avancerat smile

thrashstar
24 september 2006 · 5 Inlägg

Ja har inte bestämt mig, kanske ska sänka Pickisen, eller låta bli. Ska iallfall byta ventiltätningar å kolla över motorn lite.

laazy vorsprung durch teknik
24 september 2006 · 886 Inlägg

Fälgar ska lackas, Frontspoilern ska byggas om, Uppfrächning i hjulhusen och i motorrummet samt ev lite ljudbygge om pengar finns.

Senast redigerat av laazy (24 september 2006)

__hogberg__
24 september 2006 · 1 161 Inlägg

köpa en ny bil hade ja tänkt

BoostLogic
25 september 2006 · 272 Inlägg

Långtidsprojekt har jag satt igång med, får hjälp av min sponsor smile Bygga racechassi, köra i ET Super Pro (7.50sek) när det väl är klart om nåt år, får se när det blir. Först blir det väl att lägga ner lite pengar på att bygga en riktigt motor, kliva över 1200hk vore ju jätte trevligt men 1000hk räcker om jag får ner vikten.

Finns projekt tråd att följa här på garaget. RWHP - Projekt Drag 2JZ Supra MkIII.

Mvh Ante

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris
precision
25 september 2006 · 2 652 Inlägg

__hogberg__ skrev:
köpa en ny bil hade ja tänkt

jag också kanske inte över vintern men våren senast sommar

FugitivE BMW Power
25 september 2006 · 2 362 Inlägg

Antar att man får ställa in bilen i ett garage och vänta tills nästa år.. *suck* hmm

BMW, bogsering med wire :/
ToM10 :D
25 september 2006 · 15 Inlägg

Ormfn skrev:
Om man hade haft ett garage ändå :s

Jag har garage men ingen bil, ska vi göra en deal? ;D

Nej, blir och hjälpa kompisen fräscha upp CRX:en efter inbrott första dagen -_-

Simpa
4 oktober 2006 · 5 Inlägg

Jag hade då tänkt att fixa min första bil sätta ny motor och sen får jag väll se vad som händer nya däck och fälgar hade jag tänkt mig. Men man är ju inte är mer än 15 vintrar fyllda än så får jag väll fixa ett tag på den tongue

Senast redigerat av Simpa (4 oktober 2006)

Första bils projekt kommer nog snart. (volvo pv 52:a)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang