Inför: Införträff ELMIA 2012. kl 21:00 5/4 IKEA parkeringen A6

BoostGuy
22 februari 2012 · 953 Inlägg

Välkomna till Inför ELMIA träffen 2012.


skärtrosdagen den 5 april kl 21:00.

Plats: A6 Ikea parkeringen
Tid: 21:00. OBS 22:00 släcker dom ljuset på a6 och då flyttas träffen ned till SOLÅSEN/BILTEMA OBS

OBS inget burnande på parkeringen sånt få ske på annan plats då vi ska minska ner polisens närvaro och visa att vi kan sköta oss. Det är är även för att alla ska känna sig trygga med att slippa åka hem med stenskott och annat. RESPEKTERA DETTA.

Detta är bara en vanligträff alltså inget annat.


Mer info kommer under nästa vecka.

Kör lugnt till och från platsen och skräp släng i papperskorgar som finns runt om på området så vi slipper höra att vi skräpar ner så mycket. 

Hoppas på mycket folk och en trevlig kväll förståssmile

OBS tid ändrad. 21:00 OBS

Senast redigerat av Driver_85 (4 april 2012)

grillchips
22 februari 2012 · 462 Inlägg

Så, nu är det inplanerat, ska sprida detta smile

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
BoostGuy
22 februari 2012 · 953 Inlägg

Tycker jag att du gör rätt i

SANDAHL
22 februari 2012 · 43 Inlägg

kommer! och ska självklart sprida vidare smile

Senast redigerat av SANDAHL (22 februari 2012)

BMW 525i (1995)
Helvete_racing Arg Snickare
22 februari 2012 · 875 Inlägg

behövs det ens någon tråd om detta.. alla idioter är ju där hur eller hur.

BoostGuy
22 februari 2012 · 953 Inlägg

Torsdagen bruka vara lugn fredagen är dagen då folket börja komma. därför kör jag på torsdagen för resten av helgen är de ingen ide att köra träff. Men att alla acceptera att ingen burnande på platsen utan attd e få ske  runt om istället allt för alla trevnad

grillchips
22 februari 2012 · 462 Inlägg

Driver_85 skrev:
Torsdagen bruka vara lugn fredagen är dagen då folket börja komma. därför kör jag på torsdagen för resten av helgen är de ingen ide att köra träff. Men att alla acceptera att ingen burnande på platsen utan attd e få ske  runt om istället allt för alla trevnad

Kan man inte köra träffen helgen innan? smile Eller ah, det går ju köra både och hehe tongue

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
BoostGuy
22 februari 2012 · 953 Inlägg

Jag körde träffen förra skärtrosdagen och de det var väldigt lugnt och städat den kvällen där av kör jag den igen.

grillchips
22 februari 2012 · 462 Inlägg

Driver_85 skrev:
Jag körde träffen förra skärtrosdagen och de det var väldigt lugnt och städat den kvällen där av kör jag den igen.

Jasså? Har för mig att det var en träff lördagen innan o_O då var jag på biltema iallafall och det var riktigt mycket folk då tongue

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
BoostGuy
22 februari 2012 · 953 Inlägg

Mycket möjligt att det var men då var de inte jag som hade den.

Supraner VIP Medlem
23 februari 2012 · 251 Inlägg

Låter trevligt, man kanske tittar förbi! smile

BoostGuy
12 mars 2012 · 953 Inlägg

Inte långt kvar nu gott folk. Se nu till att tänka på att det inte ska vara någon form av burning bland bilarna utan sånt få ske på annan plats där det inte finns folk eller bilar. Träffen är för alla och alla ska känna sig välkommna. Har du stylad bil eller orginal spela ingen roll vi dela samma intresse BILAR och då ska vi kunna samlas på en och samma parkering utan att folk klaga. smile

BoostGuy
28 mars 2012 · 953 Inlägg

OBS Vid REGN körs träffen på undre coop. OBS

TT-Avant
31 mars 2012 · 6 851 Inlägg

Driver_85 skrev:
Inte långt kvar nu gott folk. Se nu till att tänka på att det inte ska vara någon form av burning bland bilarna utan sånt få ske på annan plats där det inte finns folk eller bilar. Träffen är för alla och alla ska känna sig välkommna. Har du stylad bil eller orginal spela ingen roll vi dela samma intresse BILAR och då ska vi kunna samlas på en och samma parkering utan att folk klaga. smile

Tänker köra som en tok både till och från träffen. Burna bland bilarna kommer jag oxå göra, parkera inte där jag burna istället..hahaha -smile

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
BoostGuy
31 mars 2012 · 953 Inlägg

Kul jul Matte smile Du ha humor allt

BoostGuy
3 april 2012 · 953 Inlägg

Vädret ser lovande ut men kallt men träffen körs ändå smile sen tänk på de att släng skräpet i papperskorgarna runt om platsen samt inget burnande bland bilarna utan de få ske på annan plats så att kommer trivas.

TT-Avant
3 april 2012 · 6 851 Inlägg

Nu har herr Olsson inte riktigt koll på läget ser jag..!!sätt ut EN TID!!!!!

Föreslår runt 18-19 tiden wink

PS:Varför så sent och varför inte ändrat tiden på ALLA ställen?

Senast redigerat av TT-Avant (3 april 2012)

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
BoostGuy
3 april 2012 · 953 Inlägg

Tid den stå ju där uppe smile 21:00  stå i rubriken hehe undr avem som ha koll här va smile

TT-Avant
3 april 2012 · 6 851 Inlägg

Ja det gjorde den, men sedan en rad under stod det kl:20.00..Alltså TVÅ tider! Så ja har koll, du som inte ändrat utan satt två olika tider. HA! wink

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
BoostGuy
3 april 2012 · 953 Inlägg

Ordnat

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang