Angående: Karavan från Norr längs E4 till "STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF" - 28 April 2012

Hanning
29 februari 2012 · 171 Inlägg

jennynatalie skrev:

jennynatalie skrev:
Ska lägga ut på bloggen imorrn wink

Ni som varit på dessa förr, berätta lite om dom smile

Vi var några från klubben som var ner på säsongsavslutningen förra året och jag kan säga att bilarna där nere är helt insane. Det är hur mycket bilar som helst och det är mestadels riktigt fina byggen, påminner lite om Birsta träffarna fast på barkaby  är det flera hundra bilar, inga epatraktorer eller slitna volvo 740 utan som sagt bara sjukt fina byggen.

Mvh

Hanning // HudiksvallsMotorKlubb

Saab 9-5 "Daily" (2006)
DennisJonsson Audiot
29 februari 2012 · 1 153 Inlägg

Ja bilarna som finns där nere är något som vi inte skådar hör uppe.
Porschar, lamborghini, skylines etc etc. Mobilt DJ bås hade dom då vi va ner i höstas.

Audi S4 (1992)
Mellander Yrkes Chafför
29 februari 2012 · 380 Inlägg

Violentz skrev:

Mellander skrev:

Violentz skrev:
oj, då måste jag nästan försöka få lite fart på få ut skönheten ur garaget smile !

Klart du ska salle wink finns det plats ner ? så dela vi soppa smile

Vi ska se vad vi kan ordna wink !

Nice! Känns inte så erotiskt å åka V70 tdi wink

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
cheffer
1 mars 2012 · 1 422 Inlägg

Låter roligt! Har jag bara tid/råd och hinner få bilen genom besiktning så är jag nog på smile

Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
RandomHero
1 mars 2012 · 574 Inlägg

hakar på jag med, glidarbil lr isbil återstår att se

Hanning
1 mars 2012 · 171 Inlägg

RandomHero skrev:
hakar på jag med, glidarbil lr isbil återstår att se

Grymt!

Glöm inte att sprida vidare till polarna bara smile

Mvh

Hanning // HudiksvallsMotorKlubb

Saab 9-5 "Daily" (2006)
Henrik_STI
2 mars 2012 · 54 Inlägg

klart man hänger med:)  Hämtar hem Imprezan imorgon så får bli den till sthlm:)

Volkswagen Amarok "Aventura" (2018)
Oldsmobile Ninety Eight "Klart det ska vara Cab" (1968)
Efan
3 mars 2012 · 26 Inlägg

Låter spännande smile Får se om ja hinner få ihop 850n innan annars får de väll bli surdieseln istället smile

Alla barn tycker om polisbilar, men det går över med åldern.
Hanning
3 mars 2012 · 171 Inlägg

Efan skrev:
Låter spännande smile Får se om ja hinner få ihop 850n innan annars får de väll bli surdieseln istället smile

Kanon, kom ihåg att sprida till polarna smile

Saab 9-5 "Daily" (2006)
Hanning
3 mars 2012 · 171 Inlägg

Henrik_T-5R skrev:
klart man hänger med:)  Hämtar hem Imprezan imorgon så får bli den till sthlm:)

Nice med en impreza som joinar, älskar ljudet i dom  tongue sprid vidare till polarna också smile

Saab 9-5 "Daily" (2006)
charem STHLM(S)LOW CREW!
5 mars 2012 · 564 Inlägg

Big Up!! Inte Långt Kvar Nu smile!!


/ Charem

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
Hanning
5 mars 2012 · 171 Inlägg

charem skrev:
Big Up!! Inte Långt Kvar Nu smile!!


/ Charem

Nee du, snart smäller det smile börjar fan bli lite stressad över att få klart bilen tongue

Saab 9-5 "Daily" (2006)
RandomHero
6 mars 2012 · 574 Inlägg

samma här, måste se över toppen så ingen kan följa den blåa röken=p hahaha

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
8 mars 2012 · 1 342 Inlägg

RandomHero skrev:
samma här, måste se över toppen så ingen kan följa den blåa röken=p hahaha

haha vad har hänt? smile

Audis in Scandinavia Crew
Hanning
8 mars 2012 · 171 Inlägg

RandomHero skrev:
samma här, måste se över toppen så ingen kan följa den blåa röken=p hahaha

Hehe tur att man inte har nå sånna problem, men måste ju slita av xtraljusen och tona om hela bilen, sen ska helst nya fälgarna lackas också, tänkte också försöka hinna med en hel rekond innan träffen tongue

Saab 9-5 "Daily" (2006)
RandomHero
8 mars 2012 · 574 Inlägg

Hanning skrev:

RandomHero skrev:
samma här, måste se över toppen så ingen kan följa den blåa röken=p hahaha

Hehe tur att man inte har nå sånna problem, men måste ju slita av xtraljusen och tona om hela bilen, sen ska helst nya fälgarna lackas också, tänkte också försöka hinna med en hel rekond innan träffen tongue

ja var glad för det du du;) det hinner du ju göra i helgen:p du kan få tona om min bakruta i samma veva också big_smile

Henrik_STI
13 mars 2012 · 54 Inlägg

Hanning skrev:

Henrik_T-5R skrev:
klart man hänger med:)  Hämtar hem Imprezan imorgon så får bli den till sthlm:)

Nice med en impreza som joinar, älskar ljudet i dom  tongue sprid vidare till polarna också smile

smile håller med dig om det. absolut ska försöka få med några från söderhamn/gävle:)

Oldsmobile Ninety Eight "Klart det ska vara Cab" (1968)
Volkswagen Amarok "Aventura" (2018)
cheffer
14 mars 2012 · 1 422 Inlägg

Tycker ni klagar över småproblem här. Själv sitter jag i Kongo i dagsläget med en obes bil som nästan garantärt kommer få 2or om inte på ljudnivå så på utsläpp (måste dölja min externa wg också) som jag måste hinna ordna och dessutom lyckas rekonda den lite innan och jag kommer inte till Sverige förns den 1a och med lite flyt så är jag i Sundsvall närmare den 10e och kan väl hämta bilen den kommande helgen så sluta snacka om stress! wink Hoppas att jag hinner bara, men med en tunn plånbok, inget arbete och bristande tid ser det tungt ut men ska göra mitt bästa för att lyckas! Ni får turas om att ligga bakom om jag lyckas, en trevlig volvoherre klagade förra gången att han behövde byta plats för det lät så mycket smile Just a heads up om jag lyckas i tid!

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
RandomHero
14 mars 2012 · 574 Inlägg

cheffer skrev:
Tycker ni klagar över småproblem här. Själv sitter jag i Kongo i dagsläget med en obes bil som nästan garantärt kommer få 2or om inte på ljudnivå så på utsläpp (måste dölja min externa wg också) som jag måste hinna ordna och dessutom lyckas rekonda den lite innan och jag kommer inte till Sverige förns den 1a och med lite flyt så är jag i Sundsvall närmare den 10e och kan väl hämta bilen den kommande helgen så sluta snacka om stress! wink Hoppas att jag hinner bara, men med en tunn plånbok, inget arbete och bristande tid ser det tungt ut men ska göra mitt bästa för att lyckas! Ni får turas om att ligga bakom om jag lyckas, en trevlig volvoherre klagade förra gången att han behövde byta plats för det lät så mycket smile Just a heads up om jag lyckas i tid!

hahaha, lycka till wink

Hanning
14 mars 2012 · 171 Inlägg

cheffer skrev:
Tycker ni klagar över småproblem här. Själv sitter jag i Kongo i dagsläget med en obes bil som nästan garantärt kommer få 2or om inte på ljudnivå så på utsläpp (måste dölja min externa wg också) som jag måste hinna ordna och dessutom lyckas rekonda den lite innan och jag kommer inte till Sverige förns den 1a och med lite flyt så är jag i Sundsvall närmare den 10e och kan väl hämta bilen den kommande helgen så sluta snacka om stress! wink Hoppas att jag hinner bara, men med en tunn plånbok, inget arbete och bristande tid ser det tungt ut men ska göra mitt bästa för att lyckas! Ni får turas om att ligga bakom om jag lyckas, en trevlig volvoherre klagade förra gången att han behövde byta plats för det lät så mycket smile Just a heads up om jag lyckas i tid!

Hoppas du hinner, desto fler vi är desto roligare är det smile Inser nu att jag inte har så mycket att göra på min tongue dock fick jag en flygande besiktning och böter förra veckan så måste vänta med lacken på fälgarna längre än planerat,
2000kr well spent.....not sadtongue

Saab 9-5 "Daily" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang