Angående: Karavan från Norr längs E4 till "STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF" - 28 April 2012

Henrik_STI
20 mars 2012 · 54 Inlägg

Bergvik skrev:

Henrik_STI skrev:

Bergvik skrev:

Vi är en hel drös med bilar från HMK, men många av oss kommer att hoppa in i ledet i Uppsala då vi kommer att hålla till där under dagen.
Annars verkar de finnas intresse från bra många håll, Kramfors, Härnösand, Timrå, Sundsvall, Hudiksvall, Söderhamn, Bollnäs, Gävle, Sandviken, Uppsala m.m...
Vad de blir för bilar låter jag va osagt, då jag inte vågar säga nu på rak arm smile

Men vi hoppas på ett låååångt led, med måånga roliga bilar wink

jaså säger du de:) låter kanon de.
ska ni ha för träff i uppsala el?smile

Yes! Några av oss som ska ner, ska först hälsa på bekanta som bor i Uppsala smile

Ahha okej:)

Volkswagen Amarok "Aventura" (2018)
Oldsmobile Ninety Eight "Klart det ska vara Cab" (1968)
Hanning
21 mars 2012 · 171 Inlägg

Fan vad kul det är när det verkar finnas intresse! smile Är ju som sagt då tänkt att man ska hålla laglig hastighet och inget race ner. Sen finns det alltid dom som inte kan hålla sig från att köra skiten ur sin bil och dom får väl göra det om dom vill, men då tycker jag att dom kan åka ner själv istället, Hoppas att folk kan hålla sig till hastighetsbegränsningen och att vi får en riktigt grym karavan. smile

Mvh

Hanning // HudiksvallsMotorKlubb

Saab 9-5 "Daily" (2006)
EliasDahlberg
21 mars 2012 · 79 Inlägg

Hanning skrev:
Fan vad kul det är när det verkar finnas intresse! smile Är ju som sagt då tänkt att man ska hålla laglig hastighet och inget race ner. Sen finns det alltid dom som inte kan hålla sig från att köra skiten ur sin bil och dom får väl göra det om dom vill, men då tycker jag att dom kan åka ner själv istället, Hoppas att folk kan hålla sig till hastighetsbegränsningen och att vi får en riktigt grym karavan. smile

Mvh

Hanning // HudiksvallsMotorKlubb

ja, blir ju jobbigt om jag ska ligga i 80 hela vägen.. men blir kanske inte race ner, men intet lagligt heller wink

In och droppa en kommentar eller betyg ;D
David---
27 mars 2012 · 46 Inlägg

låter trevligt se om man hinner klart min  pärla  isf e man väll på . hopaps vädret då e bra smile

Hanning
27 mars 2012 · 171 Inlägg

EliasDahlberg skrev:

Hanning skrev:
Fan vad kul det är när det verkar finnas intresse! smile Är ju som sagt då tänkt att man ska hålla laglig hastighet och inget race ner. Sen finns det alltid dom som inte kan hålla sig från att köra skiten ur sin bil och dom får väl göra det om dom vill, men då tycker jag att dom kan åka ner själv istället, Hoppas att folk kan hålla sig till hastighetsbegränsningen och att vi får en riktigt grym karavan. smile

Mvh

Hanning // HudiksvallsMotorKlubb

ja, blir ju jobbigt om jag ska ligga i 80 hela vägen.. men blir kanske inte race ner, men intet lagligt heller wink

Lägg dig i karavanen så fixar sig resten smile

Saab 9-5 "Daily" (2006)
Hanning
5 april 2012 · 171 Inlägg

Hur går det med bilarna gott folk?

Saab 9-5 "Daily" (2006)
jennynatalie
5 april 2012 · 90 Inlägg

Här går det toppen smile Ska försöka hinna polera kärran innan vi åker ner bara.

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
Hanning
5 april 2012 · 171 Inlägg

jennynatalie skrev:
Här går det toppen smile Ska försöka hinna polera kärran innan vi åker ner bara.

Kanoners!

Är s2an orginal?

Saab 9-5 "Daily" (2006)
DennisJonsson Audiot
5 april 2012 · 1 153 Inlägg

Ser tungt ut för min bil hmm

Audi S4 (1992)
jennynatalie
5 april 2012 · 90 Inlägg

Näe inte helt. Men motorn är wink

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
PerArne Mycke vill ha mer...
5 april 2012 · 611 Inlägg

Detta är bokat sedan länge smile När brukar träffen avta ungefär då?

//Per-Arne
DennisJonsson Audiot
6 april 2012 · 1 153 Inlägg

jennynatalie skrev:
Näe inte helt. Men motorn är wink

Det kan jag ändra på om du vill big_smile

Audi S4 (1992)
Hanning
6 april 2012 · 171 Inlägg

PerArne skrev:
Detta är bokat sedan länge smile När brukar träffen avta ungefär då?

Tror klockan var runt 1-2 när det började försvinna bilar när vi var ner på avslutningen förra året. Sen samlades man ju på "andra ställen" och vi var nog inte hemma förens kl 5-6 på morgonen smile

Saab 9-5 "Daily" (2006)
PerArne Mycke vill ha mer...
6 april 2012 · 611 Inlägg

Hanning skrev:

PerArne skrev:
Detta är bokat sedan länge smile När brukar träffen avta ungefär då?

Tror klockan var runt 1-2 när det började försvinna bilar när vi var ner på avslutningen förra året. Sen samlades man ju på "andra ställen" och vi var nog inte hemma förens kl 5-6 på morgonen smile

Härligt då vet man ungefär vilka tider det handlar om smile

//Per-Arne
Hanning
6 april 2012 · 171 Inlägg

PerArne skrev:

Hanning skrev:

PerArne skrev:
Detta är bokat sedan länge smile När brukar träffen avta ungefär då?

Tror klockan var runt 1-2 när det började försvinna bilar när vi var ner på avslutningen förra året. Sen samlades man ju på "andra ställen" och vi var nog inte hemma förens kl 5-6 på morgonen smile

Härligt då vet man ungefär vilka tider det handlar om smile

Ska också tillägga då att klubben övernattade hos en medlem i sthlm, vi åkte alltså inte hem till norrland igen samma kväll tongue

Saab 9-5 "Daily" (2006)
DennisJonsson Audiot
6 april 2012 · 1 153 Inlägg

Hanning skrev:

PerArne skrev:

Hanning skrev:

Tror klockan var runt 1-2 när det började försvinna bilar när vi var ner på avslutningen förra året. Sen samlades man ju på "andra ställen" och vi var nog inte hemma förens kl 5-6 på morgonen smile

Härligt då vet man ungefär vilka tider det handlar om smile

Ska också tillägga då att klubben övernattade hos en medlem i sthlm, vi åkte alltså inte hem till norrland igen samma kväll tongue

Vissa av oss i klubben åkte hem iaf tongue veklingar wink

Audi S4 (1992)
charem STHLM(S)LOW CREW!
6 april 2012 · 564 Inlägg

När det är premiärer och avslutningar så brukar folk stå på plats långt in på natten,samt vissa samlas på olika mat ställen smile jag tror det kommer stå bilar där till ca 12- 01.00 smile

Vanliga fredags träffarna står vi där typ till 11 smile


Varmt välkommna allihopa och stort BIG UP till er som arrangerar karavaner!

Vi ses galningar!

MVH

CHAREM!

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
Hanning
9 april 2012 · 171 Inlägg

charem skrev:
När det är premiärer och avslutningar så brukar folk stå på plats långt in på natten,samt vissa samlas på olika mat ställen smile jag tror det kommer stå bilar där till ca 12- 01.00 smile

Vanliga fredags träffarna står vi där typ till 11 smile


Varmt välkommna allihopa och stort BIG UP till er som arrangerar karavaner!

Vi ses galningar!

MVH

CHAREM!

Kul att karavanen uppskattas, hoppas vi får bra väder så kommer det här att bli grymt smile

Saab 9-5 "Daily" (2006)
cheffer
9 april 2012 · 1 422 Inlägg

Jag kommer nog tyvärr inte hinna, eftersom det blev sånt dåligt väder och jag kom hem till Sundsvall igår så kommer jag inte hinna klart med bilen misstänker jag.. Kan inte hämta den förns tidigast nästa helg och det ser skeptiskt ut i tidsschemat även då tyvärr.

Menmen, det kommer fler chanser i framtiden smile

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
PerArne Mycke vill ha mer...
10 april 2012 · 611 Inlägg

cheffer skrev:
Jag kommer nog tyvärr inte hinna, eftersom det blev sånt dåligt väder och jag kom hem till Sundsvall igår så kommer jag inte hinna klart med bilen misstänker jag.. Kan inte hämta den förns tidigast nästa helg och det ser skeptiskt ut i tidsschemat även då tyvärr.

Menmen, det kommer fler chanser i framtiden smile

Du får ragga nån plats i nån annan bil då smile

//Per-Arne
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang