2249
Sök

Angående: Karavan från Norr längs E4 till "STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF" - 28 April 2012

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
28 april 2012
aerokiller skrev:
Masen_Racing skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=z-tEuBTbobc Just nu är det så för mig wink VI ÄR PÅ GÅNG!!!

//Masen..

Hahahaha:) kör ni med oss från i karavanen ?

Jajamen det ska vi big_smile

141 Inlägg
28 april 2012
Trådstartare
aerokiller skrev:
Men är det fortfarande 17:00 som gäller från gävle bro? och 18:00 från max i uppsala ???? Ingen som svara mig på de. tänkte så jag inte åker till gävle bor och får vänta i 2 timmar :p

Yes, dom tider som står i informationen i första inlägget gäller smile
Ingen idé att börja ändra tider nu, då kommer vi starta ännu värre kaos bland oss som åker ner,
än den kaos som möjligen uppstår på parkeringen när vi kommit fram wink

- - - OBS! - - - - - - OBS! - - - - - - OBS! - - - - - - OBS! - - -

KOM IHÅG ATT KÖRA LUGNT!!

Det är ingen stress!

Och tänk på att farbror blå antagligen läst i den här tråden för LÄÄÄNGE sen..
Så dom kommer säkerligen att dyka upp lite här och där längs vägen!

Nu hoppas jag att folk filmar karavanen, hoppar på i Uppsala jag åxå smile

All-in på en suverän kväll nu!! Vi syns en stund wink
Senast redigerat av Bergvik (28 april 2012)

141 Inlägg
28 april 2012
Trådstartare
Angle skrev:
Mspeed skrev:
robbe23 skrev:
Kan försöka se till att vi från Uppsala hänger på i karavanen..
Vore riktigt nice. smile

Blom!! Får du ihop bilen till helgen eller hur går det för dig?

Vi får höras av och styra allt folk från Uppsala till karavanen smile

Jag hakar gärna på karavanen från uppsala, när kommer ni dit?

Vi kommer att vara ett litet gäng från Hudiksvall som hoppar på i Uppsala åxå.

Vi ska försöka vara på MAX till kl 17.40 ungefär, och förhoppningsvis se när karavanen svänger av E4 smile

29 Inlägg
28 april 2012
jag åker i allfall och ställer mig på gävlebro på preem kl 16:30 ungefär, står med Saab 9000t:)

Volvonörd
1 187 Inlägg
28 april 2012
Då det blivit andra planer för oss så stannar vi hemma tyvärr.... Men barnen kan man inte riktigt styra över wink
Ha nu en underbar kväll o många foton vill jag se!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

171 Inlägg
28 april 2012
Kan upplysa om att solen skiner här i sthlm, vi ses i Uppsala big_smile

90 Inlägg
28 april 2012
Nu är det inte långt kvar ;D

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.

29 Inlägg
28 april 2012
5 tinmmar kvar till man börjar rulla till gävlebro! smile

6 Inlägg
28 april 2012
Sitter på jobbet och försöker få något gjort.. men jag går nog och tvättar bilen istället, känns viktigast just nu:)

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
28 april 2012
Mspeed skrev:
Sitter på jobbet och försöker få något gjort.. men jag går nog och tvättar bilen istället, känns viktigast just nu:)

Hoppas du inte är hjärt kirurg eller nåt då.... big_smile hahahaha

//Per-Arne

6 Inlägg
28 april 2012
Äsch, personen ligger ju ändå sövd så han märker väl inte om jag går och tvättar bilen... Nu är jag som tur var inte hjärtkirurg tongue

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
28 april 2012
Så nu har man både tvättat Scania R580 och min S70 T5 wink Fulla muggar typ!!!

68 Inlägg
28 april 2012
Är på max i uppsala nu , tunga polis gruppen är här o käkar men dem Kanske har en annan tanke med , bara så ni vet

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
29 april 2012
Karavan Gävle --> Uppsala --> Barkarby, fi fean vilken jävla dålig KARAVAN rent ut sagt!!!!! Så sjukt dålig alltså.
Man kunde egentligen ta den vanliga vägen till stockholm än att ta omväg på 6 mil.....

Nej så detta är jag sjukt besviken på......

Layin frame
638 Inlägg
29 april 2012
Ja man kan dÅ inte säga att det var en karavan precis...

Chevrolet S10 Bagged & Laying Frame
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
29 april 2012
Nej är sjukt jävla besviken på FOLKET!!!

Layin frame
638 Inlägg
29 april 2012
Ja direkt vid start från gävlebro drog ju alla på som fan så man tappade bort dom flesta. Vi blev ett gäng på typ 7 bilar och sen typ samma igen från Uppsala. Grymt besviken. Men träffen var kanon.

Chevrolet S10 Bagged & Laying Frame
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|

1 422 Inlägg
29 april 2012
Ja, karavanen höll verkligen inte och det var väl för så många började racea ifrån alla andra. Okej om alla har ett machtempo på mellan 110-130 men när vissa ligger "normalt" i 100-110 och vissa börjar racea och sedan lägger sig i runt 130 i machfart blir det stor skillnad. En karavan var det inte men vi kom till träffen iaf wink Har en del bilder och lite filmer!

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
29 april 2012
cheffer skrev:
Ja, karavanen höll verkligen inte och det var väl för så många började racea ifrån alla andra. Okej om alla har ett machtempo på mellan 110-130 men när vissa ligger "normalt" i 100-110 och vissa börjar racea och sedan lägger sig i runt 130 i machfart blir det stor skillnad. En karavan var det inte men vi kom till träffen iaf wink Har en del bilder och lite filmer!

Kommer aldrig glömma denna karavan, att dem körde 130? Aldrig, vissa var upp mot en 200 också!
Nästa gång lär de vara någon som tar tag i detta på allvar!! Skulle ju va sjukt nice om alla kom på led och visa dessa stockholmare big_smile

Men som sagt en sjukt bra träff, och kommer åka nästan varje fredag i sommar!!!

90 Inlägg
29 april 2012
Kan hålla med er, och kan även erkänna att jag var en av dom som låg på 200 sträcket lite då och då. Men det är inte så lätt att veta vart karavanen är, så nästa gång kanske någon kan vara "ledare" så man vet vem man ska åka efter? Håller även med er om att träffen var kanon, roligt att se så in i helvete med folk smile
Senast redigerat av jennynatalie (29 april 2012)

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.

Sök