Verkade ju inte va allt för intressant med en film heller?
Kändes skönt att se att allt fungera, dock så blir de styrsystem byte, spridare & värre topppackning så ska de nog gå! Dock min "nya" låda börjar redan låta..
Mvh//Robin
Klart det är intressant med film! Dock så..såg man ju inte så mycket i den..men hörde desto mer, hehe.
Hade precis fått ihop den så kunde inte få nån bättre film halv 10 på kvällen
Verkade ju inte va allt för intressant med en film heller?
Kändes skönt att se att allt fungera, dock så blir de styrsystem byte, spridare & värre topppackning så ska de nog gå! Dock min "nya" låda börjar redan låta..
Mvh//Robin
Klart det är intressant med film! Dock så..såg man ju inte så mycket i den..men hörde desto mer, hehe.
Hade precis fått ihop den så kunde inte få nån bättre film halv 10 på kvällen
Alltid något i alla fall, haha.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Har börjat rivit lite inredning osv för att kunna montera i bur osv.. Började även på min hydraliska handbroms, köpte cylinder & fäste, blev willwood! Så de fattades en spak, men 1000kr skulle dom ha för en med spak så byggde mig en egen, gjorde den lång för att sen kunna korta ner den dit jag vill!
Spaken "slår" knappt 2mm längst upp, vilket är rätt skönt och inte som dessa kina spakar
ser grymt ut! vart köpte du den? och hur kommer du koppla detta på oken sedan?
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
ser grymt ut! vart köpte du den? och hur kommer du koppla detta på oken sedan?
Köpt på Dalhelms! Kommer att kopplas in på ord. bromsrör bak via en sådan där speciell ventil! Testade lite hur den ska monteras, kan bli bra (ska som sagt kortas ner sen) Varning för skitig bil
1000 spänn för en spakjävel? Var den gjord i guld eller?
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
1000 spänn för en spakjävel? Var den gjord i guld eller?
Nä men den är ju då klar att bara montera, ja fick ju då bygga en egen spak med bussningar, fästen osv..
Jajo..men ändå..
berätta gärna närru fått resultat angående handbromsen! hittar bara 90%iga lösningar!
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Ser ju grymt bra ut. Jag uppdaterade min tråd lite.
Kul att höra! kikade nyss in. blir lite sugen ja å att rakställa men de får bli ett senare projekt ;)
Jo man får plats med så mycket mera ;) Men det blir ju dyrt med lådorna, drar man en låda så får man svetsa om en ny. Ska börja med grenröret nu men har aldrig byggt något förr så får se hur det går.
Ser ju grymt bra ut. Jag uppdaterade min tråd lite.
Kul att höra! kikade nyss in. blir lite sugen ja å att rakställa men de får bli ett senare projekt
Jo man får plats med så mycket mera Men det blir ju dyrt med lådorna, drar man en låda så får man svetsa om en ny. Ska börja med grenröret nu men har aldrig byggt något förr så får se hur det går.
hehe ja de är ju de.. mitt grenrör verkar funka rätt bra Men du har ju mycke plats att leka med nu ju
okey. du får gärna visa hur du gjorde sen. för jag är väldigt nyfiken hur du hade tänkt och koppla den på vanliga rören
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
okey. du får gärna visa hur du gjorde sen. för jag är väldigt nyfiken hur du hade tänkt och koppla den på vanliga rören
Vem har sagt att ja ska koppla in mig på dom vanliga rören? Kommer att dra ett rör bak från fotbromsen till ventilen, sen ett rör ut & t-kors till båda oken bak, sen ett rör från handbromsen till andra delen av ventilen http://shop.klracing.se/bilder/artiklar … -4F6_2.jpg