den där stolen hade jag inte tackat nej till. ser svingod ut. nästan så man kan äta upp den xD
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
den där stolen hade jag inte tackat nej till. ser svingod ut. nästan så man kan äta upp den xD
Ruskigt skön, du sjunker ner lite i den också, men ska göra en "platta under så man inte svampar runt utan de tar stopp emot den! Känns lite säkrare med rörrams stolar!
Ska beställa mig en bur nu snart, men ska fråga runt lite va man bör köra med..
Ett hett tips är att vrida på handbromsen så att den sitter i "längsgående" vinkel med bilen, inte snett som du har den, jag körde så i 3 år O denna vinkeln på handbromsen gör det helt enkelt svårare att dra i den då kroppens /armens vinkel ut stolen blir fel. :-8
testa även att sätta handbromsen mellan förarstolen & växelspaken, jag har sett allt fler o fler som har den där, för att lättare få dragkraft i den, jag har bla flyttat dit min numera.
Ett hett tips är att vrida på handbromsen så att den sitter i "längsgående" vinkel med bilen, inte snett som du har den, jag körde så i 3 år O denna vinkeln på handbromsen gör det helt enkelt svårare att dra i den då kroppens /armens vinkel ut stolen blir fel. :-8
testa även att sätta handbromsen mellan förarstolen & växelspaken, jag har sett allt fler o fler som har den där, för att lättare få dragkraft i den, jag har bla flyttat dit min numera.
Varit en lugn dag, har damsugit ur bilen efter ja rensa den på asfaltsmattor.. Har även måttat lite för de nya "finfälgarna" så ja vet vilka spacers ja ska ha Även har skotern kommit in i värmen för att få sig lite service..
Förra helgen tog de å snöa lite också, vart mycke lek den kvällen!
Ja det ska börjas i tid med skruvningen av skotern, haha..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.