Audi B7 Sedan El-hiss problem

JohnnyV
3 mars 2012 · 2 Inlägg

Tja, innan jag eventuellt får en utskällning från någon på forumet. Jag kan absolut zero om bilmeck osv. Men nu är det så att min Audi A4 07a har fått problem med elhissarna ( där bak är vev) och jag har absolut ingen aning om vart jag ska vända mig. Jag har letat runt på detta forumet efter liknande problem men det var till äldre modeller av denna bil och jag vet ej ifall de gör något stor skillnad. Anyway, är det någon som har någon vet hur jag löser detta problem med noggrann förklaring eller hänvisa till en ritning om hur man tar av interiören på bildörren på förarsidan? När jag köpte bilen var de inga fel, men nu ett år efter så har den successivt börjat lagga och nu är det i stort sett omöjligt att få upp sidorutan, man får klicka och hålla på i drygt en halvtimme. ( Är inte trög men är inte high på bilars fackspråk heller. )


Tacksam för svar, och sorry igen.  Är en ny användare på detta forumet och är som sagt inte bilkunnig för fem öre men är det någonstans man kan vända sig innan verkstad så är det ju här,

addek
7 mars 2012 · 55 Inlägg

skicka email i ett pm till mig så skickar jag en guide till dig smile

Kia Cee´d SW 2013 (yey)
Saab 9-3 Aero SS 2003
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang