Inför: Meet of the Month #1 2012-05-05 Norrköping Uppdate 2012-03-13

barenhoff TEAM RADIOACTIVE
6 maj 2012 · 467 Inlägg

mickius skrev:
Antar att man missade nått när man inte hann med o åka på träffen? Så hoppas på mycket bilder och filmer!

det kommer de säkert!
Var faktiskt väldigt mkt folk! Stort plus!
nått enstaka raggardrägg som förstör stämningen annars klockrent!


måste säga att Norrköping håller en klass för sig?

Andersson_T5 Snickare
6 maj 2012 · 407 Inlägg

lyckad träff fast man  inte kunde åka runt allt för mkt med en oljeläckande bil.  längtar till nästa träff då bilen kommer vara helt klar:-) 
Hoppas på många bilder efter denna kväll:-)

TEASER Svetsare
6 maj 2012 · 828 Inlägg

slänger upp bilder o kanske filmklipp imorn för trött nu men , bra träff och mycket hög kvalitet på en hel drös bilar !

Angry Drift Team
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
6 maj 2012 · 335 Inlägg

jag tog en hel drös med bilder nere på maxi och och ute vid kolmården! så jag slänger upp dom här imorgon så får ni säga till om ni vill ha bilder på eran bil skickade till er! smile

p.s någon som vet vem idioten i den gröna 940 med plåtisar ute vid kolmården som laddade fullt inne vid bilarna och spetta på som fasiken mellan allt folk ut till "börn platsen"? det hade ju lika bra kunnat smällt om nån bil hade rullat ut försiktigt från sidan av bilraderna?!?! annars tycker jag att det va en mycket bra träff dock så måste ju det varit nån som sagt till polisen / att dom hänger inne på dessa forum trådar och vet att det skulle vara första träffen ikväll för jag vet inte hur många olika polisbilar jag såg ikväll?!?!?! :S

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Trik
6 maj 2012 · 219 Inlägg

polisen är alltid inne på desaa forum tycker bara det är bra. för polisen ser till tex att han i den gröna 940 som började köra som en tex idiot blir stoppad vem annars sköter de?.

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
6 maj 2012 · 335 Inlägg

Trik skrev:
polisen är alltid inne på desaa forum tycker bara det är bra. för polisen ser till tex att han i den gröna 940 som började köra som en tex idiot blir stoppad vem annars sköter de?.

men visst, det finns för o nackdelar om man säger så att polisen är på plats^^

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
johannisson
6 maj 2012 · 534 Inlägg

Audi_Adam skrev:

Trik skrev:
polisen är alltid inne på desaa forum tycker bara det är bra. för polisen ser till tex att han i den gröna 940 som började köra som en tex idiot blir stoppad vem annars sköter de?.

men visst, det finns för o nackdelar om man säger så att polisen är på plats^^

tog du några bilder på min passat ? smile

Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
6 maj 2012 · 335 Inlägg

johannisson skrev:

Audi_Adam skrev:

Trik skrev:
polisen är alltid inne på desaa forum tycker bara det är bra. för polisen ser till tex att han i den gröna 940 som började köra som en tex idiot blir stoppad vem annars sköter de?.

men visst, det finns för o nackdelar om man säger så att polisen är på plats^^

tog du några bilder på min passat ? smile

jag tog ca 300 bilder igår, så slänger upp alla här inne när jag laddat upp alla, tar sin lilla tid med bara 20st åt gången -_-

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
PatrikLodin
6 maj 2012 · 109 Inlägg

Audi_Adam skrev:
jag tog en hel drös med bilder nere på maxi och och ute vid kolmården! så jag slänger upp dom här imorgon så får ni säga till om ni vill ha bilder på eran bil skickade till er! smile

p.s någon som vet vem idioten i den gröna 940 med plåtisar ute vid kolmården som laddade fullt inne vid bilarna och spetta på som fasiken mellan allt folk ut till "börn platsen"? det hade ju lika bra kunnat smällt om nån bil hade rullat ut försiktigt från sidan av bilraderna?!?! annars tycker jag att det va en mycket bra träff dock så måste ju det varit nån som sagt till polisen / att dom hänger inne på dessa forum trådar och vet att det skulle vara första träffen ikväll för jag vet inte hur många olika polisbilar jag såg ikväll?!?!?! :S

Reagerade också på den gröna Volvon. Olämpligt beteende.

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Puffen92 DinoSaurie
6 maj 2012 · 216 Inlägg

PatrikLodin skrev:

Audi_Adam skrev:
jag tog en hel drös med bilder nere på maxi och och ute vid kolmården! så jag slänger upp dom här imorgon så får ni säga till om ni vill ha bilder på eran bil skickade till er! smile

p.s någon som vet vem idioten i den gröna 940 med plåtisar ute vid kolmården som laddade fullt inne vid bilarna och spetta på som fasiken mellan allt folk ut till "börn platsen"? det hade ju lika bra kunnat smällt om nån bil hade rullat ut försiktigt från sidan av bilraderna?!?! annars tycker jag att det va en mycket bra träff dock så måste ju det varit nån som sagt till polisen / att dom hänger inne på dessa forum trådar och vet att det skulle vara första träffen ikväll för jag vet inte hur många olika polisbilar jag såg ikväll?!?!?! :S

Reagerade också på den gröna Volvon. Olämpligt beteende.

Inte för och vara sån nu..men volvo 940..
jag har ett litet ogillande mot Volvoraggare..för VISSA tänker inte fullt ut...inte alla..utan vissa..

Å med snuten.. Dem har en förmåga och kolla upp å vissa siter osv..De är väll ändå "skönt" och ha snuten i närheten om nått skulle hända ?:p

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
MeepMeep Finraggare
6 maj 2012 · 2 381 Inlägg

Tycker vi tar det i eftersnackstråden.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang