Ajjemen. Det ska bli skit skoj! Vad ska jag annars lägga mina pengar på? jag varken röker dricker eller snusar. Bara tränar och köper saker till bilarna haha!
Köpte grenrör idag! Ett Kl racing Extrem grenrör. Ser mycket bra ut trots att det är lite meck för att få på Men ska nog bli fint!
gött jonas ja exakt vad ska man annars lägga de på. har för låg lön för att spara och man vill ju ha något att sträva efter. annars kan du börja köra cross, bra träning
Will do! Har en polare som kör på detta också! Brajjaxx här på Garaget.. Och han verkar nöjd passformen är kanon.. Inte som Kl röret.. löjligt vad dålig passform trots någon timme med vinkelslipen..
Har fått hem toppen igen. Den blev skitbra.. Vad som var tänkt att bli en liten "tillsnyggning" av toppen slutade med 46/38 ventiler och stora förbränningsrum.. Urartade som vanligt. Fast jag väntade mig ingenting annat
Köpte med en specialslipad kam när jag fixade toppen.. Men går redan i tankar på att byta mot en höglyftande agap kam...
lite sen kommentar på grenröret men tycker rören ser väääldigt olika långa ut ? hela vitsen med extraktor är väll att alla ska vara lika långa så avgaspulserna kommer samtidigt = tidigare ladd ? är de som de ser ut som tycker jag nog kl's verkar vettigare ? haft ett själv och tyckte de funka bra,
lite sen kommentar på grenröret men tycker rören ser väääldigt olika långa ut ? hela vitsen med extraktor är väll att alla ska vara lika långa så avgaspulserna kommer samtidigt = tidigare ladd ? är de som de ser ut som tycker jag nog kl's verkar vettigare ? haft ett själv och tyckte de funka bra,
Som jag har förstått det så kan det vara både och.. Vet inte riktigt så jag låter det vara osagt. Vad jag vet är att Turbobanditens grenrör levererar som helvete Riktigt bra flås i dom! Bidrog till att Brajjaxx hittills nått 540hk @ 1,3 bar och inte är färdigmappad..