lite sen kommentar på grenröret men tycker rören ser väääldigt olika långa ut ? hela vitsen med extraktor är väll att alla ska vara lika långa så avgaspulserna kommer samtidigt = tidigare ladd ? är de som de ser ut som tycker jag nog kl's verkar vettigare ? haft ett själv och tyckte de funka bra,
Som jag har förstått det så kan det vara både och.. Vet inte riktigt så jag låter det vara osagt. Vad jag vet är att Turbobanditens grenrör levererar som helvete Riktigt bra flås i dom! Bidrog till att Brajjaxx hittills nått 540hk @ 1,3 bar och inte är färdigmappad..
inget man ska haka upp sig på, vet en som kör 399hk på org grenrör! har du pulssplit så ska rören va delade hela vägen så ska det gå fint!
Hm okej, tänkte att för om rören är så pass olika långa kommer inte pulserna samtidigt och de har jag antagit vart den stora anledningen till extraktor grenrör men funkar uppenbarligen bra ändå, men förstår inte hur de kan vara så bra som de tydligen ska vara med dom rör längderna, men men ingen expert och smaken är som baken Vart mest chockad över längderna och sen priset uppe på de, ett hemma bygge med exakt lika långa rör borde både funka bättre och vara betydligt mycke billigare
Mycket möjligt att ett hemmasvetsat med exakt lika lång rör hade fungerat bra, kanske bättre tom? Jag vet inte faktiskt.. Men jag vet om att både Erland Cox och Marco Garver verkar tycka att det är bra, så helt värdelöst kan det inte vara bra mycket bättre flås i detta än i original iaf!
Jag är seg o lat som vanligt.. Hinner inte med så mycket om dagarna.. Blir bara jobb, träna, äta och sova.. Även lite bil då o då fast just nu står det ganska still!
Har även fixat garage så ska snart flytta bilen.. Håller på o snickra fikarum o lite sånt i det nya garaget.. och det tar sin lilla tid Men drar nog snart hem en ny kamaxel
Not really. Ligger lågt för jag ska nog börja plugga.. Så tömma sparkontot för att bygga klart detta året känns inte speciellt motiverat. Även om jag är sugen Ute till nästa år. Det lovar jag!