4417
Sök

F1 - Shumacher slutar

464 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
Då har schumacher kläckt ur sig att han skall sluta med F1 till slut, bara tre återstående tävlingar/Race kvar. Kommer han kunna lägga av med änu en vm titel.

Men vad tycker ni. Själv tycker jag att det är lite trist då jag har haft honom som favorit i många år. Visst har han gjort lite fula saker emellan åt, det är trist men han är ju så bra.

Men med detta beslut så kommer det mycket positivt. Nya förare har möjlighet å komma in i F1 cirkusen, samtigt som andra f1 förare har chans å byta upp sig till topp stallen.

Så hur går det nu med Ferrari? kommer de att vara lika bra som det hittils genom åren har vart. Blir spännande å följa Kimi å Massa i Ferrari från och med nästa år, samt nya talangen Kubica.

Vet ej om Alonso fortsätter med Renault.

Kommentera!

608 Inlägg
10 september 2006
nej alonso fortsätter inte i renault han kommer att köra för maclaren och alonsos plats på renault tar heikki kovalainen från finland! hoppas att schumaher vinner det här årets vm och sen ska det bli roligt att se hur de går för kimi räikkonen när han får en ordentlig bil att köra med! ska oxå bli intressant att se hur kovalainen klarar sig första året!

old volkswagens never die,they just get lower:D

464 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
Det är många förare som skall bli intresant å följa upp nästa år. Som tex Kubica, han körde riktigt bra idag en tredje plats dock lite hjälp av alonso tyvär. Jenson button å Massa har ju även dom börjat köra riktigt bra. Är säker en del andra också men har inte namnen tillgänliga i huvudet just nu.

Sen är det ju det vanliga hur utvecklingen av däcken fortlöper, stallens nya bilar, håller dom. Det är så mycket att följa upp men så är der den motorsport jag sätter bland top 5. Älskar å kolla på WRC-Rallyt, Dtm Stcc mm också.
Senast redigerat av lixer (10 september 2006)

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
10 september 2006
skönt att slippa schumacher, den stela äckliga besserwisseren...

Alonso är en riktig stjärna!!

464 Inlägg
11 september 2006
Trådstartare
Tyckre inte att shumaher har blitt så mycket sämre, snarare att konkurenterna har fått bilar som kan svara upp mot Ferrai.

Sen så skrev jag i början att han hade gjot en del fula saker genom tidigare, går inte att förneka men Alonso har inte alltid rent mjöl i påsen han heller.

608 Inlägg
11 september 2006
lixer skrev:
Tyckre inte att shumaher har blitt så mycket sämre, snarare att konkurenterna har fått bilar som kan svara upp mot Ferrai.

Sen så skrev jag i början att han hade gjot en del fula saker genom tidigare, går inte att förneka men Alonso har inte alltid rent mjöl i påsen han heller.

håller med och dessutom är alonso en dålig förlorare! och han kan aldrig erkänna att han sku ha gjort fel.iofs har inte shcumahr ännu erkänt att det han gjorde i monaco va på flit hmm men detta års vm tycker ja ändå att schumacher och ferrari förtjänar mer!

old volkswagens never die,they just get lower:D

464 Inlägg
11 september 2006
Trådstartare
hoppas han vinner nu bara, många må hata han men jag ha gillat honom sen jag börja klika på F1 å det var runt 96 så vad blir det 10år typ.

Att en förare skall ha kört klockrent bettet sig sjyst mm å aldrig gjort ett fel bra eller dåligt / det skulle va rent utav otroligt.

SLK
610 Inlägg
11 september 2006
Tråkigt att Schumacher slutar då jag följt nästan varje lopp senaste 10 åren... Schumacher är den bäste föraren genom tiderna, har tagit rekord i allt man kunnat ta... sen kommer de snakkas om honom långt efter att han slutat.... 

TACK FÖR ALLA FINA LOPP SCHUMI!!!!!

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
11 september 2006
Tja Hoppas nog att Kimi skulle stana kvar där han är för Den där
Röda dressen skulle se uggly ut på honom ..... å Ferrari e över reklamerat
sjönt att Skomakaren slutar .... vist han har säkert vart bra men snobben som
han e .... *Uch*

//Sami

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
464 Inlägg
12 september 2006
Trådstartare
sjyst länk. Många må tycka att schumacher e en snobb å det kan väl stämma inte för att jag tycker att han beter sig som en sådan jämnt, men får Alonzo hålla på lika länge som shumacher och lika framgångsrik, om han nu blir det så lär han bli minst lika snobbig. Shumacher har som sagt hållit på i över 30år om jag förstod han rätt, dock bara inte F1.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
12 september 2006
skönt att han slutar, fram med Kimi nu smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
13 september 2006
Bittert, bittert, bittert som fan.

Var på plats i Monza och det var lätt det skönaste lopp jag närvarat på, men firandet sattes i halsen när man fick höra presskonfen..

Gammal, arg och bitter, är jag. Fan.

464 Inlägg
13 september 2006
Trådstartare
pUs skrev:
Bittert, bittert, bittert som fan.

Var på plats i Monza och det var lätt det skönaste lopp jag närvarat på, men firandet sattes i halsen när man fick höra presskonfen..

Gammal, arg och bitter, är jag. Fan.

Så du va på monza, då blidde man avundsjuk, hade tänk å ta mig iväg på något race, men det är det vanliga problemet som sätter käppar i hjulet

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
13 september 2006
äntligen kanske man kan börja titta på formel 1 igen smile

Sök