4412
Sök

turbon slutade ladda? någon som vet varför?

643 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
var ute å körde nyss med min 850R. . och den gick väldigt fint in till stan. . men väll inne i stan såg jag att jag hade glömt å stänga locket till kylvätskan. . alltså..  jag hade inte skruvat åt den rejält så den satt fast bara lite grann wink eftersom jag hade fyllt i lite vatten i den. så då började lampan lysa om att det var dåligt med kylarvätska så när jag åker till en mack å tar upp huven ryker det å det kommer lite ånga å sådär. . så jag väntar 2-3 min å häller i lite vatten i kylarbehållaren. . å sen när jag ska åka hem så laddar den typ inget?. . men jag märkte att när jag nästan var hemma laddade den mer. . ska den stå å kyla ett tag eftersom den kanske var varm för att det famnns lite kylarvätska?

mvh erik
Senast redigerat av Svenss0n (10 september 2006)

643 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
jag vet inte. . . men det verkar som typ alla dragit från garaget. . 3 ggr har jag frågat om typ snabba svar men ingen skriver nått. . någon måste ju kunna tänka på ett ungefär vad som hände?

Administratör
2 981 Inlägg
10 september 2006
Om turbon är vattenkyld kan den mått lite dåligt av att inte få nått vatten. Tänk på att det är bättre att få rätt svar än en massa fel svar snabbt......

En kopp av den svarta såsen...

1 567 Inlägg
10 september 2006
Kan det inte vara så att bilen gått in i något felsäkert läge.Testa att köra lite till och se om det släpper.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

643 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
940R skrev:
Kan det inte vara så att bilen gått in i något felsäkert läge.Testa att köra lite till och se om det släpper.

nått sånt måste det ha varit wink. var ute å provkörde nu å den verkar aldrig ha mått dåligt big_smile

1 567 Inlägg
10 september 2006
Svenss0n skrev:
940R skrev:

nått sånt måste det ha varit wink. var ute å provkörde nu å den verkar aldrig ha mått dåligt big_smile

Tur det..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

5 710 Inlägg
11 september 2006
Svenss0n skrev:
jag vet inte. . . men det verkar som typ alla dragit från garaget. . 3 ggr har jag frågat om typ snabba svar men ingen skriver nått. .

Man kan ju börja med att posta i rätt forumdel wink

*Flytt flytt*

MVH Jonas
..............

Sök