Angående: Karavan ELMIA 2012 från UDDEVALLA ---OBS LÖRDAGEN DEN 7:E ------

M1Get
7 april 2012 · 360 Inlägg

Pettzon88 skrev:
Ok smile Nej den vägen är skit rent ut sagt. Dem borde kanske börja tänka på att bygga ut den vägen lite iaf mellan falköping och jönköping till 4fälts väg eller något liknande smile

Ja, skulle göra mycket om man gjorde vägen mellan gamla ljunga och risbo typ 1 meter bredare bara tongue

Ingen annan som vet något hur olyckan gick till? När jag pratade med dom två som satt och värmde sig hos mig så prata dom något om någon omkörning och att det kom mötande trafik?

Dragar
7 april 2012 · 11 Inlägg

Gick bra att köra med sommardäcken, bilen är hemma, hel å nytvättad efter att ha sett ut som skit. Tråkigt med krocken men man måste ju använda skallen när man har sommardäcken på å vet att det kan vara snö.

Kul att det blev några st, synd att man inte fick se SRT 10:an dock sad

Kör: GOLF GTI EDITION 35 DSG -12
calleman1991 Braaaap Braaaaaap!!
8 april 2012 · 188 Inlägg

Dragar skrev:
Gick bra att köra med sommardäcken, bilen är hemma, hel å nytvättad efter att ha sett ut som skit. Tråkigt med krocken men man måste ju använda skallen när man har sommardäcken på å vet att det kan vara snö.

Kul att det blev några st, synd att man inte fick se SRT 10:an dock sad

Ja de vart lite vingligt men de gick ju bra, påväg hem var det ju tort å fint

Volvo P1800 ES "blåmesen" (1972)
Pettzon88
8 april 2012 · 295 Inlägg

Hoppas ni gillar den lugna körningen som vi gjrode och att ni inte tyckte stoppet i falköping gick för fort, Kom gärna med synpunkter som vi kan fixa till nästa gång smile

Nu tar vi tag mot Backyard Automeet träffen Kanske en liten förträff och Karavan dit med?

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
WDB EVOLUTION GARAGE
8 april 2012 · 366 Inlägg

Dragar skrev:
Kul att det blev några st, synd att man inte fick se SRT 10:an dock sad

Hehe, om du syftar på min så ser du den säkert i trollhättan någon dag ^^ Blir en sväng senare idag och tvätta bilen.

BMW E36 "E36 V8 Banbil" (1995)
Dodge RAM SRT-10 "Nurburgring-truck" (2005)
Pettzon88
8 april 2012 · 295 Inlägg

WDB skrev:

Dragar skrev:
Kul att det blev några st, synd att man inte fick se SRT 10:an dock sad

Hehe, om du syftar på min så ser du den säkert i trollhättan någon dag ^^ Blir en sväng senare idag och tvätta bilen.

Ska du till backyard automeet? smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
WDB EVOLUTION GARAGE
8 april 2012 · 366 Inlägg

Pettzon88 skrev:

WDB skrev:

Dragar skrev:
Kul att det blev några st, synd att man inte fick se SRT 10:an dock sad

Hehe, om du syftar på min så ser du den säkert i trollhättan någon dag ^^ Blir en sväng senare idag och tvätta bilen.

Ska du till backyard automeet? smile

Yes

BMW E36 "E36 V8 Banbil" (1995)
Dodge RAM SRT-10 "Nurburgring-truck" (2005)
Snowgubben
8 april 2012 · 104 Inlägg

Tycker det gick helt okej att köra med sommarsulorna, dock fick man ta det försiktigt när man såg att de kom slaskigare partier!

Vid vilken tid drog ni andra hem?

Volvo 940 "White" (1997)
BMW 530D M-sport "Biiil" (2006)
Dragar
8 april 2012 · 11 Inlägg

WDB skrev:

Dragar skrev:
Kul att det blev några st, synd att man inte fick se SRT 10:an dock sad

Hehe, om du syftar på min så ser du den säkert i trollhättan någon dag ^^ Blir en sväng senare idag och tvätta bilen.

Så säger de alla wink Tror faktiskt inte att jag har sett din på vägen än, tycker det är väldigt sällan man ser någon schysst bil i stan förutom saab racen.

Kör: GOLF GTI EDITION 35 DSG -12
WDB EVOLUTION GARAGE
8 april 2012 · 366 Inlägg

Snowgubben skrev:
Tycker det gick helt okej att köra med sommarsulorna, dock fick man ta det försiktigt när man såg att de kom slaskigare partier!

Vid vilken tid drog ni andra hem?

Åkte vid 0700 och då fanns det inget slask på vägarna bara snö och is wink

Dragar skrev:

WDB skrev:

Dragar skrev:
Kul att det blev några st, synd att man inte fick se SRT 10:an dock sad

Hehe, om du syftar på min så ser du den säkert i trollhättan någon dag ^^ Blir en sväng senare idag och tvätta bilen.

Så säger de alla wink Tror faktiskt inte att jag har sett din på vägen än, tycker det är väldigt sällan man ser någon schysst bil i stan förutom saab racen.

Får skapa en veckoträff i trollhättan då som göteborgarna har ^^

Senast redigerat av WDB (8 april 2012)

Dodge RAM SRT-10 "Nurburgring-truck" (2005)
BMW E36 "E36 V8 Banbil" (1995)
calleman1991 Braaaap Braaaaaap!!
8 april 2012 · 188 Inlägg

Snowgubben skrev:
Tycker det gick helt okej att köra med sommarsulorna, dock fick man ta det försiktigt när man såg att de kom slaskigare partier!

Vid vilken tid drog ni andra hem?

02:00 typ... -9 grader i mullsjö, -4,5 i falköping

Volvo P1800 ES "blåmesen" (1972)
Pettzon88
8 april 2012 · 295 Inlägg

WDB skrev:

Snowgubben skrev:
Tycker det gick helt okej att köra med sommarsulorna, dock fick man ta det försiktigt när man såg att de kom slaskigare partier!

Vid vilken tid drog ni andra hem?

Åkte vid 0700 och då fanns det inget slask på vägarna bara snö och is wink

Dragar skrev:

WDB skrev:

Hehe, om du syftar på min så ser du den säkert i trollhättan någon dag ^^ Blir en sväng senare idag och tvätta bilen.

Så säger de alla wink Tror faktiskt inte att jag har sett din på vägen än, tycker det är väldigt sällan man ser någon schysst bil i stan förutom saab racen.

Får skapa en veckoträff i trollhättan då som göteborgarna har ^^

Jag har en träff som brukar ske 1ggn i månaden men den finns bara upplagd i volvoforumet där jag är medlem. Ska vi slänga upp den här också kanske? eller är det någon som känner sig manad och slänga upp en tråd om en?

Vore ju skitbra smile Ute på överby är ju bra ställe smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang