har du kört 0,7 med den nya turbon? Och visslade den direkt efter bytet? Var det en helt ny turbo förresten? Normalt skulle jag säga kass WG eller en slang som hoppat, men du säger turbon viner?
har du kört 0,7 med den nya turbon? Och visslade den direkt efter bytet? Var det en helt ny turbo förresten? Normalt skulle jag säga kass WG eller en slang som hoppat, men du säger turbon viner?
ja asså jag han som hade bilen innan bytte till en ny turbo! och den har max går 15mil kanske! har testat byta wg! ja jag har kört 0.7 med nya turbon! den vinter som fan!
Såg att du bor i Ö-vik, de kan inte vara så att ni har haft minusgrader och du har fått en ispropp i laddluftsystemet? Ingen slang som är svullen som fan?
Såg att du bor i Ö-vik, de kan inte vara så att nYyi har haft minusgrader och du har fått en ispropp i laddluftsystemet? Ingen slang som är svullen som fan?
jag ställde på bilen i fredags! Har stått ivarmgarage en vecka innan jag börja köra! Men jag va nyss ut och kolla om nån slang va svullen men hitta ingen!
Såg att du bor i Ö-vik, de kan inte vara så att nYyi har haft minusgrader och du har fått en ispropp i laddluftsystemet? Ingen slang som är svullen som fan?
jag ställde på bilen i fredags! Har stått ivarmgarage en vecka innan jag börja köra! Men jag va nyss ut och kolla om nån slang va svullen men hitta ingen!
pröva att ta bort slangarna till kompressorhuset och WG och sätt in en slang mellan dem, då ska de ladda 0,45 Alltså en slang mellan kompressorhus och wg.
Ja men vad ger de då vill ju få bort felet inte göra nå tills vidare lösningar!
pröva att ta bort slangarna till kompressorhuset och WG och sätt in en slang mellan dem, då ska de ladda 0,45 Alltså en slang mellan kompressorhus och wg.
bilar med lågtryckturboprogram är så, bara för att testa att det inte är turbon
Har skickat efter en ny turbo nu! ha testat allt så måste bara vara den! Sen så lever den ju om som fan med så kan inte tänka mig nå annat!
bilar med lågtryckturboprogram är så, bara för att testa att det inte är turbon
Har skickat efter en ny turbo nu! ha testat allt så måste bara vara den! Sen så lever den ju om som fan med så kan inte tänka mig nå annat!
Min lät också som fan, trots hur noga jag än kollade så läckte icn i skarven mellan ena plasttanken och aluminiumet, inte helt ovanligt och heller inte lätt att upptäcka... Jag tror inte på turbon, men jag har haft fel förr..
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance