5213
Sök

Ny på forumet

69 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
Hej allihopa!

Är ny på forumet, brukar gå in på garaget.org de senaste åren för att kolla ni bilar och läsa lite på forumet. Men jag tänkte att nu är det dags att registrera mig eftersom det verkar vara ett forum med trevligt folk - bilkunniga och ffa. bilintresserade. wink

Nu ska jag ta och fixa en avatar och annat smått och gått i min profil. Ha det bra.

1 335 Inlägg
69 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
F-Tar skrev:
Välkommen då  smile

Tack! smile

fälg fantast
1 086 Inlägg
19 mars 2012
vi har väntat på dig KingD, välkommen

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

69 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
Lowenhart skrev:

Hahaha, såklart att ni väntat på mig. Det var nåt som fattades här på forumet...tills jag kom. tongue

1 335 Inlägg
19 mars 2012
KingD skrev:
Lowenhart skrev:

Hahaha, såklart att ni väntat på mig. Det var nåt som fattades här på forumet...tills jag kom. tongue

Du och en bil wink

B5 #001

Forummoderator
26 675 Inlägg
19 mars 2012
Välkomstmattan är utrullad och kören tutar på med pumpa och ståt, allt för att KingD skall känna sig välkommen.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

69 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
Just det, ni är såklart också intresserade av vilken bil jag kör.

Jag kör en svart Mercedes-Benz S320 -98 (W140) och har beställt en svart/silver Range Rover Evoque Dynamic Si4 som kommer i juni.

1 335 Inlägg
19 mars 2012
KingD skrev:

Jag kör en svart Mercedes-Benz S320 -98 (W140) och har beställt en svart/silver Range Rover Evoque Dynamic Si4 som kommer i juni.

Härligt! Då åker mb´n? tongue

B5 #001

69 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
F-Tar skrev:
KingD skrev:

Nej, faktiskt inte. Jag ska ha kvar den eftersom den gått så lite - 8900 mil nu och jag tror ärligt talat att nästan inte finns en W140 som gått så lite. Men jag kommer dock köra Evoquen betydligt med än MB.

1 335 Inlägg
19 mars 2012
KingD skrev:
F-Tar skrev:
KingD skrev:

Nej, faktiskt inte. Jag ska ha kvar den eftersom den gått så lite - 8900 mil nu och jag tror ärligt talat att nästan inte finns en W140 som gått så lite. Men jag kommer dock köra Evoquen betydligt med än MB.

Det låter fint de me låga mil! Ja de blir väl så, roligare å köra en nyare å frächare bil, ett tag iaf smile

B5 #001

8 928 Inlägg
19 mars 2012
Låser då tråden helt saknar diskusionsunderlag samt är placerad i helt fel forum.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök